Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
kokkenmaster
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by FUSyke
De controle aan de ingang stelde wel niet veel voor:
"hebt ge iets bij dat verboden is?"
"neen"
"ok, loop dan maar door"

Of dat je geen glas mocht meehebben op de camping:

"Heb je glas bij?"
"Nee"
*voelt ff aan de buitenkant van mijn zware rugzak*
"ok, loop maar door"

Owja, ik zoek een bepaald nummer waarvan ik de titel kwijt ben. Gespeeld door Schulz net voor 'Air For Live' dacht ik. Zalig opbouw met een vrouwenstem die iets zucht als "Just" en dan een zalig kick en melodie die erin komt...

En nog iets. Staan vinyl turntables er eigenlijk tegenwoordig nog enkel voor de show? Ik heb praktisch niemand meer zien staan mixen met platen...

Old Post Jul-31-2006 14:47  Belgium
Click Here to See the Profile for kokkenmaster Click here to Send kokkenmaster a Private Message Add kokkenmaster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by FUSyke
"je bent sexy dus loop maar door".

Dat zeiden ze tegen mij ook

Maar de controle was idd een lachertje...

Old Post Jul-31-2006 14:56 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

Ik ben nochtans wel gefouilleerd en mocht nog eens langs de drugshond langslopen,. neen lag niet aan mij, iedereen voor en na mij monderging hetzelfde.
Maar dan was het niet druk en hadden ze veel tijd.

Old Post Jul-31-2006 14:58  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Tomorrowland
Eerst wil ik nog alle stoere Jumperkes feliciteren en bedanken om het spontaan af te trappen wanneer eens iets anders dan Jump wordt gedraaid en daarbij nog te beginnen zagen dat hardtrance niet op de Q-Dance stage hoort.
Dus voor alle Jumpers op TA en degeen die googlen…Hardtrance maakte al ver voor Jump deel uit van het Q-Dance concept, dus niet kakken…dat gezegd zijnde ik had meer dan genoeg plaats tijdens DJ Scot Project zijn set om zoals een complete wilde rond te springen en me waarschijnlijk ronduit belachelijk te maak, maar wie geeft er om hé? ^^/

En nu mijn versie van de feiten.

Eerlijk gezegd is alles al gezegd wat er moet gezegd worden ivm de DJ’s, maar ik moet wel zeggen, ik heb mij serieus kunnen amuseren op TML ook al was ik 90% van de tijd op mijn eentje, maar in de Perfecto tent was er ambiance en ik kwam altijd wel ergens een BETA tegen, dus ik was eigenlijk nooit alleen..

Een welgemeende FUCK YOU Prijs gaat naar de kerel achter mij (in Perfecto tent) die na 3-4 mislukte versier pogingen op een meisje dacht dat het een geniaal idee zou zijn om naast haar vriendin te gaan “dansen”, enig probleem, ik stond er naast. Het bleek als snel dat hij me wou weg “dansen” met als gevolg dat hij zijn heel repertoire aan irritatie verhogende bewegingen deed (duwtje, met handen voor u ogen gaan zwaaien, per ongeluk tegen mij aanspringen, beetje vreemd mij zitten aangapen,etc). Helaas pakt zoiets niet bij mij. Ik eis mijn eigen ruimte op de dansvloer om spastiek te doen en ik doe er ook alles aan om die te houden, dus FUCK YOU aan de onbekende kerel met het zwart-wit gestreepte hemdje en ga u de volgende keer afrukken in de bosjes ipv als een gefrustreerde kikker rond te springen. Als ik u ooit in een mosh pit tegenkom zal ik u niet meer strategisch negeren, maar wel mijn repertoire aan irritante pasjes tonen.
Ik heb trouwens nog andere kerels met hun versiertrucjes in vlammen zien neergaan en raar maar waar was het allemaal in de Perfecto tent.

Wat ik ook grappig vond was dat ik dezelfde mensen tegenkwam (niet BETA’s) als vorig jaar, maar miss is dat niet moeilijk, bijvoorbeeld tijdens Scot zijn set, negen kansen van de tien waren dat dezelfde die bleven staan als bij Yoji zijn set. Ik vind het altijd wel erg voor zo’n DJ’s. om voor een bijna legge wei te moeten spelen gewoon omdat het geen Jump is.

De WTF Prijs gaat uit naar The Unit. Ik kan begrijpen dat je promotie wilt voeren, maar waarom zag ik niemand boven de 20 met een t-shirt of top van The Unit? Waren dat mensen die er al geweest waren of waren dat de verantwoordelijken van de keet of waren dat gewoon leerlingen van een of andere school die in ruil voor iets promotie gingen maken voor The Unit?

De Verbeterd Prijs gaat naar ID&T. Weg zijn de debiel dure en kleine broodjes van 7 bonnetjes, weg waren de Hollandse hamburgers, etc. Dit jaar waren er nog steeds kleine broodjes, maar ze kostte keer maar 3 bonnetjes en het waren van die driehoekjes, er waren ook hamburgers en zelfs braadworsten en van de frieten kreeg ik geen maagkrampen. Dus qua catering, het kan beter, maar het was al heel wat beter dan de vorige keer.

De groeten aan alle BETA’s, Tot BETA Genaturaliseerde NLTA’s ( ), aanverwanten, BETA-party bezoekers, etc..die mij gezien hebben en/of met mij hebben gepraat, voor zij die zich afvroegen wie ik was, ik was de dikste met een BETA T-shirt (zover ik weet waren we maar met twee, zodus…)

En met de auto naar Tomorrowland komen is wel wat verwarend, want de normale parking stond maar langs 1 richting aangeduidt, maar de parking & pendel-dienst waren dik in orde.

PS: het nodige schoon volk was ook aanwezig, dus mijn ogen hebben ook de kost gehad

En nu replies op enkele voorgaande posts.

Ik was vroeg terug omdat ik er vandaag om 6 uur uit moest, deed nog altijd veel zeer, maar het scheelt wel of ik om middernacht lig te knoren of om half twee.

Security was inderdaad om te gieren, ben niet eens gefouilleerd geweest, misschien was die kerel vies van mij, maar dat is geen excuus voor de Security.

Old Post Jul-31-2006 15:39  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj Elof
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by De Geert
goed op tijd toegekomen, nekeer het terrein verkend en dan op de heuvel eerste half uurtje van Elof zn set gehoord, die er meteen in geslaagd was om de installatie kapot te krijge

'T was die leuke stage manager die een 3de CD speler kwam weg pakken en daarbij een stroomkabel lostrok. Resultaat: mijn tweede CD speler was zo dood als een pier. Voor dat die mens het ook maar op enige manier doorhad dat er iets aan de hand was (ikzelf had eerst niet gezien dat 'm iets kwam weg halen) was het liedje van dj Stijn al afgelopen.

Alsof nen mens nog niet genoeg stress had om daar te staan

Old Post Jul-31-2006 15:51 
Click Here to See the Profile for dj Elof Click here to Send dj Elof a Private Message Visit dj Elof's homepage! Add dj Elof to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Antony
Van Dyck

Registered: Jun 2005

kheb nog 5 paginas te lezen, ma kwilde eerst mijn reviewke al is doen

het was AF! van begin tot eind fenomenaal. leukste event da'k al meegemaakt heb. Elof miste zijn start een beetje door problemen aan het gerief. Waardoor die trut van een MC nog wa meer kwam uitroepen Uiteindelijk na 3 platen de Perfecto gaan verkennen.

Man Man Man, knappe opstelling met cameraatjes op de dj zijn vingers en vele beeldschermen. Hier begon Tomorrowland pas écht met onder andere Confirmation, Bitter sweet symphonie en Swing to Harmony bij Fred Baker en Phynn. Ondertussen hier ook Sach tegengekomen (met nog een Beta met t-shirt wiens naam ik vergeten ben )

toen zij klaar waren de rest van De Schorre eens gaan verkennen, zo gezien dat het een goed initiatief is van de organisatie om de Q-dance vér van de Main te zetten

kwamen terug in Perfecto bij de laatste platen van Ronald Van Gelderen. Mensen lief stelde die teleur. Was rotslecht! Intussen heb ik Nyah en Xilver opgemerkt (als ik juist ben) en Xilver, u 'boe geroep' na Ronald zen laatste noot was lekker

Dan veel beterschap me Menno en Jonas. Zalige set met veel melodie. Ook leuke interactie met het publiek, paar keer voor de dj-booth gaan staan enzo is echt een tof gebaar eigelijk. Markus Schulz ook helemaal meegemaakt. Was weer goed voor een kippenvelmoment of 5 met o.a. without you en without you near.

Daarna wilden de meisjes naar David Guetta. We hadden zo'n pasje voor die grote kraan gewonnen dus meteen bij Guetta maar gebruikt. (was best wel leuk daarboven, knap zicht ook) Guetta draaide wat hitjes maar was toch leuk. Stonden ook helemaal vooraan wat resulteerde in een handdruk van David, net toen de meisjes drank gingen halen

Ondertussen was Ferry al begonnen met een lekker LEF setje. Paar zalige momenten. Ook wel warme als je zo dicht bij het vuur staat tijdens Fire

Het hoogtepunt was Armin. Genoten van de eerste tot de laatste seconde. Was de eerste keer dat ik hem zag. Bangelijke nummers gedraaid en was ook een toffe sfeer vooraan. Ni waar Christina?
Lasers waren ook knap, gelukkig goei weer gehad. Nog even blijven nagenieten na Armin beloond ook... handje + handtekening

De drankprijzen waren niet mals, maar alsje alles bij elkaar 23 bonnetjes op de grond vindt voel je dat zo nimeer Kan al niet wachten op devolgende. Illusion 19 years here I come

Old Post Jul-31-2006 16:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Antony Click here to Send Antony a Private Message Add Antony to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bl@ckOut
Addicted 2 Trance

Registered: Nov 2005

Wij stonden al van kwart na 11 klaar aan den ingang en waren dus als een van de eersten binnen. Normaal moest diene red bull hummer dan bezig zijn maar pas vanaf 11u40 kwam daar eindelijk muziek uit. Technische problemen?

Eerst naar de main geweest waar Elof klaarstond, daar liep het ook niet van een leien dakje blijkbaar. We waren al meteen een paar stenen aan't zoeken om die mc van 't podium te kegelen . Electro is toch niet helemaal mijn ding, tegen 1 uur naar Perfecto geweest en daar een groot deel van Liam Shachar gevolgd, dee zette daar wel een mooi setje neer. Dan Fred Baker vs Phynn, dit wou ik zeker niet missen en het was verdorie genieten . Veel eigen nummers maar dat was beetje te verwachten. Tent zat stampvol maar dat kon ook wel een beetje met die stortbui buiten te maken hebben

RvG viel een beetje tegen, we zijn dan maar even over en weer geweest naar de main, daarna net op tijd terug op post voor Menno en Jonas. Zij speelden in het begin van hun set veel voor mij onbekende nummers maar het was uiteraard weer een ijzersterke set! Vooral Jonas had er zin in precies, ik vreesde even dat hij ging stagediven

Daarna der Markus, eveneens heel degelijke set. Vervolgens toch maar eens richting Q-Dance getrokken, man man man. Stonden we ineens tussen 40 of 50 jumperkes, we hebben ons dan toch maar wijselijk teruggetrokken. Wel goe gelachen met de jumpmoves van sommigen.

Daarna terug naar Perfecto voor de Paul, maar 't waren dus blijkbaar Fijneman en Mark Norman. Deze set stak er niet bovenuit maar was degelijk, zeker naar het einde toe. Dan massaal naar de mainstage voor Ferry en Armin. Het viel wel op dat het daar echt warm was (zeker met dat vuur) terwijl het ergens anders serieus fris begon te worden. Anyway, Ferry draaide goed, maar soms wat te monotoon naar mijn goesting. Eigenlijk idem voor Armin. Iets na half 1 toch maar stillekesaan doorgegaan want ik moest om 7u uit mijn bed :s

Verder: Ik heb geen flauw idee wat die botsauto's daar deden maar dat hoort toch niet thuis op een festival. De samsung retro "area" stelde niet bijster veel voor . Wat lights betreft, in het donker zag alles er betoverend mooi uit; dat wel.

Conclusie: het was weer een zeer geslaagd feestje, zeker de belichting etc was dik in orde. Geluid kon mss hier en daar beter (Perfecto). Op naar volgende editie

Old Post Jul-31-2006 16:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Bl@ckOut Click here to Send Bl@ckOut a Private Message Add Bl@ckOut to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj pitch (Be)
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2006

Ik Heb wel vel last gehad van de controle.
Ze hebben heel mijn rugzak overhoop gehaald en mijn flesje water afgepakt.
Voor de rest Is Tomorrowland zeer goed megevallen.
Wel spijtig dat mijn pa terug wouw tijdens Ferry zijn set.

Old Post Jul-31-2006 16:53  Belgium
Click Here to See the Profile for dj pitch (Be) Click here to Send dj pitch (Be) a Private Message Visit dj pitch (Be)'s homepage! Add dj pitch (Be) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by dj pitch (Be)
Wel spijtig dat mijn pa terug wouw tijdens Ferry zijn set.

Hehe denk da wij u gezien hebben dan.

Alleszinds mijne pa zou daar stekezot geworden zijn.

Old Post Jul-31-2006 16:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003

Chapeau voor Elof om zich ook in een ander genre te bewijzen. Ik heb er echt van genoten en was voor mij het beste setje van de dag.
Ook Menno & Jonas was wederom genieten, heerlijk.

Voor de rest alleen maar ontgoocheling.
Markus begon weer te hard volgens mij en dan ben ik het maar afgetrapt. Kan die nu es nie draaien zoals in GDJB? Bah
Fred Baker die weer alle hitjes van zijn eigen na elkaar draait, in combinatie met vieze harde techtrance. Ik haat et.
Ferry vond ik ook veel slechter dan vorig jaar, ik herkende weinig, dus ik vermoed dat die er zijn hele eigen CD doorgedraaid heeft? Een hoogtepunt: die remix van Black Is The Colour, iemand die weet welke juust? Zaaaalige vocal
En Armin, man man, Plastic Fantastic, you've got to be kidding me... Wat een vieze techtrance set Wat een contrast met de fantastische set van vorig jaar.

Ik ben die overdosis techtrance op events en festivals nu ook wel kotsbeu. What happened to fluffy progtrance?

Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Last edited by BZRK on Jul-31-2006 at 17:37

Old Post Jul-31-2006 17:28  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kokkenmaster
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2005

quote:
Originally posted by kokkenmaster
Owja, ik zoek een bepaald nummer waarvan ik de titel kwijt ben. Gespeeld door Schulz net voor 'Air For Live' dacht ik. Zalig opbouw met een vrouwenstem die iets zucht als "Just" en dan een zalig kick en melodie die erin komt...

PLEASE ??!!

Old Post Jul-31-2006 17:35  Belgium
Click Here to See the Profile for kokkenmaster Click here to Send kokkenmaster a Private Message Add kokkenmaster to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devilex
Think About The Way

Registered: Dec 2005

quote:
Originally posted by BZRK
Chapeau voor Elof om zich ook in een ander genre te bewijzen. Ik heb er echt van genoten en was voor mij het beste setje van de dag.
Ook Menno & Jonas was wederom genieten, heerlijk.

Voor de rest alleen maar ontgoocheling.
Markus begon weer te hard volgens mij en dan ben ik het maar afgetrapt. Kan die nu es nie draaien zoals in GDJB? Bah
Fred Baker die weer alle hitjes van zijn eigen na elkaar draait, in combinatie met vieze harde techtrance. Ik haat et.
Ferry vond ik ook veel slechter dan vorig jaar, ik herkende weinig, dus ik vermoed dat die er zijn hele eigen CD doorgedraaid heeft? Een hoogtepunt: die remix van Black Is The Colour, iemand die weet welke juust? Zaaaalige vocal
En Armin, man man, Plastic Fantastic, you've got to be kidding me... Wat een vieze techtrance set Wat een contrast met de fantastische set van vorig jaar.

Ik ben die overdosis techtrance op events en festivals nu ook wel kotsbeu. What happened to fluffy progtrance?

Ik vind da we al ferm content mogen zijn dat we dit gekregen hebben

Old Post Jul-31-2006 17:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Devilex Click here to Send Devilex a Private Message Add Devilex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tomorrowland 2006, 29 & 30 juli
Post New Thread    Post A Reply

Pages (93): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 [52] 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Help with This One [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Almaria - Feel My Heart [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:42.

Forum Rules: