|
Hmmm
Ik denk dat als je slikt dat je de gevolgen van het slikken ook moet onderkennen. Dus ook dat het fout kan gaan. Dat het klote is voor die gozer ja maar hij heeft (neem ik aan) die dingen(drugs,speed ghb whatever) zelf naar binnen gewerkt en ja daar zitten bepaalde consequenties aan.
Voor mij wegen die consequenties niet op tegen het mogelijke genot wat ik ervan zou kunnen hebben.
Ik bedoel stel dat ik epilepsie zou hebben zonder dat ik daar echt van op de hoogte ben (mijn moeder heeft pas op haar 40ste haar 1ste epilepsie aanval gehad) dan lijkt het mij niet verstandig om mdma naar binnen te werken.
Hetzelfde geld voor andere kwalen die je mogelijk zou kunnen hebben en waar je lichaam slecht op zou kunnen reageren in combinatie met drugs (slecht hart etc)
Ik zelf ben tegen chemische drugs maar in mijn vriendengroep wordt wel gebruikt en daar heb ik opzich geen probleem mee zolang ze het maar verantwoord doen merk ik dat het fout gaat hmm dan krijgen ze wel wat te horen van mij.
ff on topic
klote voor die ouders,vrienden familie etc
maar het is natuurlijk ff een harde waarheid voor gebruikers.
grtz magrec