|
|
|
|
 |
|
 |
 |
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Glorie
vaddå ny människa förresten? |
Jag känner rätt många människor, människor som jag betraktar som kompisar. Det är till och med så att flera av mina kompisar säger att jag känner väldigt många. Så långt låter det ju bra.
Grejen är att jag nästan aldrig träffar dom. Istället sitter man hemma och klagar på att man har tråkigt, eller så ses man eventuellt på nån fest. Känns rätt b.
Min nya plan är att se till att man träffar sina vänner ofta. Man behöver inte nödvändigtvis göra massa viktiga saker, men man kan iaf umgås. Sitta å snacka elelr vad som helst. Behöver inte vara nån längre tid heller, bara man umgås, och får lite "rotation" på livet.
Känns som att jag har många möjligheter att göra saker egentligen, men att allt bara rinner ut i sanden.
Det känns väldigt bra att ha kommit till denna insikt. Nu vet jag att jag själv, rätt enkelt, kan se till att saker blir gjorda. Bara att spontanhälsa på kompisar. Käka lunch tillsammans. Ordna nån fest. Vad som helst.
Som det är just nu går allt på någon form av meningslös tomgång. Vaknar, skiter i att gå upp för att allt är tråkigt, går till slut upp ändå. Kollar TA. Äter. Konstaterar att jag egentligen borde göra mycket skolarbete. Skiter i det. Känner mig duktig om jag har gått 100 meter till skolan för att skriva ut en grej. Så jävla fattigt.
Nä, jag måste bli aktuell helt enkelt Det BORDE vara enkelt 
Kram på er allihopa!
Mar-09-2004 17:52
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:30.
Forum Rules: