Originally posted by GrimReaper
voiko enää enempää kiusata jollei halua kälyisiä MP3sia?
Enpä näe mitään järkeä MP3:sten ostamisessa! Jos musasta maksan, haluan sen CD:llä kansitaiteen sun muuten "ylimääräisen" kera täydellä laadulla, enkä minään hikisenä 128kbps mp3:sena.
Josh Wink rokkas kyllä Rose Gardenissa eilen n. 4 tunnin 'mättö'setillään!
Vaikken o oikeastaan teknon ystävä, kyllä se vaan uppos ja toimi täysillä. Tuli heiluttua tanssilattialla koko setin ajan aivan Winkin edessä..
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Feb-18-2005 09:16
nekholm
nekholm
Registered: Jan 2001
Onkohan Wagner eksynyt RobinHoodiin?
Tämmönen faxi tuli meille RobinHoodiin (missä oon töissä). Ja pakko myöntää että näin henkilökunta aika usein vastaa.
Mar-13-2005 10:54
skoda
tranceaddict
Registered: Jul 2003
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Enpä näe mitään järkeä MP3:sten ostamisessa! Jos musasta maksan, haluan sen CD:llä kansitaiteen sun muuten "ylimääräisen" kera täydellä laadulla, enkä minään hikisenä 128kbps mp3:sena.
Kyllä itse olisin valmis maksamaan hyvälaatuisista (192kbps->) mp3-tiedostoista 1-2€/kpl. Niitä pitäisi sitten vielä kärytellä CD:ille ja pitäis ostaa CD-soitinkin.
Mar-13-2005 14:52
MekkaFIN
Destroy Rock & Roll
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by skoda
Kyllä itse olisin valmis maksamaan hyvälaatuisista (192kbps->) mp3-tiedostoista 1-2€/kpl. Niitä pitäisi sitten vielä kärytellä CD:ille ja pitäis ostaa CD-soitinkin.
Tervepä tuloa vaan tänne! Suomi-osio on viime aikoina ollut vähän hiljainen kun kaikki on vähän kuka missäkin.. suuri osa intissä, itse olen ollu kiireinen muualla suurimman osan ajasta. Toivottavasti asiaan saadaan korjaus lähitulevaisuudessa.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Mar-20-2005 00:27
Eis
Reborn
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by GrimReaper
Tervepä tuloa vaan tänne! Suomi-osio on viime aikoina ollut vähän hiljainen kun kaikki on vähän kuka missäkin.. suuri osa intissä, itse olen ollu kiireinen muualla suurimman osan ajasta. Toivottavasti asiaan saadaan korjaus lähitulevaisuudessa.
Juu uu, ainakin omalta osalta aktiivisuus nousee vasta tossa ensvuoden tammikuussa . Siihen asti tarttee ajella panssarivaunuilla . Onneks sentään pääsee joka viikonloppu lomalle.