Originally posted by jofawe
omg!
är det där en Cosmopolitan Dbl?!
haha, skööönaste smileyn
Oct-26-2004 21:04
Sorrow
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: Sweden
Extreme makeover..
Alla säger att jag ser mycket yngre ut.. Vilket naturligtvis innebär att jag kommer skaffa långt hår igen när jag är typ 35 och klippa av det när jag är 40 för att se yngre ut och samtidigt spara en massa pengar på skönhetsoperationer. Eh..