Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie stemde LPF en wie niet?
Heb je vorige keer LPF gestemd en doe je het dit keer weer?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja, LPF gestemd en ja, dit keer weer 4 7.02%
Ja, LPF gestemd en nee, nooit meer 2 3.51%
Nee, niet LPF gestemd en ja, dit keer wel (ben onder de indruk geraakt!) 4 7.02%
Nee, tuurlijk niet, wat denk je wel... 47 82.46%
Total: 57 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

NEE
Ik vond Fortuyn een goed politicus, maar nadat hij vermoord is vond ik zijn partij niet goed genoeg. Ik denk dat ik anders ook niet op ze had gestemd, maar ik denk dat het onder Fortuyn niet tot dergelijke ruzies binnen de partij was gekomen.
Ik ga nu net als de vorige keer weer VVD stemmen, ik weet alleen niet op welke persoon

Old Post Jan-10-2003 19:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

ik wil niet veel zeggen, maar we zijn niet in Amerika. We kiezen niet één persoon voor the job, het is geen sollicitatiegesprek dat er gevoerd gaat worden. Nee, we stemmen op een PARTIJ, met een bijbehorend programma. Veel mensen schijnen dat, zelfs nu na de ellende met de LPF, NOG niet te beseffen

Old Post Jan-11-2003 14:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz
ik wil niet veel zeggen, maar we zijn niet in Amerika. We kiezen niet één persoon voor the job, het is geen sollicitatiegesprek dat er gevoerd gaat worden. Nee, we stemmen op een PARTIJ, met een bijbehorend programma. Veel mensen schijnen dat, zelfs nu na de ellende met de LPF, NOG niet te beseffen

Inderdaad, dat is alleen bij een heleboel mensen een probleem. Als je een leuke partijleider/ster kan vinden kan je rekenen op een hoop stemmen, er zijn veel te weinig mensen die naar een partijprogramma kijken.
Ik stem iig op de VVD, maar ik zit nog te twijfelen of ik op Zalm stem. Ik vind hem als persoon niet zo heel veel zeggen. Misschien wel Hirschi Ali, lijkt me een slimme meid.

Old Post Jan-11-2003 14:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Zeg dat alsjeblieft ook tegen de rest van Nederland en niet tegen de mensen die op de LPF gestemd hebben, er zijn genoeg mensen die stemmen op een lijsttrekker en niet op het programma

Als we trouwens alleen op het programma zouden stemmen zou de LPF de grootste partij worden volgens www.stemwijzer.nl, bij 19% van de mensen komt de LPF als eerste eruit. En Leefbaar Nederland staat 2de met 16%.

Als we dus een regering zouden krijgen die echt op de mening van het volk gebaseerd zou zijn zouden we duidelijk een rechtse regering moeten krijgen

Old Post Jan-11-2003 17:42 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Blik

Als we trouwens alleen op het programma zouden stemmen zou de LPF de grootste partij worden volgens www.stemwijzer.nl, bij 19% van de mensen komt de LPF als eerste eruit. En Leefbaar Nederland staat 2de met 16%.

Als we dus een regering zouden krijgen die echt op de mening van het volk gebaseerd zou zijn zouden we duidelijk een rechtse regering moeten krijgen

laten we dan maar blij zijn dat blijkbaar nog een hoop mensen hun stem uiteindelijk op ratio baseren en niet op onderbuikgevoelens.

Old Post Jan-11-2003 19:05  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
whehe VVD gestemd, omdat stemwijzer.nl die kant op wees
dat doe ik dus ook niet meer
ik denk dat deze keer natte vingerwerk wordt

Old Post Jan-11-2003 20:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Blik
Zeg dat alsjeblieft ook tegen de rest van Nederland en niet tegen de mensen die op de LPF gestemd hebben, er zijn genoeg mensen die stemmen op een lijsttrekker en niet op het programma

Hier zou moeten staan '...en niet ALLEEN tegen de mensen die op de LPF gestemd hebben...'!

quote:

Ik zeg ook niet dat je alleen op een programma moet stemmen, maar naar het geheel moet kijken, naar wat die partij aan oplossingen brengt. Want je kunt wel brullen dat het allemaal zo slecht is, maar als je er niets tegenin wee te brengen, of alleen maar suffe maatregelen neemt die goed LIJKEN te zijn, maar in feite averechts zullen werken, schieten we nog niets op met een mooi programma.

Rechtse regering? Ach ja, zo is er altijd gezeik na een lange kabinetsperiode (de afgelopen paar maanden noem ik geen kabinet, dat laat ik helemaal buiten beschouwing). Elke regering heeft het dan slecht gedaan (zie al het commentaar na de periode Lubbers), en dan willen mensen iets anders. Alsof we daarmee geholpen zijn. Alsof we geholpen zijn met een rechtse regering die alle progressieve ideeën/besluiten terug wil draaien, zoals het homohuwelijk, smartshops, etc...

Last edited by Eye-Riz on Jan-12-2003 at 18:20

Old Post Jan-12-2003 03:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stivvekk
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Switch
whehe VVD gestemd, omdat stemwijzer.nl die kant op wees
dat doe ik dus ook niet meer
ik denk dat deze keer natte vingerwerk wordt

De VVD vertegenwoordigd dus je standpunten maar erop stemmen wil je niet meer? Misschien komt het omdat ik niet zo slim ben, maar dit snap ik niet helemaal, leg even uit aub.

Old Post Jan-12-2003 15:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stivvekk Click here to Send Stivvekk a Private Message Visit Stivvekk's homepage! Add Stivvekk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
nou mijn standpunt is dus echt niet dat de rijken rijker moeten worden en de armen armer. dat is 1 van de hoofdpunten de VVD al altijd geweest. daar ben ik zwaar op tegen

Old Post Jan-12-2003 22:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Switch Click here to Send Switch a Private Message Add Switch to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > wie stemde LPF en wie niet?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback1 - Paul Oakenfold - Live At Main Room Cream Amnesia 14-09-2006 [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAly & Fila - "Eye of Horus" (Ronski Speed Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:44.

Forum Rules: