Är sjuk så det gååår inte att sova!, hade inte tänkt att gå i skolan imorgon ändå, så man kan sova lite länge
Feb-26-2004 01:41
Amnezia
this...is...not...örebro
Registered: Apr 2002
hmm..nu har man suttit å itne gjort nått i flera timmar typ...
snart läst igenom varenda artikel från flera månader tillbaka på aftonbladet å lyssnar på calle torsten essential på id-t radin..
3 hela mter till sängen..puh
3 dar kvar nu woaha!!!!!"
Mar-01-2004 00:40
lonne
Stranger Than Fiction
Registered: Mar 2002
Jag är så gott som klarvaken och kl är snart 03:00.
Mar-03-2004 01:56
SilverX
Senior tranceaddict
Registered: Feb 2004
jag sitter i skolan... klockan är 10.10 men jag e så jääääävla trött
Ahhh! Woooh! What's happening? Who am I? Why am I here? What's my purpose in life? What do I mean by who am I? Okay okay calm down calm down get a grip now. Ooh, this is an interesting sensation. What is it? Its a sort of tingling in my... well I suppose I better start finding names for things. Lets call it a... tail! Yeah! Tail! And hey, whats this roaring sound, wooshing past what I'm suddenly gonna call my head? Wind! Is that a good name? It'll do. Yeah, this is really exciting. I'm dizzy with anticipation! Or is it the wind? There's an awful lot of that now isn't it? And whats this thing coming toward me very fast? So big and flat and round, it needs a big wide sounding name like 'Ow', 'Ownge', 'Round', 'Ground'! Thats it! Ground! Ha! I wonder if it'll be friends with me? Hello Ground!
Mar-03-2004 09:09
M1cro5lave
fuck the world...
Registered: Feb 2004
*gäsp*
Vet inte vad jag ska göra, lika bra att lägga sig? inte trött en gång ens
Mar-06-2004 02:37
Smekbar
I smek, there for I am.
Registered: Apr 2003
har alltså precis kommmit hem från sthlm och kryssningen... (7 timmar på tåg)... nu ska jag sova ordetligt mums
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Mar-06-2004 06:05
bAbYfuNk
Junior tranceaddict
Registered: Mar 2004
om jag forstot det ratt so skriver man har om man inte kan sova...
3am nu och ska up om 4 timar... mondays...grroarr
Mar-08-2004 07:51
Amnezia
this...is...not...örebro
varför har jag gått upp REDAN??? här sitter man illegalt tidiga 9 framför en dator bara för arbetsförmedlingen tvingat hit en....man får itne göra nått bara sitta här å surfa typ...kan lika gärna vara hemma å sova till 11 å sen surfa hemma
borde stämma nån för detta
Mar-08-2004 08:15
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Amnezia
varför har jag gått upp REDAN??? här sitter man illegalt tidiga 9 framför en dator bara för arbetsförmedlingen tvingat hit en....man får itne göra nått bara sitta här å surfa typ...kan lika gärna vara hemma å sova till 11 å sen surfa hemma
borde stämma nån för detta
hahahaha... gör du också sånt... måste vara där kl9 på tisdagar och torsdagar.. eller riktigare sagt prick 9 på tisdagar och nån gång mellan 9 o 12 på torsdagar...
heeel jobbigt, speciellt för något jag kan göra hemma... visserligen e det ganska bra ändå för jag hade la "glömt" av det här hemma..
Mar-08-2004 10:19
Amnezia
this...is...not...örebro
lol ahh jag e inte ensam..
fn bara 2 ggr i veckan??? måste va där alla dar..men brukar komma på nån ursäkt då ådå
dock ere nog det mest onödiga nån nånsin kommit på...bara gjort nått vettigt första dan...hänger här å å spelar spel på shockplay retserande tid såå tråkigt..
Mar-08-2004 18:40
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
varje dag... herrejävlar... tycker 2 dagar nästan e för mycket.. hahahaha
jag e typ där nån halv timme o söker jobb, sen läser jag tidningen i nån halvtimme o sen drar jag typ... ibland iallafall.. senast satt jag där mellan 9 o 12.. men då satt jag o polarns syrra som också e där o fikade ett tag.. hehe
Mar-08-2004 19:16
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
är iof enbart rätt, nått måste ni ju göra för att få era dyra bidrag... tycker dom borde begära ännu mer