|
| quote: | Originally posted by basvh
ja dat heb ik dus met de meeste games van xbox360 en ps3. Heb echt totaal geen band met games zoals GTA of Metal Gear. Racen heb ik nooit het geduld voor gehad en footies zijn leuk maar voor mij niet essential. Ik houd van grootse meesleepende avonturen en dan zit je bij nintendo goed.
|
Volgens mij waren er de afgelopen 'generation' meer 'grootse meeslepende avonturen' spellen voor de PS2 dan voor de Gamecube hoor, ik noem een spel als Final Fantasy X, Final Fantasy XII, Dragon Quest VIII, Rogue Galaxy, Shadow of the Colossus, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Nintendo heeft naast een paar goede spellen voor de Gamecube, steeds maar weer ophetzelfde voortgeborduurd. Mario Tennis, Mario Golf, Mario Dit, Mario Dat. Als je eerlijk bent kan je niet ontkennen dat de library voor de PS2 dus echt vele, vele malen diverser is dan de library van de Gamecube. Het tegendeel gaat er bij mij echt niet in. Als je geen grootse avonturenspellen op PS2 hebt gezien, heb je volgens mij niet goed rondgekeken.

Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|