Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by christina
en ik ben twaalf keer ofzo aangesproken met telkens dezelfde vraag

"zijt gij christina van TA?"

val ik zo hard op dan?

Komt ervan als ge zoveel op foto staat

Hoogtepunten waren voor mij Markus Schulz, het eerste uur van Armin, de set van Axwell, en verrassend genoeg ook Ben Sims! Ik heb ook enkele geweldige momenten gehad op het Café d'Anvers strand.
De belichting op de mainstage was uitstekend, en over het algemeen leek me alles ook beter georganiseerd en afgewerkt dan vorig jaar.

Die duo sets vind ik eerder tegenslagen. Cor Fijneman, Mark Norman, Jonas Steur hebben me weer niet kunnen overtuigen.
Finne en Fred waren iets beter.

Al bij al een enorm geslaagd evenement.
Doe zo voort.

No Rules, Great Old

Old Post Jul-31-2006 11:49  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FenixStyle
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Gearriveerd in Boom iets over twaalf. Het binnenkomen ging zeer vlotjes. De drukke bonnenverkoop aan de ingang liet ik wijselijks links liggen, want zoals gewoonlijk zijn de kassa's op het terrein zelf veel kalmer. De drankprijzen vielen best wel mee (voor zo'n event toch), enkel weer klote dat ge per tien euro moest kopen. (bijgevolg heb ik hier nog vijf bonnen over omdat er na Armin's set geen enkele drankstand meer open was). Dat er aparte eetbonnen waren vond ik ook wel vervelend, vijf euro gaan geven om 's avonds nog eens even een cervela ofzo te nemen, is ook niet ideaal...

De inkleding van de stages was ook in orde. De Q-dance stage oogde het indrukwekkendst. Maarja dat was dan ook het enige postieve aan die stage De muziek stond er trouwens loeiend hard, ik vraag me af wat voor invloed dat had op de Kozzmozz-tent.. Het viel op dat er toch een verschillend soort volk stond dan aan de kant van de Mainstage. Heb er maximum vijf minuten gestaan, daarna maar snel terug gekeerd. Eventjes de rest van het terrein verkend. Vooral de Versuz-tent zag er prachtig uit, maar ben er wel niet meer binnengeweest aangezien de enige naam die ik er wou zien, Axwell, gelijk draaide met Menno Vs Jonas. Na wat gegeten te hebben richting Perfecto vertrokken waar Fred Baker & Phynn zouden beginnen. Het was alvast een prachtige set. Wel veel eigen werk horen langskomen. Hoogtepunten van de set waren Lucid, Confirmation, Yahel - Voyage Ze slaagden er zelfs in om twee keer Tiesto te draaien De sfeer in de Perfecto zat er toen ook al goed in, veel volk trouwens op dat moment (al viel dat mss ook te wijten aan de regenbui).

Na Fred & Phynn was het uit kijken naar Ronald Van Gelderen. Helaas was hij dé teleurstelling van de dag veel te harde set.. Zijn dan ook niet lang gebleven en buiten nog maar eens even wat gaan uitblazen en daarna nog even Liebing gaan zien op de main. Rond kwart na vijf teruggekeerd naar de main. Ronald Van Gelderen bleek veel volk weggejaagd te hebben, wat wel als voordeel had dat er vanvoor nog voldoende ruimte was om me te nestelen voor Menno De Jong & Jonas Steur. Had geen van beide al ooit aan het werk gezien, dus keek echt uit naar deze set. En OMFG, wat een hell of a party was me die set!!! Zelden een dj zo uit de bol zien gaan als Jonas gisteren.. De interactie met het publiek was echt fantastisch, er heerste echt een "Wij-gevoel" tussen publiek en Jonas & Menno. De set op zich was ook dik in orde: Sonrisa, TL4- Maximus, Rogue , Mason - Exceeder : crazy: en als hoogtepunt ongetwijfeld de ganse tent die uit de bol ging en meebrulde op de melodie van Castamara.. Minpuntje was wel dat het geluid in de Perfecto slecht stond afgesteld waardoor het soms moeilijk was om te horen wat er nu eigenlijk gespeeld werd..

Toen hun set er op zat was het eigenlijk tijd om eens even te gaan uitblazen. Ware het niet dat ik persé Markus Schulz wou zien.. Dus werd het gewoon even drank halen om vervolgens vanvoor terug los te gaan op Markus. Die draaide ook weer een schitterende set met z'n typische sound. Wat minder bekend werk dan in andere sets die ik van hem gehoord heb (geen Language, Eighties,..? ) maar natuurlijk mocht Without You Near op het einde niet ontbreken..

Toen Markus' set er op zet werd het toch echt tijd voor een pauze.. Nog langer in de overhete Perfecto blijven voor Cor Fijneman zou er te veel aan zijn, dus trokken we maar richting mainstage om daar wat op de heuvel te chillen terwijl David Guetta bezig was. Die kon me niet echt bekoren. Hij draait voornamelijk hitjes, en iedere set die ik van hem gehoord heb klinkt bijna hetzelfde.. Maarja hij had wel het publiek volledig naar zijn hand want de mainstage stond goed vol en ging volledig uit de bol op z'n hits. Omstreeks 22u waren mn batterijen toch al weer terug wat opgeladen dus trokken we naar voor aan de mainstage voor Ferry Corsten. Zijn intro was alvast dé plaat waarop ik zat te wachten in z'n set, z'n remix van de Prison Break Theme Ben nooit een liefhebber van Ferry geweest, dus op World On Fire en Phunk na kon z'n set me niet echt boeien.

Daarna was het dan eindelijk tijd voor the one and only Armin Van Buuren.. Had iets meer van hem verwacht, hij draaide wat te stevig naar m'n goesting. Dat neemt niet weg dat het toch een vrij goede set was, en de sfeer voor aan het podium was echt schitterend. Hoogtepunten uit z'n set waren Exactly, Alex Morph Vs Rank 1 - Life Less Ordinary en toch ook wel Racoon . Enkel spijtig dat op het einde die klote technieker de muziek stillegde net op het hoogtepunt van For An Angel..

Conclussie: Tomorrowland 2006 was hét feestje van het jaar voor mij, gisteren is meer dan ooit bewezen dat trance nog altijd leeft in België!!!

Last edited by FenixStyle on Jul-31-2006 at 13:19

Old Post Jul-31-2006 11:58  Belgium
Click Here to See the Profile for FenixStyle Click here to Send FenixStyle a Private Message Visit FenixStyle's homepage! Add FenixStyle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Progrez
Antwerp's Finest

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by FenixStyle
Enkel spijtig dat op het einde die klote technieker de muziek stillegde net op het hoogtepunt van For An Angel..

Die klote technieker was volgens mij de chef van id&t België.

Ik kon er ook niet mee lachen.

No Rules, Great Old

Old Post Jul-31-2006 12:07  Austria
Click Here to See the Profile for Progrez Click here to Send Progrez a Private Message Add Progrez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Progrez
Die klote technieker was volgens mij de chef van id&t België.

Ik kon er ook niet mee lachen.

Niet de baas, wel top3.
Kijk het vuurwerk begon en het duurde 'maar' enkele minuten he...
Zo een festivals hebben nu eenmaal een draaiboek waar iedereen zich aan moest houden. De persoon in kwestie deed dit echt niet voor zen plezier.
Verder ga ik hier niets meer op zeggen

Old Post Jul-31-2006 12:19  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by dj Elof
toen ik eventjes backstage van de mainstage kwam, bij het begin van Armin z'n set hoorde ik 'm na Control Freak ook Mason - Exceeder draaien.

Was dit niet Bodyrox - Yeah yeah (D. Ramirez Remix / Markus Schulz edit)?

edit: plaat in dit filmpje (20 MB)

Last edited by FredNova on Jul-31-2006 at 12:41

Old Post Jul-31-2006 12:20  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

quote:

Perfecto: Paul Oakenfold is my hero! Cool Die gast draait toch echt de max zenne, zwevige ibiza-sounds uit de boxen, mmmm, nog aant nagenieten.

Komt van op een ander forum, waarover heeft die kerel het?

Old Post Jul-31-2006 12:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Hahaha

Nuja, ik kwam ook iemand tegen die ik kende en die dacht ook dat Cor & Norman al gedraaid hadden, mar dat was de set van Phynn & Fred. Als die timetables niet kloppen is dat voor de modale festivalganger wel verwarrend

Old Post Jul-31-2006 12:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by Push2005
Hahaha

Nuja, ik kwam ook iemand tegen die ik kende en die dacht ook dat Cor & Norman al gedraaid hadden, mar dat was de set van Phynn & Fred. Als die timetables niet kloppen is dat voor de modale festivalganger wel verwarrend

of gelijk iedereen die per se een "polleke" van jonas wou, terwijl die daarvoor keilang aan da hek bij het publiek had gestaan en niemand da precies echt doorhad

Old Post Jul-31-2006 12:31  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kelly*
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Devilex
Ik vond de inkleding van de Perfecto wat sober infeite. Versuz was weer de mooiste tent wss. Vraag me eigenlijk af waarom Illusion zo geen tent kan 'hosten', als Regi en co er dan wel uit wegblijven.

volgend jaar naart schijnt

The DJs MP3s are stored in analogue form on a succession of thermoplastic discs. To access the data file, the DJ uses an engine which rotates the disc while a needle tracks the depth of the ´groove´on each piece of ´vinyl´. He must attempt to manually match the beat component of the data files. It´ll never catch on though...

Old Post Jul-31-2006 13:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Kelly* Click here to Send Kelly* a Private Message Add Kelly* to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by FredNova
Was dit niet Bodyrox - Yeah yeah (D. Ramirez Remix / Markus Schulz edit)?

edit: plaat in dit filmpje (20 MB)

Nog niet goed wakker blijkbaar ;-)

Het was Exceeder die ik hoorde op het einde in de Versuz tent, het is idd Yeah Yeah die ik bedoelde.

Old Post Jul-31-2006 13:19 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

Aan die autoscooter vond ik het wel nog grappig, alleen jammer dat buiten die 'autoscooter' zelf er niet wat meer was aan die stage.

Old Post Jul-31-2006 13:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik was er vrij laat, uurtje of 5 ofzo. Niemand wist waar ik nou eigenlijk moest parkeren voor de guestkassa, dus via de Artiesten, en VIP parkeerplaatsen uiteindelijk maar naar de gewone parkeerplaats gereden. Bij de ingang kreeg ik wel gewoon een timetabletje. Ook geen geldautomaat te bekennen, zoals stond aangegeven op de site. Alleen 1 drankjeskassa waar je met pin kon betalen. En wat als je nou wil eten?

Vooruit, gelijk maar naar de Perfecto tent gegaan waar net Menno en Jonas begonnen. Erg duister, leek wel een drum & bass tent ofzo. Geluid was op dat moment dramatisch daar, dus zijn we maar bij de ingang van de tent gaan hangen, daar klonk t beter

Daarna een rondje gelopen over t terrein. Versuz tent zag er mooi uit, maar niet mijn ding. Mainstage was erg gezellig en Filterheadz waren leuk! (alle schuiven dicht en zonder microfoon "MOTHER******" schreeuwen lol). WTF is dat trouwens met die gore vrouwelijke MC's? Ga eens dood ofzo!!!

Goed, daarna weer terug voor t laatste stuk van Menno en Jonas. Geluid een stuk beter gelukkig! En Markus was ook top! En Menno en Jonas hebben al net zoveel groepies als Armin

Vervolgens effe bij de jumpertjes gaan kijken, wat een grap Zeer uitnodigende shirtjes (en gezichten) daar met teksten als "en nu ga je jumpen klootzak!" Nou... ik dacht t niet

Rendez fou stageje draaiden intussen twee gasten een berg clubhitjes, maar mixtechnisch was t erg sterk. Effe blijven hangen dus.... David Guetta kreeg het meeste publiek mee op de main. Hitjes ja, maar echt een top sfeer! Ferry draaide een wereldset, muv het laatste kwartier ofzo, alleen blijkbaar niet besteed aan het Tomorrowland publiek. Ik heb vanaf de heuvel iig heerlijk genoten. En daarna Armin... Niet zo slecht als op Dance Valley, maar ook niet top. Wel weer die gezellige sfeer!

Dan idd die knaap die de schuif dicht slingert. Sorry Fred, maar dat vind ik wel schandalig Vuurwerk en muziek kunnen best samen. Sterker nog, bij een plaat als For An Angel past her perfect! Maar goed, ik ben geen organisatie en heb niet te maken met gemeentes enzo... (vuurwerk maakt toch ook herrie?)

Overall... Best leuk, vooral de main. Tis nog geen Mystery Land of Dance Valley, maar t gaat WEL tot 1 uur door En organisatorische fouten heb je overal, en vielen wat mij betreft reuze mee! Fredje, bedankt

Om maar met een zekere Vlaamse DJ te spreken... Gelukkig Nieuwjaar allemaal

Old Post Jul-31-2006 13:27 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Post New Thread    Post A Reply

Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOn more nice tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPPK - Resurrection [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:14.

Forum Rules: