Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by Glorie
eyy, ja vill MYCKE gärna se filmen..
som en åskådare i publiken så att säga.. kan ja bara tala om lite reaktioner som ja uppmärksammade.. ja stod ju nära..men ändå in the crowd så att säga...
folk som typ peka.. å kom gående långt ifrån för att ställa sig å kolla å det bästa var att alla såg helt begeistrade å impade ut alltså... fan va härligt d var att se på nå vis
måste va kul att behärksa det där alltså.... kenny
ja e inte Bra på nånting.. det e sant alltså... medelmåtta i allt.. har ingen sån expertkunskap.. typ att ja kan cykla på ett hjul eller så jobbigt. man vill ju va elit i nåt
Fan sånt där värmer....jag har absolut NOLL koll på folks reaktioner när jag kör...ser bara att folk tittar...får alltid för mig att folk är ointresserade av att se...inte förrän jag får feedback typ lååångt efteråt som jag vet om folk uppskattade det....svenskar är dåliga på att visa uppskatnning öga mot öga....
Kul att höra att folk blev impade! Då ska jag köra mer nästa gång.
Glorie: Vadå inte bra på någonting? Va inte så ytlig Du är en jävligt snäll person! Både allmänt såhär och även när vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara är allmänt gästvänligt mot folk du knappt känner, behövs mer folk som du i världen så kanske det till och med skulle vara en bra värld att leva. Du besitter många egenskaper som ingen annan någonsin kommer få, även fast dom tränar i flera månader som jag gjort med Poi:en....
Feb-02-2003 22:59
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Glorie: Vadå inte bra på någonting? Va inte så ytlig Du är en jävligt snäll person! Både allmänt såhär och även när vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara är allmänt gästvänligt mot folk du knappt känner, behövs mer folk som du i världen så kanske det till och med skulle vara en bra värld att leva. Du besitter många egenskaper som ingen annan någonsin kommer få, även fast dom tränar i flera månader som jag gjort med Poi:en....
Håller med mind.... .ingen kan kokat ägg som du nä men ärligt... super jätte tack å kram för din otroliga gästfrihet !
Mind: Fixade till Steves post för han kunde inte quota ordentligt
Last edited by SteveTranz4ever on Feb-02-2003 at 23:28
Feb-02-2003 23:21
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
hehe, om jag glömde säga så var det AWESOME upplevelse tillsammans med silence på festen att jag njöt så mkt själv kanske syns på filmen också! men jag lämnar över den till stefan imorron, så kan han kanske fixa till en version som folk kan kolla på! det kanske inte är så dåligt som jag tycker..
men om det blir nått av den där festen i norrköping ska jag fan skärpa mig och göra allt jag kan för att få det perfekt!
det värsta för mig var att det var svårt att zooma utåt så jag fick med hela omkretsen på glowsticksen när dem snurrade! jag fick stå rätt långt ifrån! (skit kamera!!)
men snällt av folk från tc, tror det var gustaf (eller om det var vizay) som skingrade folk åt en när jag backade och jag kundeinte riktigt få kamera vinklarna rätt för jag var lite rädd för att få en glowstick inmanglad i pannan
och ja! jenny! du är verkligen en ängel!!
Feb-02-2003 23:25
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
tsss... är det bara jag som har upplevt silence på det enda rätta sättet? dvs när den var som "bäst", droppad som extralåt av tiesto himself?
Feb-02-2003 23:28
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
omg reveal tror du tar priset där faktiskt ...minds poiande till den va iofs extremt ballt (minns att jag stod med steve just då också) men det du sa...ohhhhh
men jag måste starkt hålla med dom andra grabbarna...så översnälll person som glorie trodde jag inte fanns...du e fan elit på att vara snäll glorie..... *megakram*
fast nesquick e fortfarande inte i närheten av oboy
batteries not included.
- dave
Feb-03-2003 00:06
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
hmm.. ville ju också ha varit med.. och träffat glorie
Feb-03-2003 02:17
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
haha va snälla ni e
aaaa, snäll e bra att vara... det e iaf EN bra egenskap
Feb-03-2003 10:44
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
inte nu förens man börjat göra det själv som man VERKLIGEN inser hur jävla talangfull grabben är
började ju att försöka lite igårkväll när jag fick trännigns snören utav kenny.. det krävs tränning men jag klarar av en butterfly nu iaf och en såndär stoor butterfly får väll börja nöta lite mer för att få den från vanlig snurrning till just butterfly snurrandet! :/
ledsen om jag säger butterfly men jag har läst det på www.homeofpoi.com , de har som små trännings sidor där som är väldigt bra faktiskt för mig som inte har nån tränare eller nått alls själv
kollade precis på filmen och tappade ögonen nu hur jävla skicklig du är (my hero)
Mar-12-2003 19:54
P4z!
see you in another life
Registered: Jun 2001
2 snubbar från VooV festivalen ser ut som om de ska brinna upp!
Mar-12-2003 20:56
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by P4z!
2 snubbar från VooV festivalen ser ut som om de ska brinna upp!
Registered: Nov 2000
Dom använder specialpoi, bara för det minns jag inte vad dom heter men dom brinner liksom hela vägen upp. Tycker dock inte att bilderna generelt bli lika coola eftersom man inte ser själva mönstret lika tydligt
Dioxys: Jo det är inte förrän folk provar på själva som dom fattar riktigt hur mycket träning som ligger bakom...det tar jävligt lång tid att bara läsa sig att vända sig från frammåtläge till bakåtläge...sen ska du lära dig att vända så över huvudet och nere vid midjan, samt genom att vända till höger och vända till vänster, höger över huvudet och vid midjan respektive vänster.
Jo dom har satt rätt smidiga namn på tricken på homeofpoi faktiskt...