Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Dagens
lyssna på detta - hade lite korvstroganoff över sen igår, tänkte koka lite ris och käka upp det sista.....
när riset kokat färdigt, hungrig som en flock hyenor, häller jag ner riset i durkslaget! 98% av det ligger nu i diskhon... nu skiter jag i detta - gonatt.
Originally posted by DJ_Laszlo
när riset kokat färdigt, hungrig som en flock hyenor, häller jag ner riset i durkslaget! 98% av det ligger nu i diskhon... nu skiter jag i detta - gonatt.
haha så jävla gjutet :P
anyways... har suttit och jobbat på en technolåt tills nu... demo finns här om nån vilsen själ är intresserad.
Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com
Mar-11-2004 03:27
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by Smekbar
haha så jävla gjutet :P
anyways... har suttit och jobbat på en technolåt tills nu... demo finns här om nån vilsen själ är intresserad.
Det låter jävligt bra fram tills det där "hee hee" . Därefter börjar det kännas utnött...personligen skulle jag efteråt lagt på någon fetare baslinje som drar igång låten på riktigt....men som sagt, den börjar förbaskat bra - du har fått med lite Picotto-liknande percussions också vilket jag gillar . Fortsätt så...