Jij bent op dit ogenblik net zo erg als mij bezig, hypocriet!
als je zo snel mogelijk van je supreme status af wilt moet je wel buiten het belgische forum komen tip: polls section reageer gewoon overal op
___________________ .
lol Mijn plan helemaal ontrafeld miljaar he ! en die status , i don't care ze /me post die pic met hoe meer ge leeched, hoe groter uw penis is ! :-)
quote:Originally posted by arj1o1 als je zo snel mogelijk van je supreme status af wilt moet je wel buiten het belgische forum komen tip: polls section reageer gewoon overal op Ik ga hierbuiten ook posten hoor, maar bij die polls ben ik nog niet langsgeweest... Als ik hier gedaan heb zal ik daar mijn gedacht gaan zeggen... Thx voor de tip
nog een tip: doe het niet te veel posten is verslavend
Ik heb dus bijna 100 van die dingen gedaan en mijn gedacht erbij neergetypt (nieuw woord uitgevonden!)
Nog 57 te gaan beste pumaz, VOLHOUDEN
En het word minder en minder... /me wanders what my custom status should be
amai... Ik zit bijna aan 2000 posts!!!
En dan nog durven zeggen dat IK spam? Ik wil niet zoveel posts hebben, ik wil gewoon die custom status... (nog 53)
ik, spammen? ***Trekt een onschuldig gezichtje*** neen... We hebben hier een andere benaming daarvoor: Het hijacken van threads. Maar... dat is gedwongen, door apostle!
Och ja... spammen, hijacken, hoe je het ook bekijkt komt het toch op hetzelfde neer, ze mosten u al lang bannen