Hardtrance/Hardstyle
1 x [BLU-076]
D-Video - So High (NEW) = 4.00EUR
1 x [PULSE-081]
Mass In Orbit - Wrong Is Right (NEW) = 5.00EUR
1 x [QDANCE-025]
Busy & Dragan - Unleash (NEW) = 5.00EUR
Hardcore
1 x [NEO-025]
Various - Neophyte Records Sampler Vol. 3 (PIC DISC) = 8.00EUR
1 x [MOH-044]
M.O.H. Artists - Double Vinyl 2005 (2 x 12 INCH) = 12.95EUR
Originally posted by lacksesepsotygh
så är det för mig också. men jag hittar på alla möjliga anledningar till att bara beställa en skiva till.. dock bara hållt på sen i januari, så än är det inte så farligt.
jag fick skivorna (chicane och dem), och det var original
sen vann jag även auktioner på tradera, så snart är jag ägare till dessa:
dance 2 trance - moon spirits
dance 2 trance - revival
dance 2 trance - power of american natives (cds)
dance 2 trance - power of american natives 98 (cds)
dance 2 trance - take a free fall (cds)
man with no name - earth moving the sun
order odonata - dragonfly
total eclipse - delta aquarids
allt för 79+116:-
var länge sedan jag såg någon få tag på så många bra skivor på en och samma gång. har själv samtliga av de där dance 2 trancesakerna på vinyl. fantastisk musik. kan också rekommendera remixsingeln på power of american natives. den som innehåller Jam & Spoon och Dance 2 Trance remixarna på låten. Speciellt den sistnämnda är i mitt tycke den bästa remixen av alla på låten
Registered: Jan 2005
Location: Danderyds Psykhus, Stockholm
quote:
Originally posted by RebeL9
var länge sedan jag såg någon få tag på så många bra skivor på en och samma gång. har själv samtliga av de där dance 2 trancesakerna på vinyl. fantastisk musik. kan också rekommendera remixsingeln på power of american natives. den som innehåller Jam & Spoon och Dance 2 Trance remixarna på låten. Speciellt den sistnämnda är i mitt tycke den bästa remixen av alla på låten
javisst. helt klart värt pengarna. dock så förlorade jag budgivningen på jam & spoon-paketet. hade varit fint att vara ägare till det. :(