|
| quote: | Originally posted by Nielz
White is wel leuk, op Gielen na, als je van trance houdt. Bij de black editie zou ik voor die minimix de Arena ontvluchten. Echt ongelooflijk weer hoor. Benny & Michel draaien nou niet bepaald harde techno. Takkyu Ishino heb ik nog niet horen draaien, maar uit de verhalen van shockers was op te maken dat het niet echt geweldig was. Maar goed, geef de man een kans Maar om deze 3 nou naast dana te zetten. Ik word er persoonlijk een beetje moe van. Elk feest mag ze weer haar hoofd laten zien, en weer mag blijken dat harthouse en techno niet samengaan, maar goed, bij sensation draait het gelukkig niet om de line up 
Ohja, niet dat ik hier ooit heen zou gaan hoor |
toe maar weer, uit heerenveen
___________________
I hate the global warming hoax
|