|
תגיד לי על מה אתה מדבר ? כאילו, אתה מנחש דברים או מה
אני מדבר על
IQ
לא השטויות שיש באינטרנט וכאלה
אלה מבחן של המדינה שעושים לך מהמכון הפסיכולוגי או משהו כזה
מבחנים של כמה שעות, אפשר לעושת אותם בכיתה ב / כיתה ח
בשביל להתקבל למחוננים
או סתם בשביל לראות ליקויי למידה וכאלה
רוב הסיכויים שלא עשית בכלל כזה בחיים
עכשיו
IQ
ממוצע נע מ 80-110
מתחת זה דיסלקציה
מעל זה מין הסתם מעל הממוצע
130 זה מחוננים
140 זה שיא המחוננים
ומעל 140 זה כבר ממש מעט אנשים שהם ממש ממש גאונים
לאיינשטיין היה או 150 או 160 אני לא בטוח
___________________
Never again.
|