Ik moet ook nog even kijken, Trance Energy is ook de 15de en aangezien dat feestje 4x zo duur is zal het ook wel 4x zo leuk zijn...ik twijfel nog
Jan-07-2003 14:03
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
4* zo duur 4* zo leuk is dat de wet van wouter ofzo?!?!?!
ik denk eerder 4* zo duur 4* zo commercieel en 4* zoveel klein BrEaZaH drinkende kinderen
___________________
Ga eens dood!
Jan-07-2003 14:51
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de
ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan...
Jan-07-2003 15:02
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by T.H.C.
ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan...
Ah Wouter toe toe toe??? PLeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase? Alstjeblieeeeeeeeeeeeeft?? Kom je kom je kom je????
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-07-2003 16:51
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de
ehm...ok.
Jan-07-2003 17:03
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by T.H.C.
ehm...ok.
Mooi
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-07-2003 17:26
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
quote:
Originally posted by T.H.C.
ehm...ok.
woeiiiiii 1 hoeratje voor wouter!
___________________
Ga eens dood!
Jan-07-2003 18:19
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de
maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.)
Jan-07-2003 19:20
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by T.H.C. maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.)
Ik ga terug met de trein denk ik....Samen met BasD en Anke. Ook heen, dus spreken we wel ff wat af. Weet niet of er meer mensen gaan vanuit deze kant met (Switch met de auto??).
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-07-2003 20:01
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
Location: amersfoort
ik zie tegen die tijd wel hoe ik er heen ga
maar als ik met de trein ga dan spreken we wel ff wat af!