|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Fransen, tenminste degenen die het voor het zeggen hebben, zijn een stelletje schijnheilige hypocrieten lulletjes. Ze zijn echt niet tegen de oorlog uit moreel oogpunt. Het is net als al die andere wereldleiders allemaal om de centjes te doen. Economische belangen is het enige dat telt.
Frankrijk heeft ook alweer gezegd dat ze wel bereid zijn mee te helpen Irak op te bouwen als de oorlog voorbij is. Nou dan weet ik alweer genoeg....
GreetZ, DC |
de achterligende gedachten van de fransozen ken ik niet maar, tja geld dat viel te verwachten, maar dat is even niet zo belangrijk, t is hun goed recht om het er wel of niet mee eens te kunnen zijn, en dan komt amerika met plannen om die soldaten te gaan herbegraven en een boycot op franse kaas.. nee dat gaat mij te ver.. ze mogen tegen zijn, wat hun reden daarvoor ook is.. wat bedoel je met dat laatste, dat ze iraq willen helpen opbouwen? "ik weet genoeg" dat vind k nog niet zo slecht van ze.. eerst helpt amerika ze van saddam af daarna helpt frankrijk met t opruimen van de troep..
|