|
Dj Bellie vermeld in de sp!ts
Ik reis elke dag met het OV en lees dan ook elke dag het gratis krantje de sp!ts. Elke vrijdag is er één pagina gereserveerd voor de Nederlandse dance scene. Dat stukje is zelden boeiend, maar toch altijd leuk om te lezen.
Vandaag stond er een interview in met Jonas Schmidt, één van de partyorganisatoren van Q-Dance. In het interview omschrijft Jonas wat er allemaal bij komt kijken om TeQ te organiseren en hoe het in elkaar steekt.
Op een gegeven moment komt de 'talent room' aan bod in het interview en dat wilde ik jullie niet onthouden:
| quote: |
"In de tweede zaal hebben we traditioneel een Talent Room. Ik vind het belangrijk dat je als organisatie laat zien ook aandacht te hebben voor talenten. Doorstroom van nieuwe dj's is heel belangrijk, want elke keer dezelfde dj's heb je op een gegeven moment ook wel gehad. Ik zag dj Bellie aan het werk en die wil ik bijvoorbeeld wel een keertje neerzetten. In de hoofdzaal staan de echt grote namen. Dave Angel bijvoorbeeld. Ik heb hem net gesproken en hij vond het helemaal te gek en was vol lof over het geluid. Nog nooit had hij beter geluid meegemaakt en hij draait toch zeker al een jaar of tien mee! Over Rino Cerrone ben ik ook zeer te spreken, hij was voor mij toch wel de man van de avond."
|
Echt top bellie dat je genoemd wordt, toch als enige van de Talent Room en naast Dave Angel en Rino Cerrone, de grote mannen.
Volgende keer mainstage?