Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה
Pages (5): « 1 2 3 4 [5]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NyKoN
מורן
חאלס עם המשחק המטומטם הזה
כל דבר שאני אומר פה זה דברים שאני יודע שאח שלי סיפר לי
לא מצטט ולא בטיח- הם יכריעו כי מה לעשות, כשלאויב אין חלק מאוד חשוב מהצבא שלו הסיפור די נגמר

ומורן
חאלס
זה לא המקום לדבר על כזה דבר
בוא למסנגר נדבר כמה שאתה רוצה


באמת חאלאס - ואללה חבל על הזמן שלי בקטע הזה

תאמין לי שאני אומר לך שהם יהיו חלק במלחמה הבאה אבל לא הם
יכריעו אותה ...
גם במנסג'ר זה לא המקום לדבר על כאלה דברים ובכלל
עדיף שלא להעביר אותם הלאה ולשמור מה שיודעים לעצמך ...
בכל ההרצאות בט"ש אומרים את זה - אתה מספר לחבר שלך
שמספר לחמישה חברים שלו שכל אחד מהם מעביר את זה הלאה
בלה בלה ומספיק שבן אדם אחד לא נכון ...

quote:
Originally posted by MasterP
יאללה הייתי צריך לקרוא את כל השטויות וטמטום שאתם כותבים.
מורן תכלס אתה לא צריך להסביר כל פריט ולהתווכח ולהצטדק
מי שמבין טיפה עניין קורא את מה שאתה רושם ומבין.
כי תכלס אתה יודע יותר מכולנו הרי יש לך מגע עם חיילים ביחידות האלו.
יעני פעם אחת תכתוב את הדברים הנכונים וזהו אין צורך להמשיך להתכתש וללכת עם הראש בקיר.
זה או יש... או אין.

והנה אתר טוב למי שרוצה לדעת על יחידות מיוחדות בצה"ל
ואגב מורן זה לא חומר כזה סודי תראה מה כתוב באתר
אתר טוב אבל באנגלית... תחיו

קיצר מורן בהחלט לא "תכריע" את המלחמה הבאה ולא הייתי סתם זורק דברים כאלו באוויר.
בקשר לטירונות הם עושים אותה באותו בסיס אבל לא ביחד

ומורן איך אתה חתום שו"ס אני במודיעין חיל אויר ואני רק סודי ביותר יא מניאק...

קיצר אחי מותר לך לספר לי על פעילות מבצעית של נגיד מורן ומגלן
כי אני תמיד חשבתי שאין להם אבל מענין לדעת מה יחידות התמחות עושות
דבר איתי באייסי
6460664

Peace


צודק בקטע של הלענות - סתם אני מתעצבן שאנשים מעבירים מידע לא נכון
שבעצם אין להם שום ניסיון או נגיעה בדבר והכל הם שמעו פה ושם ...

לגבי השו"ס - על הסיווג שאתה חתום גם אני
פשוט אני שו"ס על יחידה סודית אחת שאימנתי אותם שבוע
והייתי צריך לחתום כדי לדעת את דרך הפעולה שלהם ולהתאים לזה
את סוג האימון ואיך להתאים את הרפואה הקרבית לתחום שבו
הם עוסקים ... זה לא כזה עניין ...
הייתי גם ביפתח לפני קורס חובשים איזה שבועיים וגם שם צריך
להיות שו"ס ...

לגבי האתר שהבאת - אתר נחמד מאוד
ממש אחלה - אני מכיר אותו - בצבא כבר דיברו עליו וסגרו אותו
פעם אחת כי הוא דיבר על מגל"ן יותר מדי ...
ולפני כמה חודשים פתחו אותו מחדש והורידו את הקטע של מגל"ן ...
אבל זה לא כזה בעיה למצוא עליהם חומר באינטרנט גם ככה .


לגבי פעילות מבצעית אחי גם אני לא אמור לדעת את זה
ולא אמורים לדבר על זה כל כך ...
תבין שהם היו חלק דיי חשוב ובעיקר יותר מגלן ממורן במבצע חומת מגן ומתארי הענ"ע שיש עכשיו בשטחים
ענ"ע - עימות נמוך עצימות ...

חן - בקטע הזה שתדעו שיש יחידות בצה"ל שזה התפקיד שלהם
להפיץ שמועות על יחידות מסווגות באתרים כדי שלא יידעו את
הייעוד האמיתי שלהם במלחמה ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-14-2003 18:25  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj-2TaLL
Jamil-Addict



Registered: Oct 2001
Location: Rishpon (שכונה), Israel

quote:
Originally posted by MasterP
יאללה הייתי צריך לקרוא את כל השטויות וטמטום שאתם כותבים.
מורן תכלס אתה לא צריך להסביר כל פריט ולהתווכח ולהצטדק
מי שמבין טיפה עניין קורא את מה שאתה רושם ומבין.
כי תכלס אתה יודע יותר מכולנו הרי יש לך מגע עם חיילים ביחידות האלו.
יעני פעם אחת תכתוב את הדברים הנכונים וזהו אין צורך להמשיך להתכתש


להפך לדעתי הוא דווקא כן צריך (למרות שהנושא הזה דיי נסגר) אל תשכח
שאיכשהו אני העלתי את הנושא הזה לא כי אני מבין, להפך אני מתעניין ביחידה הזאת אז למה לא ללמוד עליה עוד קצת...


___________________

Old Post Feb-15-2003 12:31  Israel
Click Here to See the Profile for Dj-2TaLL Click here to Send Dj-2TaLL a Private Message Add Dj-2TaLL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
clubber@work
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2002
Location: Behind Enamy Lines

למורן - לא הבנתי בדיוק מה התפקיד שלך?
ואיזה אימונים אתה מעביר ליחידות השונות?

ובקמבונים - התכוונתי אם אתה יכול למשוך מישהו שכרגע בקורס חובשים לתפקיד או שיבוץ אחר


___________________
-=Trance isn't Just Music - It's a Way of LIFE=-
*fav producer:Alphazone
*fav. football club:Inter FC ! ! !

Old Post Feb-15-2003 15:49  Israel
Click Here to See the Profile for clubber@work Click here to Send clubber@work a Private Message Add clubber@work to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by clubber@work
למורן - לא הבנתי בדיוק מה התפקיד שלך?
ואיזה אימונים אתה מעביר ליחידות השונות?

ובקמבונים - התכוונתי אם אתה יכול למשוך מישהו שכרגע בקורס חובשים לתפקיד או שיבוץ אחר


בקשר לתפקיד - לא קשה להבין
לכל יחידה קרבית יש פקל"ים ללוחמים
פק"ל נגב - מישהוא עם מקלע נגב
פק"ל מאג - מישהוא עם מאג ...
פק"ל חובש - מישהוא שעבר קורס חובשים קרביים
פק"ל איי3
A3 - מישהוא עם רובה

קיצר - כל החובשים + פאראמדיק + רופא שיורדים לשטחים
או למבצע ממוקד מסויים כמו חיסול\מערב וכדומה צריכים לעבור
אימון לפני זה שיכין אותם למטרה שלשמה הם הולכים ...
בגלל זה כל אימון הוא שונה לפי סוג היחידה

נגיד אימנתי את מגלן לפני שבועיים והם ירדו לפעילות של שבוע בצפון
ועבדנו איתם חזק על הקטע של טיפול בתנאי מזג אוויר קשים ועל
פגיעות קור והיפותרמיה וכדומה
בנוסף יש תכנים קבועים - פציעות מסויימות , ניתוחי שטח , אנטומיה
וכל מיני כאלה שאותם כמעט כל אימון מעבירים ...

בקשר לשאלה השנייה - יש מבדקים להיכנס להכנת מדריכים עוד
שבוע - סידרתי כבר ל-3 חובשים שאני מכיר לצאת לזה


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-15-2003 20:03  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
להפך לדעתי הוא דווקא כן צריך (למרות שהנושא הזה דיי נסגר) אל תשכח
שאיכשהו אני העלתי את הנושא הזה לא כי אני מבין, להפך אני מתעניין ביחידה הזאת אז למה לא ללמוד עליה עוד קצת...



כי אסור
:/

Old Post Feb-16-2003 18:42  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NyKoN
כי אסור
:/


*agree*


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-16-2003 18:44  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by luckystrike
*agree*


תעלה שניה לאייסיקיו
אני רוצה רגע לשאול אותך משהו

Old Post Feb-16-2003 18:47  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NyKoN
תעלה שניה לאייסיקיו
אני רוצה רגע לשאול אותך משהו

אני עוד עשר דקות נכנס למקלחת ואין לי כוח להתעסק עם זה עכשיו
אח"כ אני אוכל יוצא ואני ככה יותר מאוחר שם

כתוב לי פיאם אחי מה ההבעיה ?
או שתשאל פה ...
למה לא ?


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-16-2003 18:52  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

quote:
Originally posted by luckystrike
אני עוד עשר דקות נכנס למקלחת ואין לי כוח להתעסק עם זה עכשיו
אח"כ אני אוכל יוצא ואני ככה יותר מאוחר שם

כתוב לי פיאם אחי מה ההבעיה ?
או שתשאל פה ...
למה לא ?


זה יותר שיחה משאלה
זה פרטי- לא שטויות של סודי לא סודי אל תדאג

Old Post Feb-16-2003 18:55  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by NyKoN
זה יותר שיחה משאלה
זה פרטי- לא שטויות של סודי לא סודי אל תדאג


אין בעיה אני יתפוס אותך לייטר באיסיקיו


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Feb-16-2003 19:11  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > בהצלחה נמרוד למבחנים של גאמה
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 4 [5]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHaunting, Catchy Trance From Thomas Michael's Serpent & The Rainbow Promo 2001 [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLost In Translation - Syquest (David Forbes and Mallorca Lee Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!