Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Het lijkt erop dat de laatste kaarten geloosd worden , en da's erg pijnlijk als ik de aanschafprijs van de mijne bekijk .

Hard = goed

Old Post Aug-02-2004 19:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by basvh
ow jah voor de mensen die een keer willen weten wat die proteus draait of een keer wakker willen worden van al die prog muziek.

ga naar www.djproteus.com

Zoow, wakker ben ik wel ! Wat een herrie, vooral het begin van die 1e mix (The number of the Beast) ...

Old Post Aug-02-2004 20:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Het lijkt erop dat de laatste kaarten geloosd worden , en da's erg pijnlijk als ik de aanschafprijs van de mijne bekijk .

Dat zou inderdaad wel zielig zijn voor de echte liefhebbers die veel geld hebben neergeteld voor een kaartje! Ze moeten volgend jaar de eerste week van de voorverkoop de kaarten gewoon goedkoper aanbieden. Op die manier kan UDC alvast een flink aantal kaarten afzetten ver voordat het feest van start gaat en profiteren de snelle beslissers (meestal toch de echte liefhebbers) van een korting! Nu krijg je juist dat de twijfelaars alsnog een gratis of goedkoop kaartje weten te bemachtigen

Old Post Aug-02-2004 20:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by Tim81
profiteren de snelle beslissers (meestal toch de echte liefhebbers) van een korting! Nu krijg je juist dat de twijfelaars alsnog een gratis of goedkoop kaartje weten te bemachtigen

kijk, dit is nou eens een errg goed idee Tim!!

Stel het eens voor aan UDC zelf!

Old Post Aug-02-2004 20:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Gerrit
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2004

vaag dat het niet uitverkocht is, met zon line-up ...

Old Post Aug-02-2004 21:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for DJ Gerrit Click here to Send DJ Gerrit a Private Message Visit DJ Gerrit's homepage! Add DJ Gerrit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wie zijn `wij` in je post, aangezien je 2 hele posts hebt op dit forum, mag ik er van uit gaan dat je nog geen TA-meeting hebt meegemaakt.

Met wij bedoel ik eigenlijk behalve de mensen van het progressive forum (www.groovecollection.nl), iedereen waarmee ik altijd afspreek op Dance Valley. Werkt altijd perfect. Iedereen kan het vinden enzo..

Snuggle, PartHardy en Magrec, jullie hebben daar dus een dubbele meeting. GC en TA

Old Post Aug-02-2004 22:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for GrooveCollect. Click here to Send GrooveCollect. a Private Message Visit GrooveCollect.'s homepage! Add GrooveCollect. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

Geloosd worden? Waar? Wat voor prijs?

Old Post Aug-02-2004 22:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by DJ Gerrit
vaag dat het niet uitverkocht is, met zon line-up ...

Wat dacht je van de prijs van zo'n kaartje, Skihut Harry? Dat heeft lang niet iedereen er voor over.

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Aug-03-2004 08:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by GrooveCollect.
Met wij bedoel ik eigenlijk behalve de mensen van het progressive forum (www.groovecollection.nl), iedereen waarmee ik altijd afspreek op Dance Valley. Werkt altijd perfect. Iedereen kan het vinden enzo..

Snuggle, PartHardy en Magrec, jullie hebben daar dus een dubbele meeting. GC en TA

Ik zie nog wel of ik om 15:00 uur naar de meeting kom. Als mijn kleedje nog meegaat ga ik niet lopen sjouwen met dat ding steeds, en zo dicht bij de main kan je dat kleedje rond die tijd echt niet kwijt denk ik...... Plus de meeting is midden tussen S&D. Ik wil geen gelul aan mijn kop als ik daar dik sta weg te spacen (bv iemand met een praatkick na wat snoep (He Hitman? :P))
Zie de meeste mensen toch wel in de YoshiToshi, of ik s-m-ass wel ofzo.

Oftewel: ik kijk echt waar de gezelligheid me brengt.....en mijn bellenblaasunitdevice, als ik die mee mag nemen van UDC

Old Post Aug-03-2004 09:00 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zie nog wel of ik om 15:00 uur naar de meeting kom. Plus de meeting is midden tussen S&D......en mijn bellenblaasunitdevice, als ik die mee mag nemen van UDC

Met je bellenblaasunitdevice ben je al een meetingpoint op zich

Waar moeten we trouwens aan denken...

Old Post Aug-03-2004 09:11  Netherlands
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

2 weken geleden berichtten wij dat de laatste 10.000 kaarten in de verkoop waren gegaan. 40.000 liefhebbers hadden toen al hun kaarten in de voorverkoop gekocht. En nu blijkt dat het wel heel hard gegaan is de afgelopen dagen, want de reguliere voorverkoopadressen zitten zonder kaarten! Je kunt nu nog alleen kaarten halen bij TICKETSERVICE en TICKETBOX!

Roderik Hesselman, hoofd promotie van UDC: 'Het is de laatste paar dagen echt hard gegaan. Iedereen heeft zin in de 10e editie van Dance Valley wat echt een spektakel gaat worden. Partypeople die dit niet willen missen kunnen alleen nog terrecht bij de verkooppunten van Ticketbox en Ticketservice.
Via internet kun je geen kaarten meer kopen, vanwege de levertijd van 8 dagen.
Dus als je erbij wilt zijn, ga dan naar 1 van de vaste Ticketbox en Ticketservice verkooppunten zoals het Postkantoor.'

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-03-2004 09:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

quote:
Originally posted by MaGiK54
Roderik Hesselman, hoofd promotie van UDC: 'Het is de laatste paar dagen echt hard gegaan. Partypeople die dit niet willen missen kunnen alleen nog terecht bij de verkooppunten van Ticketbox en Ticketservice. Via internet kun je geen kaarten meer kopen, vanwege de levertijd van 8 dagen. Dus als je erbij wilt zijn, ga dan naar 1 van de vaste Ticketbox en Ticketservice verkooppunten zoals het Postkantoor.'

Dat je niet meer via internet kan kopen heeft dan toch niks met de drukte te maken (al kan je ook zeggen dat er 1/5 van de kaarten onverkocht is!), maar gewoon met het feit dat de levertijd dan 8 dagen is

UDC (en ID&T misschien nog wel meer) weet het altijd leuk te brengen 'koop snel je kaarten want straks is het uitverkocht'! Zelfs bij Strike One en ID&T bij Beachbop probeerden de organisatoren de mensen gewoon voor te liegen! Slechte zaak

Old Post Aug-03-2004 09:54  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance valley 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (84): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHey got track need to be identified please. [2005] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike G - Bellslut [Dorigen Music] [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:05.

Forum Rules: