|
waw, wat een dag! Ik heb me echt megagoed geamuseerd!
goed op tijd toegekomen, nekeer het terrein verkend en dan op de heuvel eerste half uurtje van Elof zn set gehoord, die er meteen in geslaagd was om de installatie kapot te krijge
Dan naar Perfecto, blijkbaar een verschuiving in het programma want Liam Shachar was nog bezig...Iets later begonnen Fred Baker en Phynn aan hun setje, direct veel sfeer en veel volk ook (al had dat wss iets te maken me de regenbui...)
Daarna kwam Ronald van Gelderen met een -zo noem ik het- redelijk aggressieve set, al het volk (en sfeer) was direct weg uit de tent, ben dan ook maar eens een toerke gaan doen om terug te keren op de tonen van This Way. Daarna volgden nog een aantal van zn eigen producties die volledig de mist ingingen door de arschi-slechte geluidskwaliteit...
Ook tijdens de eerste pakweg 20min van Menno en Jonas bleef het geluid ondermaats, en even begon ik te vrezen voor de rest van de dag in de tent, tot het plots beter werd (volgens mij ook omdat iemand vooraan jonas er nog eens op wees dant echt ni te doen was, diegene dank daarvoor). Menno en Jonas maakten er een mooi feestje van, echt schoon om te zien hoe die manne zich amusere achter de draaitafels (vaak mooi synchroon gespronge ook )
daarna de beurt aan Markus Schulz die mooi overnam en de aangename sfeer bleef verdergaan...ondertussen wel ferm honger gekregen en vlugvlug pak friet gaan hale en achteraan de tent opgegete om toch ni te veel te misse (op dat moment zelfs Mark Norman voorbijgelope, zodak toch het vermoeden kreeg da ze nog ginge spelen ondanks de wisselingen in het schema) ferme kleine trouwes, en mooi om te zien hoezeer markus het publiek apprecieerde
Daarna blijkbaar geen Oakenfold, maar dus wel Cor Fijneman en Mark Norman, die een zeer geslaagde set neerzetten, voor mij samen met markus het hoogtepunt van de dag!
dan even gaan relaxe op de berg aan de main op de sounds van Ferry Corsten, ferme lichtshow trouwens en bovenop de berg zeer goede geluidskwaliteit in het natuurlijk amfitheater
Dan van mijn tijdelijke troon afgekomen om armin van dichtbij te gaan toejuichen, had eigelijk een iets 'zachtere' set verwacht, maar heb me toch kostelijk geamuseerd totda ze het nodig vonden om hem de mond te snoeren omdat het vuurwerk begon
Opvallend vond ik hoeveel dj's echt plezier beleefden aan hun set en volledig meegingen met het publiek (met als enige uitzondering dan Ronald)
dikke proficiat voor id&t, op het dichtsmijten van armin na geen enkele negatieve ervaring gehad, nooit lang moeten aanschuiven, prachtige lichtshows en een megasfeer (toch steeds waar ik stond
tot volgend jaar!
|