JP, dat is een W-201
Last edited by eieregooie on Jan-03-2005 at 20:31
Het ging om het idee
Beter dan een Z-456 naturlich
___________________ moo.
Ik vond mijzelf gister overigens een waardige opponent in een SEAT Ibiza met een dikke turbo
quote:Originally posted by Phortje Beter dan een Z-456 naturlich n00b
quote:Originally posted by eieregooie n00b n3rd
quote:Originally posted by Phortje Rofl
___________________ Down-Under was da bomb
Ei de 6.000 posts
Der zit niet zo'n super tempo in vandaag hoor....
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA