|
Rijkelijk laat maar nog ff melden dat ik me ook goed vermaakt heb tussen de modder en natuurlijk was 't weer gezellig met de TA's, eerst met Rogier & Esther etc, later met Ruben.
Begonnen met wat stukjes van de Armada stage, Harry Lemon was bezig, was wel lekker om er in te komen, stukje Stonebridge ook wel ok maar niks bijzonders. Toen naar Renaissance om op tijd te zijn voor Sasha maar die Marcus James (en dus niet Steve Lawler, bleek) was ook al lekker bezig. Sasha begon ook goed, heb me de eerste tijd goed geamuseerd maar op de een of andere manier begon het wat te vervelen. Terug naar Armada voor Perry/Markus, maar ivm de regen weer terug de tent in bij Sasha. In die tijd (tien minuutjes of zo) is dat Ableton spul van 'm twee keer er mee genokt... beetje jammer. Vond Sasha eigenlijk wel tegenvallen, heb een paar sets hier op de pc die ik grijs draai maar op DV kon hij me gewoon niet zo boeien.
Nog even een uurtje Deep Dish meegepikt, lekker!, maar op de eerste tonen van Ben Sims maar snel gaan eten en via Armin (viel me eigenlijk ook een beetje tegen, ging van matig naar super lekker en weer terug) weer naar de main voor een heerlijke set van Ferry en daarna Paul van Dyk. Hoewel Paul niet helemaal mijn ding is, toch compleet uit m'n dak gegaan. Wat een paar goeie platen en een onevenaarbare sfeer daar bij de main met die lasers toch goed kunnen maken... 
Ondanks de modder me super geamuseerd, ook met dank aan het zwaar meevallende weer (en het goede gezelschap ).