Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Djeebie
Als het goed is ligt de pc-versie aankomende week in de winkels

Het is echt weer een vet spel geworden hoor. Superrealistisch allemaal. Dingen die verbeterd zijn t.o.v. PES 4 (op de ps2):

- niet voor elk wissewasje een kaart
- keepers die meevoetballen en niet de bal bij elke terugspeelbal gelijk het veld inperen
- voordeelregel wordt goed toegepast met daarbij de 'terugwerkende kaartregel', dus een overtreding wordt alsnog bestraft als het spel weer stilligt
- fairplay: je krijgt de bal van de tegenstander terug als je hem hebt uitgetrapt bij een blessure
- het veld op en neer rennen met de bal lukt niet zo goed meer, omdat verdedigers een stuk slimmer zijn geworden en goed dekken
- bij het veroveren van de bal kun je bij een snelle tegenstoot d.m.v. de lange bal een speler in één keer vrijzetten voor de keeper

En nog wel wat meer dingen

Ik heb PES nog nooit gespeeld, maar dit kan ook allemaal bij Fifa 2006 (behalve dat fairplay gedoe). Toch moet PES beter zijn ja, dat geloof ik wel.

Ben een beetje aan het klooien met Fifa2006, wel leuk, maar nooit eerder gespeeld. Dus veeeeeeeel oefenen Ik weet wel dat Feyenoord klote staat opgesteld, en de verdedigers te slim zijn.

Verder met NFSU2 bezig, had ik nog nooit gespeeld. Zit nu op 25% van het spel, in level 3. Auto is best wel gepimped

Old Post Oct-23-2005 16:32 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

oei oei oei, zag nu pas de nieuwe controllers voor de nintendo revolution. Of het wordt een monster hit of het wordt een flop. Tis iig een briljante innovatieve nieuwe zet van onze besnorde italiaanse loodgieter

Old Post Oct-24-2005 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by basvh
oei oei oei, zag nu pas de nieuwe controllers voor de nintendo revolution. Of het wordt een monster hit of het wordt een flop. Tis iig een briljante innovatieve nieuwe zet van onze besnorde italiaanse loodgieter

Tsja, wat jij zegt... Of het wordt een hit of niet, mij lijkt het namelijk echt waardeloos om langer dan een half uur met zo'n afstandbediening in je poten te zitten. Die controllers zijn daarentegen wel gyroscopisch

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Oct-26-2005 11:05 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

PES5 voor de PC!!!!

Old Post Oct-26-2005 11:30 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by AirPole
Tsja, wat jij zegt... Of het wordt een hit of niet, mij lijkt het namelijk echt waardeloos om langer dan een half uur met zo'n afstandbediening in je poten te zitten. Die controllers zijn daarentegen wel gyroscopisch

waarom van te voren die shit al afkraken???? Je hebt het niet eens geprobeerd.

Trouwens Nintendo heeft qua controllers nog nooit een fout gemaakt, dus verwacht het hier ook niet. Nintendo was de eerste met shoulderbuttons, analoge stick en volgens mij ook de 4puntentoets. Ze hebben hun naam hoog te houden

Old Post Oct-29-2005 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

quote:
Originally posted by basvh
waarom van te voren die shit al afkraken???? Je hebt het niet eens geprobeerd.

Trouwens Nintendo heeft qua controllers nog nooit een fout gemaakt, dus verwacht het hier ook niet. Nintendo was de eerste met shoulderbuttons, analoge stick en volgens mij ook de 4puntentoets. Ze hebben hun naam hoog te houden

Hoho, ik kraak het helemaal niet van tevoren al af. Ik zei 'het lijkt mij echt waardeloos om langer dan een half uur met zoon joystick in je poten te zitten.' Het idee vind ik namelijk niet slecht, vooral niet met die gyroscopische mechaniek. Het kan juist tof zijn bij een spel om, als je bijv. naar rechts wil kijken, dat je dan de joystick naar rechts moet hellen.

Overigens vind ik de PS3 joystick er ook een partij lelijk uit zien. Hopen dat ie nog wat aangepast wordt (triggerbuttons ofzo ) en dat ie superlekker in de hand zal liggen.

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Oct-29-2005 16:57 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by AirPole

Overigens vind ik de PS3 joystick er ook een partij lelijk uit zien. Hopen dat ie nog wat aangepast wordt (triggerbuttons ofzo ) en dat ie superlekker in de hand zal liggen.

volgens mij zijn die dingen super gevaarlijk. Als je ze weggooid doordat je verliest komen die dingen door hun boomerang vorm net zo hard weer teug.

Old Post Oct-29-2005 17:19  Netherlands
magrec
Kleinenberg addict

woeiii call of duty 2 is echt supervet

Old Post Oct-29-2005 17:58  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by magrec
woeiii call of duty 2 is echt supervet

Eens

Old Post Oct-29-2005 18:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj_Day-V Click here to Send Dj_Day-V a Private Message Add Dj_Day-V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Ik baal echt gigantisch van het tijdsverschil tussen Amerikaanse releases en Europese releases. In Amerika is ongeveer 2 week geleden een supermooi spel uitgekomen, genaamd Shadow of the Colossus. In dit spel loop je rond in een gigantisch landschap en het enige dat je moet doen is 16 reuzen verslaan. De Amerikanen zijn laaiend enthousiast over dit spel, tenminste als je de vele uitspraken op Amerikaanse fora mag geloven, waaronder 'Four Colossi down in four hours, and I'm simply dreading the ending even though it's a ways off. This is an experience that I never want to end.'. Dit spel komt hier pas in februari uit. Hoe frustrerend!!!!

Dit spel is zo vet, omdat de battles echt gigantisch mooi schijnen te zijn. Jij als mens moet de strijd aangaan met 16 verschillende reuzen, en het enige wat je hebt is je paard, je mes, je zwaard en je pijl en boog. Bij elke reus moet je zijn zwakke plek zien te vinden en je moet eerst ook nog maar zien uit te vinden hoe je op de reus terecht moet komen. Je vecht niet alleen tegen wandelende, maar ook tegen bijv. vliegende en zwemmende reuzen. IK WIL DIT SPEL NU HEBBEN

See for yourself!

Meui he?

Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Old Post Nov-01-2005 20:32 
basvh

Heel onverwacht zonder er op zoek naar te zijn een Wii tegen gekomen. OMFG dit is zoooooo vet, zoooooo verslavend. ZELDA IS ZOO DIKKKK en het tennissen bij wii sports is zooo leuk om te doen. Echt een aanrader de Wii

Old Post Dec-20-2006 23:35  Netherlands
Siesta
In praise of the sun

Registered: Jun 2001

dat spel met die reuze lijkt me echt geen zak aan tbh! Ook al zijn de graphics zo vet dat je er een stijve van kunt krijgen of de zogenaamde gaymeplay...

Geef mij maar Fifa 2006

Old Post Dec-20-2006 23:45 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlese help to id awesome tune! [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPOS - "Remember" (Summer Sun) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:06.

Forum Rules: