Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
michie
tranceaddict in training

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Endless_Trance
Ach ja ik wil het al wel een lange tijd (ongeveer 2 jaar)

Maar als ik het zo begrijp is het echt een aanrader voor mensen zoals wij die passie hebben voor muziek en die meer willen doen dan alleen luisteren!

Het is dan alleen 1 nacht slecht slapen vanwege de hogere uitgaven op 1 dag dan normaal. Maar als je dan je nieuwe aanwinst ziet schitteren in de zon (Die door het dakraam naar binnen komt) DEnk je toch wel.

JA, DIT VOELT GOED!!!!!

Klopt dit zo?

NEE klopt niks van.

het voelt pas echt goed bji de eerste GOEIE overgang die je maakt

Old Post Apr-21-2005 21:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for michie Click here to Send michie a Private Message Visit michie's homepage! Add michie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by michie
NEE klopt niks van.

en wat is volgens jou een goede overgang dan??

lijkt mij best logisch om je goed te voelen als je net in een hobby geinvesteerd hebt, wetend dat je hier heel veel plezier aan gaat beleven. Oké het is leuk als je een strakke mix kan neerzetten maar zo kun je de lat steeds hoger leggen: eerste foutloze mix, eerste gig, eerste succesvolle gig enzovoorts

Old Post Apr-21-2005 22:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
NEE klopt niks van.

Dus zo begint je leuke hobby:
Met een kut gevoel zet je je net nieuw gekocht apparatuur neer en met een chagerijnige ogen kijk je naar je spullen. Je weet dat je pas over een maand je eerste goeie overgang zult maken.

TUURLIJK VOEL JE JE GOED ALS JE NET JE SPULLEN HEBT GEKOCHT DROPLUL!
Toen ik mijn decks had staan was ik zo gelukkig als een kind die met sinterklaas zijn eerste electrische trein kreeg!

Old Post Apr-22-2005 09:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

quote:
Originally posted by New Wave
Dus zo begint je leuke hobby:
Met een kut gevoel zet je je net nieuw gekocht apparatuur neer en met een chagerijnige ogen kijk je naar je spullen. Je weet dat je pas over een maand je eerste goeie overgang zult maken.

TUURLIJK VOEL JE JE GOED ALS JE NET JE SPULLEN HEBT GEKOCHT DROPLUL!
Toen ik mijn decks had staan was ik zo gelukkig als een kind die met sinterklaas zijn eerste electrische trein kreeg!

heerlijk!! ik hou wel van subtiel

Old Post Apr-22-2005 09:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roger Click here to Send Roger a Private Message Visit Roger's homepage! Add Roger to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
michie
tranceaddict in training

hmmm jah zo bedoelde ik het ook niet helemaal...

ik was natuurlijk ook blij toen ik ze gekocht had. Maar echt een lekker gevoel gaf het bij mij toen ik mee eerste lekkere overgang (vond ik zelf) had

Old Post Apr-22-2005 12:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for michie Click here to Send michie a Private Message Visit michie's homepage! Add michie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj pdv
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
hmmm jah zo bedoelde ik het ook niet helemaal...

ik was natuurlijk ook blij toen ik ze gekocht had. Maar echt een lekker gevoel gaf het bij mij toen ik mee eerste lekkere overgang (vond ik zelf) had

Ik ken dat gevoel sinds woensdag nu ook. Haha. Maar ik moet zeggen met veel hulp van Michie

Old Post Apr-22-2005 16:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj pdv Click here to Send dj pdv a Private Message Add dj pdv to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endless_Trance
Senior tranceaddict

Kortom alles van dit is leuk!!!

ook geld uitgeven voor vinyl

Old Post Apr-22-2005 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Endless_Trance Click here to Send Endless_Trance a Private Message Add Endless_Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roger
blaat

quote:
Originally posted by dj pdv
Ik ken dat gevoel sinds woensdag nu ook. Haha. Maar ik moet zeggen met veel hulp van Michie

ik voelde me toen niet zo heel speciaal eigelijk. Maar als je het van andere hoort, destemeer!

Old Post Apr-23-2005 04:57  Netherlands
Esrem
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

Ik hield al een tijdje echt super veel van trance en op 1 of andere dag dacht ik: he, ik wil ook draaien! Ik heb toen best wel impulsief besloten spullen te gaan kopen, ook al had iemand me maar 1 keer voor gedaan hoe het moest.
Ik ben wel meteen gegaan voor goede dingen, want ik voelde gewoon dat ik niet zomaar zou kappen met deze hobby en had dan geen zin om na een half jaar weer wat nieuws te moeten kopen, omdat ik mn spullen irritant zou vinden.
Maar ja, wel een verschil, ik had wat spaarcentjes. Nu ben ik verder ook niet een van de rijksten dus ik zeg altijd maar lang leve het rood staan Alleen heb dus nooit spijt gehad. Ik geef gewoon wat minder geld uit aan kleding (is lastig voor n vrouw ) en probeer wat meer te werken. Waarom zoek je bijvoorbeeld geen werk?
Verder vind ik vinyl kopen echt bijna net zo leuk als draaien. Ik zoek nu meestal in iedere stad waar ik kom een platenzaak op en probeer er een leuke plaat te scoren, geeft wel leuke herinneringen vind ik.
Voor jou is het inderdaad misschien verstandig om te beginnen met cd's als je echt geen geld hebt, maar ik vind toch nog steeds dat er niets boven vinyl gaat

Old Post Apr-23-2005 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for Esrem Click here to Send Esrem a Private Message Add Esrem to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Endless_Trance
ook geld uitgeven voor vinyl

Nu moet je niet overdrijven.
Dat is ook leuk, maar wel minder leuk dan het luisteren en draaien.

.

Old Post Apr-23-2005 09:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

Vinyl verzamelen is een kick (voor mij dan). Ik zou ook nooit één van mn platen verkopen (ook al is het een rukplaat). Het mooie is gewoon om langzaam een collectie platen op te bouwen waar je echt trots op bent. CD´s kunnen mij daarom ook niet boeien omdat het dat tastbare niet heeft

Old Post Apr-23-2005 10:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by TranceFool
Vinyl verzamelen is een kick (voor mij dan). Ik zou ook nooit één van mn platen verkopen (ook al is het een rukplaat). Het mooie is gewoon om langzaam een collectie platen op te bouwen waar je echt trots op bent. CD´s kunnen mij daarom ook niet boeien omdat het dat tastbare niet heeft

helemaal mee eens! Verzamelen is inderdaad zwaar relaxed. Bijna een ziekte Toen ik vroegah op het Damrak werkte ging ik bijna elke dag naar de platenzaken. (groove connection, deep 'n dance, Outland, Rhythem Import). Allemaal minuutje van em werk vandaan Was niet goed voor de bankrekening

Old Post Apr-23-2005 10:38  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > DJ Talk
Post New Thread    Post A Reply

Pages (74): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDesyn Masiello: House tune from 2005 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJones & Stephenson - The First Rebirth [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:23.

Forum Rules: