 |
|
|
|
 |
nesher
Flying Tranceaddict

Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
|
|
|
אני רוצה להגיב על טיאסטו
איכסססססססססססססססס
סליחה, אבל הבן-אדם פשוט גמר תצמו מבחינתי
הוא FS
זה מה שהוא, פשוט קם והרס את מה שהוא בנה במשך שנים , ועוד בשיא ההצלחה שלו
איך אתם יכולים להשוות את הכמות המסחרית של גועל נפש שהוא הוציא השנה, לקלאסיקות שלו ולסגנון הישן ה
Uplifting הטוב
במיוחד הטראקים עם אנשים אחרים ואתם יודעים איזה
גם מי שאוהב פרוגרסיב דרך-אגב פשוט לא סובל אותו
הוא פשוט זבל לפי דעתי , הרס לנו חלק ענק בסצינה
שיעבור לפרוגרסיב הזבל , שימצא את הקהל מתרוממים הגדול שהולך אחרי ה"טרנד החדש", לפי דעתי בפרוגרסיב פשוט אין חיים , ותאמינו לי , ניסיתי לשמוע ואני עדיין שומע מדי פעם כל מיני פרוגרסיב
יש קצת טובים אבל קצת מאוד
הרוב פשוט להקיא
___________________
|
|
Dec-24-2002 16:51
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:26.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|