Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Party report: Fokused Scandinavian
Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det diskuteras för fullt på http://trance.nu/v3/forum_viewtopic...=48751&forum=10

Men detta är TA!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-31-2003 14:46  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Aendy
Men detta är TA!

åfan...är det sant? jävlar...

Fick 31 eldbilder från lördagen idag Gurra från TC är en riktigt bra fotograf...då vart det en ny signatur oxå, så slipper ni bli skrämda av mina skidglasögon

Old Post Mar-31-2003 15:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Men detta är TA!

haha, jaha...
Så farligt var det väl inte att jag postade en länk till trance.nu

Hade inte tid med att posta låtarna just då bara.. *sorry*

Tiësto:
Madonna - Die Another Day (Tiëstos Dedicated remake)
Saltwater - Legacy
Tiësto - Magik Journey
Solar Factor - Urban Shakedown
Plastic Boy - Live Another Life
Cor Fijneman - Venus
Darren Tate - Let The Light Shine In
Tiësto - Theme From Norefjell
Rank 1 - Breathing (Breakbeat Remix?)
Paul Oakenfold - Southern Sun
Conjure One - Tears From The Moon (ISOS Remix)

Gielen:
Igor S - Boomerang
Chemistry - We Are One
Armani vs. Ghost - Airport (Essential DJ Team Remix)
Svenson & Gielen - Twisted
Draxx & Scott - Angel (Katana Remix)
Fingers Burnt - Legoland (Vocal Remix)
Rank 1 - Breathing
Tomcraft - Loneliness (Remix???)
Faithless - We Come One (Dave Clark Remix)
Gouryella - Ligaya (Green Court Remix)
Three Drives - Greece 2000 (G&M Project Remix)
Delerium - After All
Marco V - C:\del*.mp3

Bara att fylla på för er som saknar låtar..

P.S Hoppas det inte gör nåt att listan är saxad från trance.nu

Old Post Mar-31-2003 19:16  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
P.S Hoppas det inte gör nåt att listan är saxad från trance.nu

Nejdå, det gör inget. "Steal and improve"!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-31-2003 19:21  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

postar den där listan i låt threaden... vill veta vad orkidea lirade!! come on

Old Post Mar-31-2003 21:32  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by zamson
postar den där listan i låt threaden... vill veta vad orkidea lirade!! come on

Verkligen!! Fan va han killen rockade!!!

Old Post Mar-31-2003 21:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

mm han var riktigt bra.. synd att det var så lite folk när han körde...fast mot slutet blevd et ju dags för Tiësto..så då var det ju drag Har ett sånt skönt klipp på Orkidea när han får en vinyl av en snubbe..smilear och ger snubben tummen upp

Old Post Mar-31-2003 21:51  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

!!! SÅ JÄVLA UNDERBART !!!

TACK TILL JAKE & FOKUSED

Tycker detta var helt klart det absolut bästa jag vart på i Sverige... trycket som var bland folket när Gielen spelade slog trycket från 25´000 pers på Trance Energy... Holländarna e bortskämda med bra trance... de e inte vi

Tiesto var bra men inte bäst... Hälsade och tog i hand med han backstage
Han brud var en bitch (fick inte filma mycke backstage för henne men jag vet iof varför men det gick inte ens att prata lite med henne)

Orkidea var riktigt bra han me !!!

Jag har iaf filmat ca. 1 timme och 30 minuter från det hela och att jag kunnat filma från DJ båset har jag Jake att tacka för som faktiskt hörde av sig till mig

Skit kul att träffa så många goa folk också...
MiB, mindshooter, Kraith, x-dream, Trance Christer, lonne, Aendy (fan de va kul å rocka med dig, jävla energi mannen har), nordlight, Gaby, sipowitz... ledsen om jag glömt nån nu

quote:
Originally posted by mindshooter Det är faktiskt en konst att introducera medlemmar för varandra på golvet framför högtalaren. Jag minns när jag skulle "länka" Zamson och Kraith tror jag det var... Man får först skricka "KRAITH" i örat på zamson och peka på kraith medans han står som ett fån. Sen får man skrika "ZAMSON" i örat på kraith medans zamsons står och tittar på...undrar hur det skulle se ut utan musik

Typ ! Tror dock inte jag träffa Zamzon men det hade typ blivit
- Jag e Zamzon.
- Va ? Nä jag har en NOKIA
- Nej inte Samsung... Mitt nick är Zamzon
- Jo jag har en GH-100 hemma med inbygd mp3 spelare
quote:
Originally posted by mindshooter Kvällens stora fundering är hur steve kunde vara inne på golvet under hela uppträdandet med kameran och ändå lyckas missa vårt uppträdande....ni som stod på golvet vet hur tydligt vi syntes...shame on steve
Shit happens... men jag har ju massor från utanför när värsta kön står å glor med öppna munnar...

Ummmm så var det med det.... videos ska väl kommer inom en vecka hoppas jag på...

KRAM PÅ ALLA / STEVE

Last edited by SteveTranz4ever on Apr-02-2003 at 21:39

Old Post Mar-31-2003 22:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Typ ! Tror dock inte jag träffa Zamzon men det hade typ blivit
- Jag e Zamzon.
- Va ? Nä jag har en NOKIA
- Nej inte Samsung... Mitt nick är Zamzon
- Jo jag har en GH-100 hemma med inbygd mp3 spelare
Shit happens... men jag har ju massor från utanför när värsta kön står å glor med öppna munnar...[/COLOR]

HAHAHAHAHAHAHAHA

nej vi missa varandra - d va synd! Men snart är det Trance Nation...

Old Post Mar-31-2003 22:48  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

hehe ja, ska själv behålla midd press-pass
Kö-människorna var konstiga...eller så varom bara allmänt svenska... usch...i sverige får man nästan aldrig aplåder för ingen vågar bryta mönstret om det inte är en massa musik....nånting som jag märkt... börjar 1 så börjar alla...men men....här kastar dom enkronor på en istället

Old Post Apr-01-2003 06:32 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
hehe ja, ska själv behålla midd press-pass
Kö-människorna var konstiga...eller så varom bara allmänt svenska... usch...i sverige får man nästan aldrig aplåder för ingen vågar bryta mönstret om det inte är en massa musik....nånting som jag märkt... börjar 1 så börjar alla...men men....här kastar dom enkronor på en istället
Ja jag minns jag var lite förvånad att folk var så jäla stela... Tycker folk borde vart as laddade och att det skulle tända till dom lite extra när dom stog å huttra i kön.
Men det var iaf. jäkligt snyggt mind.!

Old Post Apr-01-2003 07:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja jag minns jag var lite förvånad att folk var så jäla stela... Tycker folk borde vart as laddade och att det skulle tända till dom lite extra när dom stog å huttra i kön.
Men det var iaf. jäkligt snygt mind.!

skönt Väl inne i elden ser man och hör man inte ett shit av människor...så det är omöjligt att veta vad folk tycker...feedback såhär i efterhand är allt man har att gå på huruvida det var bra eller inte....så länge folk inte aplåderar...vilket svenskar inte gör :\

Old Post Apr-01-2003 07:21 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Party report: Fokused Scandinavian
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 4 [5] 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy buildup [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackEric Prydz - "Deeper Still" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:27.

Forum Rules: