Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Dioxys
japp, helt säker

sökt igenom disken 4ggr nu och den försvinner ändå inte

Har du testat SpyBot - Search & Destroy?
jag använder det tillsammans med Adware. Funkar kanon!

Lycka Till!

Old Post May-12-2004 12:38  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Har du testat SpyBot - Search & Destroy?
jag använder det tillsammans med Adware. Funkar kanon!

Lycka Till!

borde funka med spybot S&D.. hade det så förut också.. men det försvann med det

Old Post May-12-2004 12:40  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

nope, funkade inte det heller

Old Post May-12-2004 15:33 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

har du testat att ta bort adressen först och lägga dit nått annat och sen sökt o tagit bort.. eller du kanske inte ens hittar filen???

tänkte bara att om adressen ligger kvar och du går in på sidan igen så kanske filen kommer tillbaka

Old Post May-12-2004 15:59  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

nån som vet om man kan ta bort klick ljudet i IE????
som när man klickar på en länk så kommer det ett ljud varje gång...
riktigt irriterande när man e inne på typ TC som updateras själv hela tiden.. så kommer det där jävla klickljudet hela tiden.. hel irriterande :/

Old Post May-15-2004 15:37  Sweden
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

hmm okej, på min pappas dator har winamps playlist fönster lyckas hamna utanför själva skrivbordet... så det går liksom inte att få tag på.. jättejobbigt... speciellt eftersom man inte kan trycka visa/inte visa plalist så kommer det tillbaka igen... nån som lyckas med samma sak eller vet hur man får tillbaka det?

quote:
Originally posted by dbl
nån som vet om man kan ta bort klick ljudet i IE????
som när man klickar på en länk så kommer det ett ljud varje gång...
riktigt irriterande när man e inne på typ TC som updateras själv hela tiden.. så kommer det där jävla klickljudet hela tiden.. hel irriterande :/

är det inte typ bara ljud i kontrollpanelen?

Old Post May-15-2004 16:45  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Dioxys
har ett problem med mitt explorer...

går inte att ändra startsidan för något djävulsprogram ändrar om det varenda gång jag går in i explorer.. "the omega search" heter det typ

PLUS! att den fixar sååå fina små ramar i explorer också som åker upp varje gång jag går in på en ny sida..

SJUKT JOBBIGT! ad-aware tar inte bort det, någon som vet hur jag ska gå till väga?

gå in på omega search hemsida och kolla där. De borde ha en uninstall-fil där som tar bort deras software. Jag hade samma problem fast med Lop.com och varken adaware eller spybot hjälpte, enbart deras uninstall kunde ta bort det.

Old Post May-15-2004 16:57  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by St_Andrew
hmm okej, på min pappas dator har winamps playlist fönster lyckas hamna utanför själva skrivbordet... så det går liksom inte att få tag på.. jättejobbigt... speciellt eftersom man inte kan trycka visa/inte visa plalist så kommer det tillbaka igen... nån som lyckas med samma sak eller vet hur man får tillbaka det?

Kolla så att du inte har skärmen inställd på nView (tror jag det heter) som gör att skrivbordet ökas till en till skärm. Annars är det bara att installera om winamp.

Old Post May-15-2004 16:59  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by P4z!
Kolla så att du inte har skärmen inställd på nView (tror jag det heter) som gör att skrivbordet ökas till en till skärm. Annars är det bara att installera om winamp.

jo blir väl till att installera om... orkar bara inte var inget med nview iaf

Old Post May-15-2004 17:52  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
jo blir väl till att installera om... orkar bara inte var inget med nview iaf

Ta bort config filen. Iofs har det ungefär samma effekt som att installera om winamp.

Tror filen heter winamp.ini, men kan inte testa nu, sitter i linux. För säkerhets skull testa först att ändra namn på filen istället för att ta bort

Old Post May-15-2004 19:42  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by cviper
Ta bort config filen. Iofs har det ungefär samma effekt som att installera om winamp.

Tror filen heter winamp.ini, men kan inte testa nu, sitter i linux. För säkerhets skull testa först att ändra namn på filen istället för att ta bort

smart config filen försökte först leta i den.. men hitta inget, sen bytte jag nman på den och en ny fil skapades, men ingen effekt... får la bli en ominstallation... fast nu har jag pajat den datorn lite allvarligare, kanske återkommer

så du kör linux du, najs vilken dist? själv kör jag oxå linux, typ enbart nuförtiden... gentoo

Old Post May-15-2004 20:07  Europe
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
smart config filen försökte först leta i den.. men hitta inget, sen bytte jag nman på den och en ny fil skapades, men ingen effekt... får la bli en ominstallation... fast nu har jag pajat den datorn lite allvarligare, kanske återkommer

så du kör linux du, najs vilken dist? själv kör jag oxå linux, typ enbart nuförtiden... gentoo

Hmm, konstigt. Senast winamp flyttade sig 200km utanför skärmen funkade det att ta bort config filen. Var iofs Winamp 2.x (om jag minns rätt).

Kör också gentoo, 2.4.22 kernel (orka uppgradera.) Det enda som är sunkigt med linux är att det inte släpps nya drivrutiner till t.ex. grafikkort (inte till ATI:s iaf; 3.7.6 saknar bl.a. glslang.)

Old Post May-15-2004 21:35  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this track ... very hard [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike Shiver & Ash F pres. A.M. - "Arise" (Hammer & Funabashi Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:27.

Forum Rules: