pff ik verveel me zoo... moet voor school een opdracht doen over reactie snelheid onder invloed van redbull.. wanneer gaat dat klote spul eindelijk werken
quote:Originally posted by SnuggLe Leef JIJ nog wel bassie? Eindelijk weer inet kerel? Jup, eindelijk.
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
Sneaking in a post from work...
Jensen wordt erg leuk morgenavond
quote:Originally posted by jp Jensen wordt erg leuk morgenavond Jensen? Is dat een televisievertoning?
Ja meneer dat is zo
quote:Originally posted by jp Ja meneer dat is zo
Neuken in de keuken
quote:Originally posted by jp Neuken in de keuken Dat is een plaats die ik nog niet geprobeerd heb.
quote:Originally posted by DarkAngel Dat is een plaats die ik nog niet geprobeerd heb. Lekker hoor. Pas wel op voor messen en ander scherp materiaal. De wasmachine is eventueel ook een optie
quote:Originally posted by DarkAngel Dat is een plaats die ik nog niet geprobeerd heb. anijs!
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by jp Lekker hoor. Pas wel op voor messen en ander scherp materiaal. De wasmachine is eventueel ook een optie Ja. Misschien de gootsteen? quote:Originally posted by New Wave anijs!