|
| quote: | Originally posted by Transfusion
zalig, 1 goeie kans op 90 minuten (ik weet dat het er iets meer zijn maar toch nie veel)
Portugal heeft niet veel meer als Frankrijk laten zien dus ge moet da nie belachelijk noemen. En het is enigszinds normaal dat je de match onder controle probeert te houden als je hebt gescoord tegen Portugal. Extra gaan aanvallen betekend grotere ruimte, waardoor de Portugezen vrij goed hadden combineren. Maar Frankrijk heeft het goed dicht gehouden en dat is dan ook hun verdienste.
oja en als telt niet, het is goal of het is geen goal, zo simpel als dat. |
Met een ganse ploeg achter de bal kruipen om de ruimtes kort te houden om hun voorsprongetje te verdedigen is idd een wereldverdienste, komaan gast we hebben het hier over frankrijk, een ex-wereldkampioen, niet een of andere klein landje dat 0-1 voorkomt, zelf voor die flutpenalty was het balverlies bij de fransen niet om aan te zien, 3,4 passes en ze ware de bal kwijt.
Portugal voetbalde tminste, het leidde misschien niet tot echt uitgespeelde kansen ma ze zorgden toch voor veel meer gevaar dan de fransen, als ik u van u was zou ik is de statistieken van het aantal tsskomsten bartez - ricardo er op nagaan ...
Last edited by Eagle` on Jul-05-2006 at 21:44
|