Även om jag hoppats på mer så har jag aldrig varit på nåt sånt här innan. Gielen och Cosmic Gate är ju grymma!
Sen om TE03 10th grejjen är Rank1, B&J eller Cygnus X, spelar ingen roll.. alla är bra.
Cor Finjeman verkar bra han också så det ska bli kul att se.
Man får tänka positivt
Dec-10-2002 19:32
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
Nej.. Think you misunderstood. The general Dutch 'trance audience', as in the commercial kids who visit Trance Energy because of the name, think Corsten & AvB play too dull and boring. They can't get into the deeper meaning of the music, if you see what i mean. They don't play too hard but too soft in fact. Var litten svårt att säga på Svenska förlåt.
Mhm, kej.. Jag har redan köpt mitt biljet..
Men jag tror faktiskt att det blir en bra natt iaf
Registered: Apr 2002
Location: standing by the stereo!!!
quote:
Originally posted by ScuL
Nej.. Think you misunderstood. The general Dutch 'trance audience', as in the commercial kids who visit Trance Energy because of the name, think Corsten & AvB play too dull and boring. They can't get into the deeper meaning of the music, if you see what i mean. They don't play too hard but too soft in fact. Var litten svårt att säga på Svenska förlåt.
Mhm, kej.. Jag har redan köpt mitt biljet..
Men jag tror faktiskt att det blir en bra natt iaf
kan hålla me där..att corsten å avb ka tas som lite cheesylirare men man vet aldrig med dom....hört set från corsten som inte kan tolkas som cheesy..bla hans hyperstate2000 set, där han kör en mkt skön progressive öppning å sen både kör igenom hardtrance, lite mer cheesy å sen åt lite techno hållet...men visst..hört motsattsen med..det jag hört av van buuren som tex i sommras e bara positivt...visst kör han mkt i stil me silverbath, drama, time is a healer å melodicstuk men det e ju absolut inget fel å höra med en publik på 20 000 ien tokstor arena...stämmning lr vad...
blev ju en jäkla stämmning när vem d nu va som lira silverbath på docklands när Lange va där...sånna klassiker får tokfart på publiken
väntar tills imorrn...då får man se va d blir
___________________
Dec-11-2002 18:30
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK
Main:
Jean
Joop
Johan Gielen
Cosmic Gate
10th Edition Live Act: Cygnus X
Hardtrance:
Bas & Ram
Charly Lownoise
Cor Fijneman
Marcel Woods
Kai Tracid
Clubtrance:
Jürgen
Mark van Dale
Jochen
Stephen
Calvin
José
G-Spott (Live)
MC Prime