|
| quote: | Originally posted by firaga
dat was mijn plan dan ook |
yo firaga klein requestje, hoewel er hier al een paar namen geweest zijn in belgie op de meer goa.be scene feestjes (spijtig volg ik de party kalender onvoldoende op @ psychedelic.be , door een overvloed aan fora :s ), maar zouden jullie volgend jaar is naast psychedelic artiesten (kairoo artiesten) , indien mogelijk natuurlijk, ook eens wat progressive (live-acts) kunnen boeken.
Namen als:
Jaļa
FreQ
Ticon
Vibrasphere
Antix
Tegma
Son Kite
Beckers
Perfect Stranger
Flowjob
Ja sorry tis misschien ni realistisch qua vraag ma tis enorm frustrerend als ge al die festivals int buitenland ziet Sonica, Eartcore, en weet ik wa allemaal in Australie en zuid-amerika. Hier in belgie komt progressive (ni alleen prog psy natuurlijk )echt amper aan de bak op grote events, de liefhebbers ervan blijven keer op keer in de kou staan, denk nogthans da er genoeg prog liefhebbers zijn..
Normaal gingen ze in oostende eind vorig jaar is progressive getint event organiseren met eelke klejn, son kite, beckers en liquid soul en das ook uiteindelijk weer ni door gegaan
Ow en qua psy-naam als Avi trekt natuurlijk enorm aan, ma ne Human Blue of Wizzy Noise mag ook, of wa oldskool goa met Chakra, Etnica, Boris Blenn, Hallucinogen,.. 
Last edited by Eagle` on Aug-03-2007 at 15:14
|