quote:Originally posted by eieregooie Wanneer gaan we bij Magik eten? Oh oh, heb nog niet voor andere mensen gekookt.....
___________________ Down-Under was da bomb
Nu maar het noodzakelijk afwaswerk doen....vaatwasser staat inmiddels ook al op me wenslijstje....
quote:Originally posted by MaGiK54 Oh oh, heb nog niet voor andere mensen gekookt..... Dat wordt hoog tijd dan! Wie is er te porren voor een dinertje bij Magik?
Wat een enthousiasme Je bent niet erg populair Magik
count me in
quote:Originally posted by eieregooie Je bent niet erg populair Magik Gelukkig maar
Regen
Vanvond om 21:30 uur... http://www.rtl.nl/reality/herkendehomo/ Oops verkeerde thread
quote:Originally posted by MaGiK54 Gelukkig maar Is magik83 kennis van je ?
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by New Wave Is magik83 kennis van je ? Nee wel magik123578955
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA