Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Glorie
eyy, ja vill MYCKE gärna se filmen..

som en åskådare i publiken så att säga.. kan ja bara tala om lite reaktioner som ja uppmärksammade.. ja stod ju nära..men ändå in the crowd så att säga...

folk som typ peka.. å kom gående långt ifrån för att ställa sig å kolla å det bästa var att alla såg helt begeistrade å impade ut alltså... fan va härligt d var att se på nå vis

måste va kul att behärksa det där alltså.... kenny
ja e inte Bra på nånting.. det e sant alltså... medelmåtta i allt.. har ingen sån expertkunskap.. typ att ja kan cykla på ett hjul eller så jobbigt. man vill ju va elit i nåt

Fan sånt där värmer....jag har absolut NOLL koll på folks reaktioner när jag kör...ser bara att folk tittar...får alltid för mig att folk är ointresserade av att se...inte förrän jag får feedback typ lååångt efteråt som jag vet om folk uppskattade det....svenskar är dåliga på att visa uppskatnning öga mot öga....
Kul att höra att folk blev impade! Då ska jag köra mer nästa gång.

Glorie: Vadå inte bra på någonting? Va inte så ytlig Du är en jävligt snäll person! Både allmänt såhär och även när vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara är allmänt gästvänligt mot folk du knappt känner, behövs mer folk som du i världen så kanske det till och med skulle vara en bra värld att leva. Du besitter många egenskaper som ingen annan någonsin kommer få, även fast dom tränar i flera månader som jag gjort med Poi:en....

Old Post Feb-02-2003 22:59 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Glorie: Vadå inte bra på någonting? Va inte så ytlig Du är en jävligt snäll person! Både allmänt såhär och även när vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara är allmänt gästvänligt mot folk du knappt känner, behövs mer folk som du i världen så kanske det till och med skulle vara en bra värld att leva. Du besitter många egenskaper som ingen annan någonsin kommer få, även fast dom tränar i flera månader som jag gjort med Poi:en....

Håller med mind.... .ingen kan kokat ägg som du nä men ärligt... super jätte tack å kram för din otroliga gästfrihet !

Mind: Fixade till Steves post för han kunde inte quota ordentligt

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-02-2003 at 23:28

Old Post Feb-02-2003 23:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001
Be Cool!

hehe, om jag glömde säga så var det AWESOME upplevelse tillsammans med silence på festen att jag njöt så mkt själv kanske syns på filmen också! men jag lämnar över den till stefan imorron, så kan han kanske fixa till en version som folk kan kolla på! det kanske inte är så dåligt som jag tycker..

men om det blir nått av den där festen i norrköping ska jag fan skärpa mig och göra allt jag kan för att få det perfekt!
det värsta för mig var att det var svårt att zooma utåt så jag fick med hela omkretsen på glowsticksen när dem snurrade! jag fick stå rätt långt ifrån! (skit kamera!!)

men snällt av folk från tc, tror det var gustaf (eller om det var vizay) som skingrade folk åt en när jag backade och jag kundeinte riktigt få kamera vinklarna rätt för jag var lite rädd för att få en glowstick inmanglad i pannan

och ja! jenny! du är verkligen en ängel!!

Old Post Feb-02-2003 23:25 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

tsss... är det bara jag som har upplevt silence på det enda rätta sättet? dvs när den var som "bäst", droppad som extralåt av tiesto himself?

Old Post Feb-02-2003 23:28 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

omg reveal tror du tar priset där faktiskt ...minds poiande till den va iofs extremt ballt (minns att jag stod med steve just då också) men det du sa...ohhhhh

men jag måste starkt hålla med dom andra grabbarna...så översnälll person som glorie trodde jag inte fanns...du e fan elit på att vara snäll glorie..... *megakram*

fast nesquick e fortfarande inte i närheten av oboy

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-03-2003 00:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

hmm.. ville ju också ha varit med.. och träffat glorie

Old Post Feb-03-2003 02:17  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Smile

haha va snälla ni e

aaaa, snäll e bra att vara... det e iaf EN bra egenskap

Tom Cloud - Told You So

Old Post Feb-03-2003 10:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

inte nu förens man börjat göra det själv som man VERKLIGEN inser hur jävla talangfull grabben är

började ju att försöka lite igårkväll när jag fick trännigns snören utav kenny.. det krävs tränning men jag klarar av en butterfly nu iaf och en såndär stoor butterfly får väll börja nöta lite mer för att få den från vanlig snurrning till just butterfly snurrandet! :/

ledsen om jag säger butterfly men jag har läst det på www.homeofpoi.com , de har som små trännings sidor där som är väldigt bra faktiskt för mig som inte har nån tränare eller nått alls själv

kollade precis på filmen och tappade ögonen nu hur jävla skicklig du är (my hero)

Old Post Mar-12-2003 19:54 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

2 snubbar från VooV festivalen ser ut som om de ska brinna upp!

Old Post Mar-12-2003 20:56  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by P4z!

2 snubbar från VooV festivalen ser ut som om de ska brinna upp!
Jävligt cool bild.. .ser ut som två galaxer...

Old Post Mar-12-2003 21:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

brinner snörena?

Old Post Mar-12-2003 22:38 
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Dom använder specialpoi, bara för det minns jag inte vad dom heter men dom brinner liksom hela vägen upp. Tycker dock inte att bilderna generelt bli lika coola eftersom man inte ser själva mönstret lika tydligt

Dioxys: Jo det är inte förrän folk provar på själva som dom fattar riktigt hur mycket träning som ligger bakom...det tar jävligt lång tid att bara läsa sig att vända sig från frammåtläge till bakåtläge...sen ska du lära dig att vända så över huvudet och nere vid midjan, samt genom att vända till höger och vända till vänster, höger över huvudet och vid midjan respektive vänster.
Jo dom har satt rätt smidiga namn på tricken på homeofpoi faktiskt...

Chase (oxå kallad weave) är det skönaste tricket när det släpper, när man väl lär sig den så kör man inget annat haha....
http://64.87.7.217/display.php?image=weave2.gif

Old Post Mar-13-2003 08:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nya Poi videon...Eld trance och eld
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 4 [5] 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOrange Theme - Whose Mix? [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAshtrax - "Helsinki" (Sander Kleinenberg Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:39.

Forum Rules: