Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > jag har så sjukt tråkigt
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

hmm.. hela dagen har varit seg deluxe... :/ gillar inte de negativa effekterna av alkohol... :/ men men... sånt e väl livet antar jag... har iaf blivit klar med en ny låt... o det blir man ju lite glad av... ska nog lägga mig nu... så får jag mindre tråkigt...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post May-02-2003 03:23  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-03-2003 22:56  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Aendy
Allvarligt... det här har jag kommit på helt själv: MITT LIV SUGER!

Välkommen i klubben....

Old Post May-03-2003 23:27  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Goddamnit. Tentaplugg är verkligen det samma som att ha extremt tråkigt.

Old Post Mar-09-2004 17:00 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Kom just på 3 mål med livet.

1) Att först skaffa ett.
2) Sedan behålla det.
3) Vårda det väl.

Vad tror ni?

Efter denna tentan ska jag bli en ny människa.

Old Post Mar-09-2004 17:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by reveal
Kom just på 3 mål med livet.

1) Att först skaffa ett.
2) Sedan behålla det.
3) Vårda det väl.

Vad tror ni?

Efter denna tentan ska jag bli en ny människa.

Jag gissar på ett förhållande..
Eller kanske ett suddgummi

Old Post Mar-09-2004 17:25  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Jag gissar på ett förhållande..
Eller kanske ett suddgummi

Tror du missförstod mig.

Jag menade att man först ska skaffa sig ett liv, sedan se till att behålla och vårda det. Ni som har liv kan ju vara glada åt det, se till att ni behåller och vårdar det

Old Post Mar-09-2004 17:32 
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

Alla har redan ett liv, även om man kanske tycker att det suger.

Punkt 3 tycker jag var fin.

vaddå ny människa förresten?

Tom Cloud - Told You So

Old Post Mar-09-2004 17:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Glorie
vaddå ny människa förresten?

Jag känner rätt många människor, människor som jag betraktar som kompisar. Det är till och med så att flera av mina kompisar säger att jag känner väldigt många. Så långt låter det ju bra.

Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b.

Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet.

Känns som att jag har många möjligheter att göra saker egentligen, men att allt bara rinner ut i sanden.

Det känns väldigt bra att ha kommit till denna insikt. Nu vet jag att jag själv, rätt enkelt, kan se till att saker blir gjorda. Bara att spontanhälsa på kompisar. Käka lunch tillsammans. Ordna nån fest. Vad som helst.

Som det är just nu går allt på någon form av meningslös tomgång. Vaknar, skiter i att gå upp för att allt är tråkigt, går till slut upp ändå. Kollar TA. Äter. Konstaterar att jag egentligen borde göra mycket skolarbete. Skiter i det. Känner mig duktig om jag har gått 100 meter till skolan för att skriva ut en grej. Så jävla fattigt.

Nä, jag måste bli aktuell helt enkelt Det BORDE vara enkelt
Kram på er allihopa!

Old Post Mar-09-2004 17:52 
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Tror du missförstod mig.

Jag menade att man först ska skaffa sig ett liv, sedan se till att behålla och vårda det. Ni som har liv kan ju vara glada åt det, se till att ni behåller och vårdar det

ojdå..
Blir så ibland när man har andra saker i skallen..

Old Post Mar-09-2004 17:55  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:
Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b.

Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet.

du får komma hit oftare..
kom o spinna lite skivor eller nått tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Mar-09-2004 18:14  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Smekbar
du får komma hit oftare..
kom o spinna lite skivor eller nått tar ju bara 5min om du har cykel... osso blir du elit deejay på köpet.. perfekt ju... dessutom e jag ganska trevlig

Seriöst, det är precis sånt jag ska börja med. Att bara ta cykeln till polare, istället för att sitta här o gnälla. Räkna med mig i fortsättningen

Old Post Mar-09-2004 18:19 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > jag har så sjukt tråkigt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp me ID this [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolarscape - Alive (Ronski Speed with Stoneface & terminal Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:30.

Forum Rules: