Wellicht is er dus wel een garderobe, maar een garderobe met duizenden jassen vertrouw ik niet echt, dus als je een jas meeneemt, neem dan een oude jas mee.
Maaaaaar 10 mei is het gewoon 20 a 25 graden dus je hoeft geen jas mee te nemen.
Al is het tegen het vriespunt nemen wij geen jas mee, heb je alleen maar hinder van en een gezonde Hollandse jongen kan wel tegen een beetje kou
___________________
Down-Under was da bomb
Apr-26-2003 13:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ik ben echt benieuwd of we er wel allemaal in gaan passen :S
Gisteren gewerkt bij Paul McCartney, ook in het Gelredome. Er waren 24.000 kaarten verkocht. De hele toko stond vol. Het hele veld was vol, en bijna alle tribunes (behalve de korte kanten). Het veld was wel ietsjes kleiner gemaakt door wat wandelpaden en een kleine tribune achterin. Maar als het dus ook zo druk wordt bij Tiesto: TERING! Ik hoop echt dat ze het podium in het midden doen van de zaal, en wat danspodia maken op de tribunes.
Anders kan er nog best wel eens weinig ruimte zijn denk ik.....
Vanaf de rand naast het veld kan je alles echt mooi overzien, sta je 1,5 meter boven het veld en boven de andere mensen. Zag er gister ook leuk uit.
Ik vond het gisteravond al vet... die sfeer met zoveel man, en ik kreeg al kippenvel toen ik aan Vimana - We came dacht. Ik ga echt janken assie die draait!! Ik heb er zin an!
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-26-2003 13:49
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ik denk niet dat er een garderobe zal zijn. Kijk op trance-energy heb je gewoon een zaal waar je die jassen kwijt kunt in zo'n groot stadion gaat dat wat minder makkelijk. Of je moet echt een hele grote hal ernaast hebben staan ofzo. Tijdens sensation heb je dat probleem ook. In de gangen van de arena hebben ze geen plek om de jassen op te hangen.
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Apr-26-2003 14:12
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
Location: Earth
jongens jongens, 10 MEI !!! wie draagt er dan een jas?? (ik iig niet).
en snuggle: hoeveel ingangen waren er open dan? Bij U2 waren dat er nl. een stuk of 10, en toen stond bij iedere poort een rij van 5 minuten (was zeer goed te doen).
En moeten we allemaal zo'n "chipkaart" kopen? (bij die automaten stond toen nl. wel een gruwelijk lange rij).
Grtz
WooT
Apr-26-2003 14:20
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by total woot
jongens jongens, 10 MEI !!! wie draagt er dan een jas?? (ik iig niet).
en snuggle: hoeveel ingangen waren er open dan? Bij U2 waren dat er nl. een stuk of 10, en toen stond bij iedere poort een rij van 5 minuten (was zeer goed te doen).
En moeten we allemaal zo'n "chipkaart" kopen? (bij die automaten stond toen nl. wel een gruwelijk lange rij).
Grtz
WooT
Gisteren werkte ze wel met chipkaart, niet fijn
En er waren voor het veld maar ongeveer 2 ingangen open. Ook niet fijn!
Ik ben benieuwd!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-26-2003 16:06
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gisteren werkte ze wel met chipkaart, niet fijn
chipkaart?
denk btw niet dat ik met jas ga als het zon weer is als afgelopen weer tenzij het het zo gaat regenen als vandaag