|
Ik vond het een zeer geslaagd feestje Ik was rond 23:00 binnen na een half uur voor de RAI stil te hebben gestaan door een ongelukje voor ons.
We hadden besloten om in de Main te blijven voor Benjamin Bates, Tiesto en Paul van Dyk. We kwamen binnen bij het laatste stuk van de Stanton Warriors. Heerlijke breaks in die set Daarna Benjamin Bates. Vette set was een crossover tussen house, prog en techhouse was 
Bij Tiesto was het echt fucking klote druk. Ik dacht dat ID$T de zaal zou sluiten voor een tijdje maar het werd echt alleen maar drukker. Jammer dat er veel mensen alleen maar liepen tijdens zijn set, je had echt geen ruimte om te dansen. Verder wel een lekkere set met als hoogtepunt Adagio For Strings Had toen wel kippenvel gekregen.
Van Sven Vath weinig meegekregen. Ben toen wat gaan eten en op de tribune gaan zitten.
PvD was goed, weliswaar met track die hij al tijden draait, maar om ze nog eens op Innercity te horen was wel vet Lekker meezingen en springnichten op Holding On To Nothing en Wundervoll 
Pluspunten:
- DJ's waren in vorm
- Geen lange wachttijden bij bars en wc
- Geen rellen gezien
- Sfeer in de main (althans waar ik stond)
- Leuke carnavalsact met glitters, danseressen etc (1 x is leuk)
Minpunten:
- Te druk tijdens Tiesto
- Onduidelijke aangeving van zalen (heb 25 min lopen zoeken naar de main)
- Carnavalsact van 10-15 min tussen elke set
|