Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

självklart måste man beställa färddigtryckta tshirtar, såna man stryker på är INTE aktuella

Old Post Jan-12-2003 21:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
HappyHappy

men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet

"Ey, tryck upp 25 tröjor me detta tryck..."

det trycket (digitalt) får ja.. å så går ja till ett tryckeri nära mig å så ber ja dem

"Ey, ge mig en girlfitted tröja me detta tryck å så langar ja över disketten, juu"

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-12-2003 21:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

så ber du dem trycka på en hood-tröja också

så ger jag dig penki sen när jag kommer över

Old Post Jan-12-2003 21:44 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by Glorie
men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet

"Ey, tryck upp 25 tröjor me detta tryck..."

det trycket (digitalt) får ja.. å så går ja till ett tryckeri nära mig å så ber ja dem

"Ey, ge mig en girlfitted tröja me detta tryck å så langar ja över disketten, juu"

ey, tjejen, har jag sagt nåt annat? sade bara att stryk på-bilder är inaktuella

Old Post Jan-12-2003 21:49 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Sån här skulle jag lätt ha på mig Lite som i ICA reklamen där barnen har röda tröjor med vit text, "KEX" "LINGONSYLT" etc

Vitt lyser i UV oxå

FRAMSIDA

BAKSIDA

Old Post Jan-12-2003 21:51 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

wow! läcker idé med en SWETA t-shirt! fy, ja vill juh ha en med!

jag tycker att mindh's sitter starkast. mycket läckert font o ödlan är lite.. jo.. gulligare än vanligt. lite respect o strutta runt i en SWETA tröja då!

Old Post Jan-12-2003 21:56  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Imorgon börjar jag leta sånna som gör tryck i sthlm, som sagt kan göra tryck med en grym färgskrivare vi har på jobbet också. Frågan hur pass stryck tåligt trycket är men det ska jag testa fram på nån gammal t-shirt. Hand tvätt är ju att föredra på sina favvo kläder iaf

Kollar upp med han jag känner som har klädbutik och som även säljer dessa salming t-shirtar... kan säga dom e klockrena... bara dom tål att få tryck på sig, 95% supplex 5% lycra, strykfri, stretchig, materialet är tunt och "andas", har smal och medium och dom sitter som en smäck på mig.

Old Post Jan-12-2003 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

mind, om du flyttar ner ryggloggan lite, och smäller in "namn" ovan, som en hockeytröja ungefär, hur ser det ut då?

edit: eller hur ser det ut om ryggloggan läggs på bröstet istället, och "trancEaddict" flyttar till ryggen? med nickname på ryggen också såklart

Old Post Jan-12-2003 22:07 
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Exclamation

det e sant att namnet Tranceaddict e klockrent!
ska nog ha det med alltså

ja tycker minds e snygg.. man behöver inte tolka d som hjärta, man kan tolka som laser me hehe

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-12-2003 22:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

Ok..då var det väl dags att jag kom med nåt bidrag..jag ska lägga upp fler senare när jag
har jobbat lite mer med dem jag håller på med nu!

Eftersom bilderna är i 1024x768 så har jag lagt upp dem här: kolla på T-SHIRTS
bilderna kan vara lite suddiga. Jag har trycken i större format & i hög kvalite om det skulle
behövas!

Old Post Jan-12-2003 22:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

gillar nyx bidrag starkt!

men skulle det vara möjligt att ha den blåa texten och gul "logga" eller krumilur?

mer att det är svenska flaggans färger ju

Old Post Jan-12-2003 22:17 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Dioxys
gillar nyx bidrag starkt!

men skulle det vara möjligt att ha den blåa texten och gul "logga" eller krumilur?

mer att det är svenska flaggans färger ju

Old Post Jan-12-2003 22:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAny one Can ID this uplifting roking tune .. [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Like This Like That (Megavoices Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:55.

Forum Rules: