Friends is sws niks...
quote:Originally posted by jp Friends is overrated Mee eens...
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by Muppy Friends is sws niks... Het zijn wel rijke vrienden
quote:Originally posted by jp Friends is overrated En overrated is zooo 2004
___________________ moo.
quote:Originally posted by MaGiK54 Het zijn wel rijke vrienden ja dat wel...maar je weet ook: als je wint...
quote:Originally posted by Phortje En overrated is zooo 2004 = zo 2004
quote:Originally posted by MaGiK54 = zo 2004 niet
Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
quote:Originally posted by Phortje niet Omdat jij het bent isset juist 2005
Die JP spemt ook niet lekker door
quote:Originally posted by Phortje Wat vinden jullie van mn nieuwe sig?
quote:Originally posted by Phortje Wat vinden jullie van mn nieuwe sig? nicht sleckt
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA