|
|
|
|
 |
Roger
blaat
Registered: May 2004
|
|
|
Apr-22-2005 09:46
|
|
|
 |
 |
dj pdv
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by michie
hmmm jah zo bedoelde ik het ook niet helemaal...
ik was natuurlijk ook blij toen ik ze gekocht had. Maar echt een lekker gevoel gaf het bij mij toen ik mee eerste lekkere overgang (vond ik zelf) had |
Ik ken dat gevoel sinds woensdag nu ook. Haha. Maar ik moet zeggen met veel hulp van Michie
|
|
Apr-22-2005 16:23
|
|
|
 |
 |
Roger
blaat
Registered: May 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by dj pdv
Ik ken dat gevoel sinds woensdag nu ook. Haha. Maar ik moet zeggen met veel hulp van Michie |
ik voelde me toen niet zo heel speciaal eigelijk. Maar als je het van andere hoort, destemeer!
|
|
Apr-23-2005 04:57
|
|
|
 |
 |
Esrem
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004
|
|
|
Ik hield al een tijdje echt super veel van trance en op 1 of andere dag dacht ik: he, ik wil ook draaien! Ik heb toen best wel impulsief besloten spullen te gaan kopen, ook al had iemand me maar 1 keer voor gedaan hoe het moest.
Ik ben wel meteen gegaan voor goede dingen, want ik voelde gewoon dat ik niet zomaar zou kappen met deze hobby en had dan geen zin om na een half jaar weer wat nieuws te moeten kopen, omdat ik mn spullen irritant zou vinden.
Maar ja, wel een verschil, ik had wat spaarcentjes. Nu ben ik verder ook niet een van de rijksten dus ik zeg altijd maar lang leve het rood staan Alleen heb dus nooit spijt gehad. Ik geef gewoon wat minder geld uit aan kleding (is lastig voor n vrouw ) en probeer wat meer te werken. Waarom zoek je bijvoorbeeld geen werk?
Verder vind ik vinyl kopen echt bijna net zo leuk als draaien. Ik zoek nu meestal in iedere stad waar ik kom een platenzaak op en probeer er een leuke plaat te scoren, geeft wel leuke herinneringen vind ik.
Voor jou is het inderdaad misschien verstandig om te beginnen met cd's als je echt geen geld hebt, maar ik vind toch nog steeds dat er niets boven vinyl gaat 
|
Apr-23-2005 08:51
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:23.
Forum Rules: