Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kokkenmaster
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

Op deze editie heb ik direct van de camping genoten en ik heb 'a hell of a weekend' achter de rug

Campingfestival was niet echt veel soeps met veel monotone techno maar de sfeer zat er wel in en de favo maatjes die het allemaal afmaakten natuurlijk

And het hoofdfestival zelf, die mij niet echt deed loskomen tot en met Filterheadz. Door de regen was er van een topsfeer niet zo echt veel te merken en het geluid tijdens Fred Baker vs Phynn trok echt op de zak als je achteraan de tent stond. Ik heb nog nooit Lucid en Voyage zo horen verkrachten waardoor ik van een verhoopt setje niks als resultaat kreeg. Maar dan Filterheadz op de main é... Manmanman, wat een zalig sound hebben die mannen toch. Helemaal, net als de frontman in het rood, uit mijn dak gegaan. En dat was het startschot voor een schitterend avond. De beste van de dag volgde daarop voor mij met Markus Schulz... FAAAAAKKKK !!! Wat een vette platen en wat een sfeer in die tent. Ik ben der gelijk nog nie goe van Daarna nog Ferry gezien en die verraste me zeer positief aangezien ik zijn set van vorig jaar niet zo heel speciaal vond en de lasershow wanneer we dan op de heuvel stonden... Precies of ik terecht was gekomen in een andere wereld. Super. En als afsluiter dan Armin maar die was wel de minste van al vond ik. 3 platen van Markus en 1 van Van Gelderen en dan wat fletse nummers erdoorheen met als absolute dieptepunt (van zijn carrière): Calabria/Spastik. Ik dacht echt van 'NOOOOO!!!'. Dit kan toch echt niet? Hij was uiteindelijk dan niet de afsluiter waar ik op gehoopt had...

Het vuurwerk was voor de rest wel sjiek en best wel lang (y)

Dan nog ff aan de tent wat nagepraat en na een betere nachtrust dan de 1e zit ik nu weer thuis... Best wel nagenietend van de afgelopen 4 dagen met een warming up op Suikerrock en een zalig festival als toetje.

Old Post Jul-31-2006 13:36  Belgium
Click Here to See the Profile for kokkenmaster Click here to Send kokkenmaster a Private Message Add kokkenmaster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magistrate
rabiate proghater

Registered: Aug 2004
over het algemeen: ZAAALIG festival

kheb de 2 nachten camping erbij gedaan, wel handig dat je dan makkelijk op het festival geraakte zonder te moeten aanschuiven.

heb laatste 2 (house)platen van elof gehoord en die zitten tussen mijn favorieten van het moment

fred baker vs phynn set was 1 van de hoogtepunten voor me, phynn's uplifting trance afgewisseld met zware total baker platen, en massas ambiance ook!

bij jonas en menno vond ik de klank echt super-slecht, ben dan maar naar filterheadz op de main stage gegaan, waar ik gebleven ben tot het einde, ook zalig toen marco bailey begon te schoppen op die lange van filterheadz

ronald van gelderen zen set was vrij zwak in het begin maar naar het einde toe was het weer zalig met zen eigen producties, calling the shots( 1 van lievelings marco v platen)en remix van james brown is dead

markus schulz ook meegepikt en die heeft me massas verrast, goeie set en veel sfeer, mede door dat klein kind die daar stond te springen constant

eerste 5 platen van guetta gehoord van op de heuvel, had meer het gevoel dat ik naar donna luisterde, toch kan ie heel veel volk trekken

ook stukje cor en mark gehoord, redelik zwaar en voor de 2de maal richard durand rmx van lethal industry

ferry vond ik redelik saai, niet veel ambiance ook, behalve dan op het einde met LEF en cubikated

armin trok weer volk aan dat weggelopen was van ferry en er was massas sfeer langsvoor, zen set was eerder matig in het begin, niet veel ambiance, maar Racoon & for an angel maakten wel veel goed
heb trouwens ook foto met hem en handtekening, echte vriendelijke kerel armin

Old Post Jul-31-2006 13:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Magistrate Click here to Send Magistrate a Private Message Add Magistrate to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Niet zo veel bekenden gezien trouwens... Kaidreas, Xilver, Christina, Dark Apostle, Synthesia + ??, en dan nog mensen die mij kenden in de bus

Old Post Jul-31-2006 13:49 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by kokkenmaster
Het vuurwerk was voor de rest wel sjiek en best wel lang (y)

Dat ligt er maar net aan wat je gewend bent denk ik...

Old Post Jul-31-2006 13:52 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
allé zijn er nog geen foto's?

Old Post Jul-31-2006 14:11  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Ik heb me camera maar niet meegenomen met die nattigheid

Old Post Jul-31-2006 14:12 
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004

Ik ben bijna de laatste zeker mee mijn reviewke:

Elof @ mainstage: zeer leuk setje. Hij kon het volk goed meekrijgen.

Kozz @ Kozzmozz: lekker

DJ Ghost & Scot Project @ Q-dance: wat een hoopje herrie.

Perfecto/Storm: bijna niet binnen geweest. Trance kan me echt niet meer boeien en het was er ook veel te warm.

Versuz: Was het mooiste aangekleed. Lekker gedanst op Tom Leclerq & B, Axwell en Dave Lambert. En niet te vergeten: de lekkere meiden in het zwembad Het was de beste area!

Rendez Fou: Ik had al veel gehoord over Maxim Lany, Red D en Guy Ohm maar ik had ze nog nooit live bezig gehoord. Ze hebben me gisteren aangenaam verrast. In de toekomst ga ik zeker eens naar een feestje van Rendez Fou gaan.

Emjay & the Atari Babies: slappe kak

David Guetta: Super! Speelde gans de mainstage vol.

De muziek aan de Retro Arena was goed; alleen spijtig dat er bijna niemand naar luisterde.

Old Post Jul-31-2006 14:13  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
deefje
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2005

Wa een feesje gistere!

Ik was aanwezig gistere als laserjockey in de perfecto tent, ronald gemist door enkele technische problemen in kozzmoz, verder lekkere muziek gehoord met als hoogtepunten de set van Markus en die van Cor fijneman & Mark Norman. Paar golden oldies gehoord zoals die Yahel en plastic Boy - live another world deed noges deugt. Het geluid in de perfecto tent stond toch iets te schel/luid.

Voor de rest tomorrowland maar int kort gezien, Versuz weer heel mooi aangekleed, mainstage kwa laser die 15w full color was vet. Qdance ook mooi decor, kheb weinig gemerkt vant weer maar blijkbaar paar keer seriues geregent. Vuurwerk was net als vorig jaar mooie afsluiter.

Greetz
Dave/deefje

Old Post Jul-31-2006 14:13  Belgium
Click Here to See the Profile for deefje Click here to Send deefje a Private Message Add deefje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by christina
allé zijn er nog geen foto's?

Bart.la

Old Post Jul-31-2006 14:15  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

Daar hebben we de Tomorrowland Foto's & Video's thread voor

Foto's / Video's thread

Old Post Jul-31-2006 14:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
De Geert
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

waw, wat een dag! Ik heb me echt megagoed geamuseerd!

goed op tijd toegekomen, nekeer het terrein verkend en dan op de heuvel eerste half uurtje van Elof zn set gehoord, die er meteen in geslaagd was om de installatie kapot te krijge
Dan naar Perfecto, blijkbaar een verschuiving in het programma want Liam Shachar was nog bezig...Iets later begonnen Fred Baker en Phynn aan hun setje, direct veel sfeer en veel volk ook (al had dat wss iets te maken me de regenbui...)
Daarna kwam Ronald van Gelderen met een -zo noem ik het- redelijk aggressieve set, al het volk (en sfeer) was direct weg uit de tent, ben dan ook maar eens een toerke gaan doen om terug te keren op de tonen van This Way. Daarna volgden nog een aantal van zn eigen producties die volledig de mist ingingen door de arschi-slechte geluidskwaliteit...
Ook tijdens de eerste pakweg 20min van Menno en Jonas bleef het geluid ondermaats, en even begon ik te vrezen voor de rest van de dag in de tent, tot het plots beter werd (volgens mij ook omdat iemand vooraan jonas er nog eens op wees dant echt ni te doen was, diegene dank daarvoor). Menno en Jonas maakten er een mooi feestje van, echt schoon om te zien hoe die manne zich amusere achter de draaitafels (vaak mooi synchroon gespronge ook )
daarna de beurt aan Markus Schulz die mooi overnam en de aangename sfeer bleef verdergaan...ondertussen wel ferm honger gekregen en vlugvlug pak friet gaan hale en achteraan de tent opgegete om toch ni te veel te misse (op dat moment zelfs Mark Norman voorbijgelope, zodak toch het vermoeden kreeg da ze nog ginge spelen ondanks de wisselingen in het schema) ferme kleine trouwes, en mooi om te zien hoezeer markus het publiek apprecieerde
Daarna blijkbaar geen Oakenfold, maar dus wel Cor Fijneman en Mark Norman, die een zeer geslaagde set neerzetten, voor mij samen met markus het hoogtepunt van de dag!
dan even gaan relaxe op de berg aan de main op de sounds van Ferry Corsten, ferme lichtshow trouwens en bovenop de berg zeer goede geluidskwaliteit in het natuurlijk amfitheater
Dan van mijn tijdelijke troon afgekomen om armin van dichtbij te gaan toejuichen, had eigelijk een iets 'zachtere' set verwacht, maar heb me toch kostelijk geamuseerd totda ze het nodig vonden om hem de mond te snoeren omdat het vuurwerk begon

Opvallend vond ik hoeveel dj's echt plezier beleefden aan hun set en volledig meegingen met het publiek (met als enige uitzondering dan Ronald)
dikke proficiat voor id&t, op het dichtsmijten van armin na geen enkele negatieve ervaring gehad, nooit lang moeten aanschuiven, prachtige lichtshows en een megasfeer (toch steeds waar ik stond

tot volgend jaar!

Old Post Jul-31-2006 14:25  Belgium
Click Here to See the Profile for De Geert Click here to Send De Geert a Private Message Add De Geert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

De controle aan de ingang stelde wel niet veel voor:
"hebt ge iets bij dat verboden is?"
"neen"
"ok, loop dan maar door"

of zoals bij mijn vriendin: "je bent sexy dus loop maar door".

Old Post Jul-31-2006 14:37  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Post New Thread    Post A Reply

Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 [51] 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune played by Jonas Steur in Spec Radio (26/12/05) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJoop - Sonsuz [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:18.

Forum Rules: