|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by mindshooter
haha jag kom på en fett pinsam sak som utspelade sig inte allt för länge sen i Sundbybergs tunnelbana.
Jag hade vart o köpt tyg till en munkdräkt som skulle sys till halloween dårå. Det var typ 6 meter tyg som var 1 meter brett så ni kan tänka er rullen som jag gick o höll i famnen.
Vi kom in till spärrarna och där stod en tjej o en kille i min ålder o prata typ. En spärrvakt oxå dårå. I vanlig ordning skulle jag snitzla mig förbi spärren (sumpat skolkortet) men till min förvånging gick den inte att dra bakåt som det brukar gå. Finns tydligen vissa spärrar som funkar så. Spärrvakten titta lite konstigt på mig när jag stock och ryckte dära.
Tillslut kom jag fram till att jag var tvungen att hoppa. Dum som jag var tänkte jag att jag inte ville lägga tyget på golvet, och skulle därför ta med det på min flygresa. Jag tog sats, det var liksom värsta projektet och spärrvaktenn skaka på huvudet. Båda händerna hade jag för att hålla om tyget framför mig själv när jag verkligen verkligen försökte att komma upp i rätt höjd genom att hoppa allt jag kunde.
Mitt uppe i lufen och väl över spärren så kom hela min vänsterfot inte med. Den fastnade i spärren och hela kroppen bromsades givetvis upp i luften. Rakt ner pladask i marken och nästan en kullerbytta efter, så snett hamna jag. det var liksom inget snack. Rack ner med ett jävla tjong, osså rulla hela tygryllen ut som en matta framför mig. Benen va uppe i luften och bröstet i marken.
Resta mig upp, titta mig omkring, på något sätt hade jag nog hoppats att ingen såg, men alla närvarande stod självklart och tittade med chockade blickar på mig som putsade av min jacka, rullade ihop min tygrulle o lättade fort som fan. |
haha, det är vid såna tillfällen som man bara reser sig upp utan att göra en min och fortsätter framåt, precis som om absolut ingenting har hänt
|
|
Nov-12-2003 15:48
|
|
|
 |
 |
staz
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
|
|
|
Nov-12-2003 16:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:59.
Forum Rules: