|
| quote: | Originally posted by clubber@work
למורן - לא הבנתי בדיוק מה התפקיד שלך?
ואיזה אימונים אתה מעביר ליחידות השונות?
ובקמבונים - התכוונתי אם אתה יכול למשוך מישהו שכרגע בקורס חובשים לתפקיד או שיבוץ אחר |
בקשר לתפקיד - לא קשה להבין
לכל יחידה קרבית יש פקל"ים ללוחמים
פק"ל נגב - מישהוא עם מקלע נגב
פק"ל מאג - מישהוא עם מאג ...
פק"ל חובש - מישהוא שעבר קורס חובשים קרביים
פק"ל איי3
A3 - מישהוא עם רובה
קיצר - כל החובשים + פאראמדיק + רופא שיורדים לשטחים
או למבצע ממוקד מסויים כמו חיסול\מערב וכדומה צריכים לעבור
אימון לפני זה שיכין אותם למטרה שלשמה הם הולכים ...
בגלל זה כל אימון הוא שונה לפי סוג היחידה
נגיד אימנתי את מגלן לפני שבועיים והם ירדו לפעילות של שבוע בצפון
ועבדנו איתם חזק על הקטע של טיפול בתנאי מזג אוויר קשים ועל
פגיעות קור והיפותרמיה וכדומה
בנוסף יש תכנים קבועים - פציעות מסויימות , ניתוחי שטח , אנטומיה
וכל מיני כאלה שאותם כמעט כל אימון מעבירים ...
בקשר לשאלה השנייה - יש מבדקים להיכנס להכנת מדריכים עוד
שבוע - סידרתי כבר ל-3 חובשים שאני מכיר לצאת לזה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|