Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003]
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
Dj Bellie vermeld in de sp!ts

Ik reis elke dag met het OV en lees dan ook elke dag het gratis krantje de sp!ts. Elke vrijdag is er één pagina gereserveerd voor de Nederlandse dance scene. Dat stukje is zelden boeiend, maar toch altijd leuk om te lezen.

Vandaag stond er een interview in met Jonas Schmidt, één van de partyorganisatoren van Q-Dance. In het interview omschrijft Jonas wat er allemaal bij komt kijken om TeQ te organiseren en hoe het in elkaar steekt.
Op een gegeven moment komt de 'talent room' aan bod in het interview en dat wilde ik jullie niet onthouden:

quote:

"In de tweede zaal hebben we traditioneel een Talent Room. Ik vind het belangrijk dat je als organisatie laat zien ook aandacht te hebben voor talenten. Doorstroom van nieuwe dj's is heel belangrijk, want elke keer dezelfde dj's heb je op een gegeven moment ook wel gehad. Ik zag dj Bellie aan het werk en die wil ik bijvoorbeeld wel een keertje neerzetten. In de hoofdzaal staan de echt grote namen. Dave Angel bijvoorbeeld. Ik heb hem net gesproken en hij vond het helemaal te gek en was vol lof over het geluid. Nog nooit had hij beter geluid meegemaakt en hij draait toch zeker al een jaar of tien mee! Over Rino Cerrone ben ik ook zeer te spreken, hij was voor mij toch wel de man van de avond."

Echt top bellie dat je genoemd wordt, toch als enige van de Talent Room en naast Dave Angel en Rino Cerrone, de grote mannen.
Volgende keer mainstage?

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Mar-21-2003 20:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

ja, ik had het vanochtend ook gelezen. Wat super kick zeg, dat je gewoon door Jonas Schmidt genoemd wordt Bellie! echt top!

Sasha!

Old Post Mar-21-2003 21:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Vanavond op ID&T RADIO!!!!!!!!

22.00 - 23.00 Westbam
23.00 - 00.00 Westbam + Frank Lorber
00.00 - 01.15 Frank Lorber + Dave Angel
01.15 - 02.30 Dave Angel
02.30 - 03.45 James Ruskin
03.45 - 05.00 James Ruskin + Rino Cerrone
05.00 - 06.30 Rino Cerrone + K.Cee

Old Post Mar-22-2003 10:25 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

Hehe ja supervet he

Ik had het ook gelezen toen ik nog halfslaperig dat stukkie aan het lezen was. Schrok ineens wakker toen ik mn naam zag
Hopelijk is de eerste stap op de ladder nu gezet na mn optreden in de talentroom en kom ik een keertje op de mainstage
wie weet!!

Old Post Mar-22-2003 11:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by Bellie
Hehe ja supervet he

Ik had het ook gelezen toen ik nog halfslaperig dat stukkie aan het lezen was. Schrok ineens wakker toen ik mn naam zag
Hopelijk is de eerste stap op de ladder nu gezet na mn optreden in de talentroom en kom ik een keertje op de mainstage
wie weet!!

Hij doelt hier op:

http://spitsnet.nl//izone/436198.shtml

"In de tweede zaal hebben we traditioneel een Talent Room. Ik vind het belangrijk dat je als organisatie laat zien ook aandacht te hebben voor talenten. Doorstroom van nieuwe dj's is heel belangrijk, want elke keer dezelfde dj's heb je op een gegeven moment ook wel gehad. Ik zag dj Bellie aan het werk en die wil ik bijvoorbeeld wel een keertje neerzetten. In de hoofdzaal staan de echt grote namen. Dave Angel bijvoorbeeld. Ik heb hem net gesproken en hij vond het helemaal te gek en was vol lof over het geluid. Nog nooit had hij beter geluid meegemaakt en hij draait toch zeker al een jaar of tien mee! Over Rino Cerrone ben ik ook zeer te spreken, hij was voor mij toch wel de man van de avond."

Old Post Mar-23-2003 11:37 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

En hij replyde op mijn vorige post in deze thread
Wel op blijven letten, modje

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Mar-23-2003 14:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > ..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDeep/Funky house track with hip-hop style vocals [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPryda - Armed. [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:57.

Forum Rules: