|
Tomorrowland
Eerst wil ik nog alle stoere Jumperkes feliciteren en bedanken om het spontaan af te trappen wanneer eens iets anders dan Jump wordt gedraaid en daarbij nog te beginnen zagen dat hardtrance niet op de Q-Dance stage hoort.
Dus voor alle Jumpers op TA en degeen die googlen…Hardtrance maakte al ver voor Jump deel uit van het Q-Dance concept, dus niet kakken…dat gezegd zijnde ik had meer dan genoeg plaats tijdens DJ Scot Project zijn set om zoals een complete wilde rond te springen en me waarschijnlijk ronduit belachelijk te maak, maar wie geeft er om hé? ^^/
En nu mijn versie van de feiten.
Eerlijk gezegd is alles al gezegd wat er moet gezegd worden ivm de DJ’s, maar ik moet wel zeggen, ik heb mij serieus kunnen amuseren op TML ook al was ik 90% van de tijd op mijn eentje, maar in de Perfecto tent was er ambiance en ik kwam altijd wel ergens een BETA tegen, dus ik was eigenlijk nooit alleen..
Een welgemeende FUCK YOU Prijs gaat naar de kerel achter mij (in Perfecto tent) die na 3-4 mislukte versier pogingen op een meisje dacht dat het een geniaal idee zou zijn om naast haar vriendin te gaan “dansen”, enig probleem, ik stond er naast. Het bleek als snel dat hij me wou weg “dansen” met als gevolg dat hij zijn heel repertoire aan irritatie verhogende bewegingen deed (duwtje, met handen voor u ogen gaan zwaaien, per ongeluk tegen mij aanspringen, beetje vreemd mij zitten aangapen,etc). Helaas pakt zoiets niet bij mij. Ik eis mijn eigen ruimte op de dansvloer om spastiek te doen en ik doe er ook alles aan om die te houden, dus FUCK YOU aan de onbekende kerel met het zwart-wit gestreepte hemdje en ga u de volgende keer afrukken in de bosjes ipv als een gefrustreerde kikker rond te springen. Als ik u ooit in een mosh pit tegenkom zal ik u niet meer strategisch negeren, maar wel mijn repertoire aan irritante pasjes tonen.
Ik heb trouwens nog andere kerels met hun versiertrucjes in vlammen zien neergaan en raar maar waar was het allemaal in de Perfecto tent.
Wat ik ook grappig vond was dat ik dezelfde mensen tegenkwam (niet BETA’s) als vorig jaar, maar miss is dat niet moeilijk, bijvoorbeeld tijdens Scot zijn set, negen kansen van de tien waren dat dezelfde die bleven staan als bij Yoji zijn set. Ik vind het altijd wel erg voor zo’n DJ’s. om voor een bijna legge wei te moeten spelen gewoon omdat het geen Jump is.
De WTF Prijs gaat uit naar The Unit. Ik kan begrijpen dat je promotie wilt voeren, maar waarom zag ik niemand boven de 20 met een t-shirt of top van The Unit? Waren dat mensen die er al geweest waren of waren dat de verantwoordelijken van de keet of waren dat gewoon leerlingen van een of andere school die in ruil voor iets promotie gingen maken voor The Unit?
De Verbeterd Prijs gaat naar ID&T. Weg zijn de debiel dure en kleine broodjes van 7 bonnetjes, weg waren de Hollandse hamburgers, etc. Dit jaar waren er nog steeds kleine broodjes, maar ze kostte keer maar 3 bonnetjes en het waren van die driehoekjes, er waren ook hamburgers en zelfs braadworsten en van de frieten kreeg ik geen maagkrampen. Dus qua catering, het kan beter, maar het was al heel wat beter dan de vorige keer.
De groeten aan alle BETA’s, Tot BETA Genaturaliseerde NLTA’s ( ), aanverwanten, BETA-party bezoekers, etc..die mij gezien hebben en/of met mij hebben gepraat, voor zij die zich afvroegen wie ik was, ik was de dikste met een BETA T-shirt (zover ik weet waren we maar met twee, zodus…)
En met de auto naar Tomorrowland komen is wel wat verwarend, want de normale parking stond maar langs 1 richting aangeduidt, maar de parking & pendel-dienst waren dik in orde.
PS: het nodige schoon volk was ook aanwezig, dus mijn ogen hebben ook de kost gehad 
En nu replies op enkele voorgaande posts.
Ik was vroeg terug omdat ik er vandaag om 6 uur uit moest, deed nog altijd veel zeer, maar het scheelt wel of ik om middernacht lig te knoren of om half twee.
Security was inderdaad om te gieren, ben niet eens gefouilleerd geweest, misschien was die kerel vies van mij, maar dat is geen excuus voor de Security.