|
|
|
|
 |
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik wil niet veel zeggen, maar we zijn niet in Amerika. We kiezen niet één persoon voor the job, het is geen sollicitatiegesprek dat er gevoerd gaat worden. Nee, we stemmen op een PARTIJ, met een bijbehorend programma. Veel mensen schijnen dat, zelfs nu na de ellende met de LPF, NOG niet te beseffen |
Inderdaad, dat is alleen bij een heleboel mensen een probleem. Als je een leuke partijleider/ster kan vinden kan je rekenen op een hoop stemmen, er zijn veel te weinig mensen die naar een partijprogramma kijken.
Ik stem iig op de VVD, maar ik zit nog te twijfelen of ik op Zalm stem. Ik vind hem als persoon niet zo heel veel zeggen. Misschien wel Hirschi Ali, lijkt me een slimme meid.
Jan-11-2003 14:46
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Blik
Zeg dat alsjeblieft ook tegen de rest van Nederland en niet tegen de mensen die op de LPF gestemd hebben, er zijn genoeg mensen die stemmen op een lijsttrekker en niet op het programma |
Hier zou moeten staan '...en niet ALLEEN tegen de mensen die op de LPF gestemd hebben...'!
| quote: | | Als we trouwens alleen op het programma zouden stemmen zou de LPF de grootste partij worden volgens www.stemwijzer.nl, bij 19% van de mensen komt de LPF als eerste eruit. En Leefbaar Nederland staat 2de met 16%. |
Ik zeg ook niet dat je alleen op een programma moet stemmen, maar naar het geheel moet kijken, naar wat die partij aan oplossingen brengt. Want je kunt wel brullen dat het allemaal zo slecht is, maar als je er niets tegenin wee te brengen, of alleen maar suffe maatregelen neemt die goed LIJKEN te zijn, maar in feite averechts zullen werken, schieten we nog niets op met een mooi programma.
Rechtse regering? Ach ja, zo is er altijd gezeik na een lange kabinetsperiode (de afgelopen paar maanden noem ik geen kabinet, dat laat ik helemaal buiten beschouwing). Elke regering heeft het dan slecht gedaan (zie al het commentaar na de periode Lubbers), en dan willen mensen iets anders. Alsof we daarmee geholpen zijn. Alsof we geholpen zijn met een rechtse regering die alle progressieve ideeën/besluiten terug wil draaien, zoals het homohuwelijk, smartshops, etc...
Last edited by Eye-Riz on Jan-12-2003 at 18:20
|
|
Jan-12-2003 03:40
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:44.
Forum Rules: