Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 30/10/2004 - Gelredome Arnhem
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Moi aussi je voyais comme Maxime au début.
Enfin je vais attendre avant de la commandé car le "european edition", je sais pas si y'aura des sous titres.

Old Post Dec-01-2004 18:36  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Chum
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2004

Je comprend pas comment on fais pour commander sur Dancegroove. Je clik sur buy sa me raffiche la meme page. Et quand je veux aller sur le caddie sa réaffiche la page ?

Old Post Dec-02-2004 20:48  France
Click Here to See the Profile for Dj_Chum Click here to Send Dj_Chum a Private Message Visit Dj_Chum's homepage! Add Dj_Chum to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Princesse
J'ai glissé chef !

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Dj_Chum
Je comprend pas comment on fais pour commander sur Dancegroove. Je clik sur buy sa me raffiche la meme page. Et quand je veux aller sur le caddie sa réaffiche la page ?

Je viens de commander 7 dvds sur ce site et ca marche impeccable !! (j'ai même déjà reçu la notification d'envoi ). Alors pour ton probleme je pense qu'il y a une explication possible...:
- Il faut que tu crées un compte utilisateur et que tu t'identifies.
- Quand tu as cliqué sur "BUY" regarde en haut de l'écran, tu devrais avoir un encart avec ton caddie ou tu peux modifier le nombre. C'est vraiment tout en haut et c'est vrai que si on ne le sait pas, on croit que l'on est toujours sur la même page.

Bon courage...

Mais t'avais dit qu'on ferait des knackis...
Elle me fait ch** cette gosse !! Combien elle en a mangé encore aujourd'hui ??

Old Post Dec-03-2004 09:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Princesse Click here to Send Princesse a Private Message Visit Princesse's homepage! Add Princesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Chum
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2004

Merci j'y suis arrivé. PAr contre toujours pas reçu la notification. Mais quand je vais regarder dans "My orders" c'est marquer "Accepted and processed" pour ma commande. Donc je pense que c'est tout bon . Quelqu'un a une petite idée du délai de livraison ?

Last edited by Dj_Chum on Dec-04-2004 at 14:02

Old Post Dec-04-2004 10:58  France
Click Here to See the Profile for Dj_Chum Click here to Send Dj_Chum a Private Message Visit Dj_Chum's homepage! Add Dj_Chum to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Dj_Chum
Meric j'y suis arrivé. PAr contre toujours pas reçu la notification. Mais quand je vais regarder dans "My orders" c'est marquer "Accepted and processed" pour ma commande. Donc je pense que c'est tout bon . Quelqu'un a une petite idée du délai de livraison ?

quelques jours, ils envoient par avion

Old Post Dec-04-2004 12:12  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_tom
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

J ai achete le dvd a Breda ce week end (pas au shop de tiesto il etait moins cher quelques metres )apres et je suis un peu decu par le dvd deja que la tracklist n est pas terrible mais en plus c est pas bien filme ca bouge tout le temps les mises au point sont pas terribles.
Bref je l ai achete pour le souvenir et c est la que c etait interessant pour moi

@ Stan : je crois bien que la video que tu as c est celle sur le dvd, bien joue

- JUSTICE @ D! Club - 21/12/07

Old Post Dec-06-2004 23:36  France
Click Here to See the Profile for ptit_tom Click here to Send ptit_tom a Private Message Add ptit_tom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by ptit_tom

Ces 2 parties sont dispos sur la mule, ou du moins je pense que c'est celles-là. Mais bon... comme j'ai pas de graveur dvd

Old Post Dec-07-2004 00:03  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Ba enfaite si tu as le logiciel PowerDVD tu peux regarder les dvdr que tu telchg, tu ouvre les fichiers .vob

Old Post Dec-07-2004 02:10  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by ptit_tom

sauf que moi j'en ai pendant 6 heures et que j'ai la dernière heure entièrement (sur le dvd aussi ?) et que...et que...et que ca m'a couté 2*0.73 cent

mais c vrai j'avou j'ai pas la belle jaquette et le dvd (cd ??) bonus

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Dec-07-2004 07:28  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

mes DVDs viennent d'arriver...

le coffret est superbe

bon je vous laisse j'ai un truc à faire

Old Post Dec-07-2004 14:17  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_greggy_
SuperLoutre

Registered: Oct 2001

Les miens ont été expédiés aujourd'hui; j'devrais donc les recevoir dans la semaine

basse qui tabasse ... apéro qui fracasse
basse qui tabasse ... ti ponch de Guada qui tabasse aussi
Like we say in France, tonight you don't send woods, you send the forest !

Old Post Dec-07-2004 14:31  France
Click Here to See the Profile for _greggy_ Click here to Send _greggy_ a Private Message Add _greggy_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

oooh comme vous avez de la chance...

Old Post Dec-07-2004 17:47  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > 30/10/2004 - Gelredome Arnhem
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacksearching for the id of this GREAT track!!!! [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackClub4mation - "Lonely Raver" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:55.

Forum Rules: