|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Beste feest: Trance Energy 2002 Jaarbeurs (Ja, ben niet naar al te veel feesten geweest geweest afgelopen jaar)
|
he bamihap, je woont in de RANDSTAD, dat betekent dat er binnen een straal van een half uur jakkeren altijd wel ergens een GOED FEEST is. combineer ik dat met de bovenstaande quote, dan kom ik toch tot de conclusie dat je iets fout doet.... . als ik dat zo voor mekaar had was ik onderhand al lang failliet geweest
en ik elke keer dat pleuriseind maar weer toeren... *sigh*
ik zal voor de vorm mijn lijstje ook nog ff invullen
beste feest: kan nie kiezen
beste dj binnenland: kan nie kiezen
beste dj buitenland: kan nie kiezen
beste nummer: ik ben een ramp in het onthouden van nummers, geen idee dus
beste liveset: hummm, kom er praktisch nie aan toe om ze allemaal te luisteren.. armin @ the eau was wel 1 van de betere
beste album: doek nie aan
meest geliefde member: kan nie kiezen ( uiteraard alle mede-TA-en-tevens-feestbeesten + de eeuwige achterblijver (a.k.a. rubdub )
meest irritante member: franzelare... lijkt me duidelijk (eigenlijk wou ik hier ook zetten, kan nie kiezen )
goede voornemens: in willekeurige volgorde: auto kopen, zoveel mogelijk zwaar relaxte feesten bezoeken, afstuderen (jaja), percentage vrouwen in mijn omgeving aanzienlijk opkrikken , hummmm, tsja, dat was het wel zo, oja, een afstudeerplek in het buitenland zou relaxed zijn, maar daar ik daar over 3 of 4 weken mee moet beginnen zal dat wel nie zo'n succes meer worden (ben ik al langer mee bezig trouwes, dat mensen niet gaan denken, correctie niet de bevestiging krijgen van: ZOW, das een lamme hond
[edit]
m'n pa loopt net langs... bedenk ik me nog een goed voornemen... MEER DORPSGENOTEN BEKEREN TOT HOUSE!! teringjantje he, nou schalt er van die geheime zender muziek door het huis
IDEE: ik ga een illegaal houseradiostation opzetten
[/edit]
|
Jan-04-2003 18:25
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Blergh,lijkt wel bij ons thuis
Van Jantje tot Henk Wijngaard;p
brrrrr
Hoewellll mn paps een vette trance-track ook wel kan waarderen want dan kunnen ze boxen (dik meter hoog) ff knalluh;p
Mn mams is altijd al met mijn muziek meegegaan van AC/DC tot Marco Borsato en van U2 tot House.
Tis ook dat zij ECHT op zou vallen,anders ging ze zekers wel met me mee
Ik heb dat ook van haar,dat altijd willen ontdekken,meer willen,altijd wel een doel hebben,niks mis mee
Trouwens,bij de weg,alle mensen bedankt voor het stemmen op mij,zowel t meest geliefd als t meest irritant,hoe doek t huh?
En thx Magik
Jammer dat ik je niet vaak meer tegen zal komen nu XL in Amsterdam toch wel ERG veel vetter is dan wat ik dacht...
Maybe tijd voor jou om nu bij ons te komen buurten,koppie thee hebben ze heel de nacht door daar (wel 6 smakies ofzo) en is daarmee gelijk t goedkoopste drankje
Lekker hoor!
Last edited by Donna on Jan-05-2003 at 12:35
|
|
Jan-05-2003 12:29
|
|
|
 |
 |
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
he bamihap, je woont in de RANDSTAD, dat betekent dat er binnen een straal van een half uur jakkeren altijd wel ergens een GOED FEEST is. combineer ik dat met de bovenstaande quote, dan kom ik toch tot de conclusie dat je iets fout doet.... . als ik dat zo voor mekaar had was ik onderhand al lang failliet geweest
percentage vrouwen in mijn omgeving aanzienlijk opkrikken , |
Dat is natuurlijk zo, ik zeg ook niet dat ik alleen maar naar TE ben geweest (ook Sensation, Armin@Kremlin, BEB en wat kleiner spul), MAAR probleempje is vaak dat er niemand mee wil/kan En ik ben niet zoals jij die in ze eentje overal waar een beat te horen is gelijk heen scheurt
Enne, over die vrouwen: hoe wil je dat doen? Ze zijn er of ze zijn er niet, of wil je zelf helpen om de populatie te laten groeien? 
Jan-05-2003 14:17
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:28.
Forum Rules: