Originally posted by luckystrike
לא הבנתי מה זה סתם היה הנפצה כל הקטע הזה ???
כן... כנראה מישהו החליט להסתלבט על הרבה אנשים ואמר שהוא מגיע
אבל כבר מיום ראשון ידעתי שהוא לא יבוא
עובדה גם שאמרתי פה שאם מישהו מוצא פרטים שיביא לי ואף אחד לא מצא כמו גם אני
___________________
.
Dec-08-2002 19:30
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
יותר מ-4 שנים אחרי....
עדיין יש געגועים לסדרות המג'יק בעיקר הראשונות
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Mar-19-2007 23:07
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יותר מ-4 שנים אחרי....
עדיין יש געגועים לסדרות המג'יק בעיקר הראשונות
הנה מחשבה שאף פעם לא עברה בראשי
מכל הסדרות סטים\אלבומים דווקא בזה ניזכרת? עדיין הוא מחפש את הזריחה או משהו אז מה ההבדל כבר?
Mar-20-2007 03:15
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
איך אנשים כמו טייסטו יודעים לזרוק את האגדתיות שלהם בצורה כזאת תהרגו אותי
___________________
Once Trance - Allways Trance
Last edited by YoraY on Mar-20-2007 at 04:59
Mar-20-2007 04:15
uzi
mellomaniac
Registered: Sep 2004
Location: Israel
יש לי את כל הסדרה הזו וגם של
in trance we trust
זו הייתה תקופה נהדרת שאפילו הייתי טורח לקנות את הדיסקים, אני גדלתי על הטראנס המלודי והמרגש שטיאסטו ופרי תקלטו והפיקו. אז עוד האמתי שבלאק-הול הוא הלייבל הכי אדיר בעולם! אוי, כמה זה השתנה....