|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik ben mooi en jullie zijn daar! :)
| quote: | Originally posted by mido
Maikel is rust hemzelfe! 
Ik ben niet zo iemand om zomaar te gaan kloot violen. En ik was ook zeker niet op oorlogspad. Ik weet dat ze er wel vaker waren maar echt vaak was dat ook weer niet. Tenminste niet wat mij is opgevallen. Of ze vrede gesloten hadden weet ik niet. Ik heb het er eigenlijk nooit meer over gehad tot vandaag! :P Verder wist ik ook niet dat de pizza toko aangevallen was. Het was in ieder geval gewoon als grapje bedoeld en niet om onrust te stoken. Zou niet erg snugger zijn in de tent waar ik bijna iedere dag zat.
En natuurlijk ga je me wel vertellen wie je bent! whehe Of heb je stiekem toch iets te verbergen?? whaha |
Alles goed! Waarom ik dacht dat jij "op oorlogspad was" was omdat ik tijdens het WK '98 tijdens de wedstrijd Nederland - Belgie ruzie heb gehad met een paar "Nederlanders" die met Belgie-shirts in de kroeg zaten. Dat is toen compleet uit de hand gelopen. Vandaar dat ik toen jij binnenkwam met je Italieshirt ik een beetje een wrang gevoel kreeg omdat ik me het Nederland - Belgie incident weer herinnerde. Dat blijf je dan toch een beetje houden dan.
Als je perse wilt weten wie ik ben PM ik je wel, want ik denk dat je mij van gezicht wel kent, het blijft een klein wereldje hier. Mijn naam zal je weinig zeggen denk ik.
Een paar gasten liepen trouwens vlak voordat jij opdook tegen de ruiten van de pizza-toko te rammen. Portier erbij, veel onrust en verhitte discussies, je kent het wel.
Otte