Registered: Jan 2004
astalavista.com?
Mar-24-2007 00:54
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik heb - nogal dringend - een serial voor FlashFXP 3.4.1 nodig, en ik vind maar niks deftig. Iemand?
Ik had er ook steeds problemen mee, dan maar 't programma gekocht
Mar-24-2007 10:04
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
zou hier wat sneller willen draaien en een duo processor willen aanschaffen. kan hier via via aan volgend gerief geraken voor 350 euro: AMD X2 3800+ 2GB Dual Channel RAM + Gigabyte Motherboard.
ben daar ni zo in mee in al die technologie, en zeker niet in die prijzen. is het de moeite voor dat geld? of kan ik dan beter nog paar maand wachten tot de prijzen van betere systemen hier ongeveer gelijk mee komen ofzo... alvast bedankt
May-10-2007 15:47
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
nog ff een vraagje over laptops: ik heb een Fujitsu-siemens van de Makro, dat ding is anderhalf jaar oud. nu is daar de laatste tijd nogal veel van kapot aan het gaan (batterij werkt niet meer, dvd-brander is kapot, etc...) maar het grootste probleem is dat er langzaamaan overal barstjes in de behuizing aan het komen zijn. nochtans steek ik mijn pc altijd in een speciale draagtas als ik hem vervoer... Volgens mij ligt het gewoon aan een constructiefout of zo... Zou dit nog onder de verzekering vallen? Ik kan er niet echt iets aan doen:-)
En daarnaast: hoe werkt die service bij makro eigenlijk? moet ge dat daar gaan binnengooien en dan een halfjaar wachten tot ze u terugbellen? iemand al ervaring hiermee?
May-28-2007 15:26
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by Bertn
maar het grootste probleem is dat er langzaamaan overal barstjes in de behuizing aan het komen zijn. nochtans steek ik mijn pc altijd in een speciale draagtas als ik hem vervoer...
En heeft die laptop nooit eens een tik gekregen van te laten vallen ofzo?
Zelf repareert Makro dat niet denk ik,
die sturen ze naar de leverancier zelf, en ja dat kan ff duren.. den ik, als hij nog onder garantie valt krijgt misschien wel een andere in de plaats?
Als ge 1000 hebt > vandaag in de aanbieding bij Lidl
@Bertn
Makro stuurt da idd op en da duurt idd een tijdje vooraleer je je pc terug hebt. Maar... 1,5 jaar zeg je, dan is die pc nog in garantie normaal
Jun-01-2007 13:03
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by diddi
@Bertn
Makro stuurt da idd op en da duurt idd een tijdje vooraleer je je pc terug hebt. Maar... 1,5 jaar zeg je, dan is die pc nog in garantie normaal
Jep, sinds 1 januari 2006 is er een verplichte waarborg van 2jaar op alle elektrische / elektronische toestellen in belgi๋. Dus ff de factuur nakijken eh
Jun-01-2007 13:12
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by diddi
@Antony
Je kan altijd blijven wachten...
Als ge 1000 hebt > vandaag in de aanbieding bij Lidl
Bedankt voor de info gaan er nog een maandje mee wachten, als de zomer aanbreekt er nog is over nadenken, want dan zit je toch ni vaak achter de pc, misschien dat ik dan terug 2 maand wacht Intussen met www.forcom.be al een goedkope handelaar gevonden.
Jun-01-2007 15:22
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Ik ben van plan om mij nu kortelings eens eindelijk een externe HD te gaan aanschaffen. Nu was m'n oog gevallen op volgend model, Lacie Ethernet Disk mini 320GB
Aangezien ik alleen maar met laptop werk, is het wel handig om draadloos aan die HD te kunnen, zo hoef ik m'n laptop niet telkens te verplaatsen en aan te sluiten als ik bestanden op de HD nodig heb.
Nu vroeg ik me echter af of er mensen zijn die ervaring hebben met ethernet HD's? Hoe zit het bijv met de snelheid? En verschijnt die HD dan, net als bij USB-HD, ook gewoon als extra schijf bij 'deze computer', of moeten die bestanden telkens geup/download worden via een speciale web/ftp-interface?
Jun-02-2007 19:17
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
iemand die weet hoe te booten via usb ?
geen diskette op laptop
nergens vind ik gewoon de nodige bestanden om op stick te zetten, altijd bestanden om 6 diskettes aan te maken