|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Dj Odelpha
Life v2.0

Registered: Jul 2002
|
|
|
Ik zit nog te twijfelen, ik zie een coalitie tussen VVD en CDA wel zitten. Ik weet niet precies waar ze allemaal voor staan, dat ga ik binnenkort wel effe uitvogelen. Ben altijd wel een VVD-type geweest, maar ik weet niet of ze nog steeds een beetje dezelfde ideeën als ik hebben. En zoals Snuggle al zei, Zalm komt tenminste eerlijk uit voor dingen, terwijl mensen als Balkenende er een beetje omheen praten en grappig proberen te zijn. Balkenende komt echter wel intelligent over en ik denk dat Nederland wel in goede handen is bij hem. Ik heb vandaag het debat gezien en ik denk dat ik dat binnenkort nog een keer ga doen (als er nog zoiets op tv komt, maar dat zal vast wel). Ik hoop dat mensen in ieder geval niet op de LPF gaan stemmen, als je 1 dag in de laatste paar maanden de krant hebt gelezen zou dat je toch wel op andere gedachten moeten brengen! Het enige wat ze doen is chaos creeëren en ruzie maken, ga dat in de zandbak doen en niet in de politiek, die gasten weten gewoon nix van politiek, het zijn een stelletje zakenlui en rijke mensen die ook wat te zeggen willen hebben maar van politiek weten ze geen REET! oprotten dus. Goed, dat was mijn mening, commentaar is altijd welkom
Grtz
|
|
Jan-08-2003 23:11
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
Jan-09-2003 02:18
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 08:17.
Forum Rules: