Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Wat ga jij stemmen op 22 januari?
You do not have permission to vote on this poll.
CDA 5 6.94%
PvdA 13 18.06%
VVD 25 34.72%
SP 6 8.33%
D'66 5 6.94%
Groenlinks 1 1.39%
LPF 4 5.56%
Leefbaar Nederland 0 0%
Iets anders....(reply even!) 3 4.17%
Ik ga niet stemmen .... (waarom? reply even!) 3 4.17%
Ik MAG nog niet stemmen..... 7 9.72%
Total: 72 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (20): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

moet je bij de stemwijzer eens alleen maar 'geen mening' of 'neutraal' antwoorden...

GROTE kans dat je dan uitkomt op D66

Trouwens zelf nog geeen idee wat ik ga stemmen.. vroeger altijd D66 gestemd.. maar vind ze nu echt veel te onzichtbaar.. CDA nooit en PvdA begint me meer te trekken...

komende week is ff alle partijprogrammaas doornemen.. die heb ik namelijk al thuis liggen..

Old Post Jan-08-2003 22:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Dan vraag ik me af of die test wel heus zo objectief is als dat men doet geloven

Old Post Jan-08-2003 22:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

NCPN

onder aanvoering van de nieuwe communisten zuiveren we de volksvertegenwoordiging van alle liberale factoren, voeren het éénpartijen-stelsel in en nationaliseren de industrie.
vervolgens zorgen we voor een heroprichting van de RAF die alle liberale en kapitalistische initiatieven met harde hand de kop in zal drukken.

ik zeg het je,
nederland staat zo weer op de rails..

Old Post Jan-08-2003 22:48  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
serialkillah
Knock knock

Registered: Aug 2001

Nou, ik heb een aantal keren verschillen stemwijzers gedaan en daar krijg ik steeds dezelfde uitslag

1. pvda
2. sp
3. groenlinks
4. d66

dus ik denk dat het één van deze vier wordt.....

Old Post Jan-08-2003 23:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for serialkillah Click here to Send serialkillah a Private Message Add serialkillah to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Odelpha
Life v2.0

Registered: Jul 2002

Ik zit nog te twijfelen, ik zie een coalitie tussen VVD en CDA wel zitten. Ik weet niet precies waar ze allemaal voor staan, dat ga ik binnenkort wel effe uitvogelen. Ben altijd wel een VVD-type geweest, maar ik weet niet of ze nog steeds een beetje dezelfde ideeën als ik hebben. En zoals Snuggle al zei, Zalm komt tenminste eerlijk uit voor dingen, terwijl mensen als Balkenende er een beetje omheen praten en grappig proberen te zijn. Balkenende komt echter wel intelligent over en ik denk dat Nederland wel in goede handen is bij hem. Ik heb vandaag het debat gezien en ik denk dat ik dat binnenkort nog een keer ga doen (als er nog zoiets op tv komt, maar dat zal vast wel). Ik hoop dat mensen in ieder geval niet op de LPF gaan stemmen, als je 1 dag in de laatste paar maanden de krant hebt gelezen zou dat je toch wel op andere gedachten moeten brengen! Het enige wat ze doen is chaos creeëren en ruzie maken, ga dat in de zandbak doen en niet in de politiek, die gasten weten gewoon nix van politiek, het zijn een stelletje zakenlui en rijke mensen die ook wat te zeggen willen hebben maar van politiek weten ze geen REET! oprotten dus. Goed, dat was mijn mening, commentaar is altijd welkom

Grtz

Old Post Jan-08-2003 23:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Odelpha Click here to Send Dj Odelpha a Private Message Visit Dj Odelpha's homepage! Add Dj Odelpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik ga niet stemmen!!! Niemand is mijn stem waard, vind het mongolen!!! De enige waar die mij echt kon overtuigen ligt nu dood in Italie. Dus zolang er geen nieuwe Pim opstaat ga ik niet stemmen!!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-08-2003 23:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Dj Odelpha
Zalm komt tenminste eerlijk uit voor dingen,

haha, ja Zalm was zeker ook eerlijk toen hij minister De Boer vertelde dat wanneer ze(LPF red.) Bomhoff eruit zouden kicken het kabinet overeind zou blijven

NCPN zeg ik je, NCPN

Old Post Jan-08-2003 23:27  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by ScuL
vooralsnog stem je niet direct op een lijsttrekker maar op een partij.

mensen lijken vandaag de dag niet verder te kijken dan hun neus lang is en alleen maar het kopstuk van een partij te zien?

Als het idd zo simpel zou zijn zou ik het wel weten Marijnisse 4 president!!! Jan: "Ach Herben, doe toch niet zo vervelend!"

quote:
Originally posted by jploveparade
De feestpartij van Johan Flemminx heeft een goed programma

Ga je Mental Theo stemmen dan???

quote:
Originally posted by franzelare
ik ben een echte linkse rakkar nou eigenlijk niet helemaal ik kan mij in veschillende dingen van verschillende partijen vinden maar als ik dan de voors en tegens op een rijtje zet ben ik een linkse rakker en ik ga dus voor groen links

Als je ECHT zo links bent, dan moet je niet Groen Links stemmen... die zijn zeg maar een beetje "half links"

Hmmm... kgaat maar es een stemwijzer doen denk ik...

Old Post Jan-09-2003 02:18 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
ik weet t nog niet.... twijfel tussen SP, PvdA, GroenLinks eventueel. D66 is ook nog en optie

Old Post Jan-09-2003 02:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Kheb net paar stemwijzers en anders soortige tests gedaan en iedere keer komt PvdA hoger dan SP... dus denk dat dat um wordt Alleen in de lijsttrekkers test won Marijnisse het

Trouwens, Chicane... als je vindt dat je als burger weinig tot geen invloed hebt op de politiek, dan issut misschien het overwegen waard om op D66 te stemmen... Die maken zich namelijk vooral sterk voor het verhogen van de invloed van de burger op de politiek/regering.

[edit]Heb net me stem ingevuld en het vebaasd me dat nog niemand voor CDA heeft gekozen, aangezien deze het hoogst in de peilingen staan... Enneh... verrassend veel VVD'ers hier [/edit]

Old Post Jan-09-2003 03:57 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

Ik mag (nog) niet stemmen, volgende x waarschijnlijk wel.

Ik zou denk ik vvd of lpf stemmen, lpf geef ik nog een kans, veel mensen blijken nu ook weer een kans te geven aan pvda dus waarom lpf niet? Ik vind die Herben een symphatieke man, met zeker wel inhoud.

Stemwijzer gaf overigens LPF aan.

Old Post Jan-09-2003 15:19 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

Ik ga net als de volgende keer weer op de VVD stemmen.

Dit is gewoon de partij waar de financiele experts zitten. Hier komt geld eerst, en als er geld over is dan kijkt men wat ermee gedaan kan worden. Bij de meeste linkse partijen kijkt men eerst wat er allemaal gedaan moet worden en dan pas hoe ze het gaan betalen. Veel plannen en praatjes maar of het uiteindelijk uitgevoerd kan worden met de economische toestand waar we nu in verkeren is nog altijd een hele GROTE vraag 2.

En verder die irritante linkse plannen altijd staan me niet aan. Uitkeringen omhoog? omlaag zou ik zeggen... beetje stimulans mag er best zijn om zelf weer de kost te verdienen.

En natuurlijk altijd weer die plannen om mensen die WEL bijdragen aan de maatschappij weer zwaarder te belasten. beetje jammer altijd. heb je het zelf niet voor elkaar? dan maar bij een ander halen die het wel zelf voor elkaar heeft gekregen. zo komt het op mij een beetje over.

Coalitie met CDA zie ik wel zitten... zij zijn wel beetje neutraal maar ik mag Balkenende wel...(Y)

Old Post Jan-09-2003 16:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Verkiezingen 22 januari 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIdentify this song -- Help Please [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBk- "Revolution" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:17.

Forum Rules: