Je hebt nog 3u, ga shoppen in Hasselt ofzo
___________________ https://soundcloud.com/xilvr
quote:Originally posted by Xilver Je hebt nog 3u, ga shoppen in Hasselt ofzo bweh ga ni graag alleen shoppen
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Ga mijn plaatjes ophalen die voor me opzij liggen in Sound-Station en de betaling gaat dan hoe gebeuren? met men 5euro zal ik ni veel voor jou kunnen afhalen
den afwas doen voor 4 weken, stof afdoen, in natura, al de niet-verkochte Regi platen meedoen, pick one
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Nyah en de betaling gaat dan hoe gebeuren? met men 5euro zal ik ni veel voor jou kunnen afhalen Miljaar Anyway, het sneeuwt hier, wheeee!!
quote:Originally posted by Jasperovitsj Miljaar Anyway, het sneeuwt hier, wheeee!! in de dardenne was da de zaterdag zot, hier hale ze direct 5 camions vant stal voor ne cm sneeuw en in daar ligt gewoon 40 centimer sneeuw op dotostrade
quote:Originally posted by Jasperovitsj Anyway, het sneeuwt hier, wheeee!! daarnet met de fiets in een ferme vlaag gezeten.. dat was niet zo wheeee
quote:Originally posted by TOR daarnet met de fiets in een ferme vlaag gezeten.. dat was niet zo wheeee Ikke zaterdagavond met de fiets in een hagelbui, f*ck that hurt
Gister terwijl t sneeuwde, buiten met bakken drank slepen... Stijf aan de spieren vandaag, lol, ben ook ni veel gewoon