Feb-14-2005 23:20
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Eagle`
deze is echt te strijk Kevin
beetje jammer dat ik altijd rode ogen heb op foto's. geen idee hoe dat komt.. al mijn hele leven zo geweest.
*edit* highlite 59 is vet
Feb-14-2005 23:21
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Ik hou het bij voor de frisheid, niet alles eraf. Das weer zo gay
Feb-14-2005 23:24
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
review zal niet meer nodig zijn
kwas wel zwaar onder de indruk van zo'n event. Die lasers in de IN-Charge man!
Kdurf niet veel zeggen over de M.I.K.E z'n sets, zie da'k slagen krijg maar kben echt dubbel zoveel fan geworden, dus toch effe iets over kwijt.
We waren praktisch als eerste binnen in de zaal, en hadden hierdoor geluk dat ze de laser nog aan het testen waren...(zou pas om 2u weer opnieuw aangaan) zo zalig... leuk gevonden om spiegelbollen te gebruiken!!
De tracklist was ook ontzettend vet. Ik en Hydra wilden dolgraag Absolute - Day Dream horen. En 15min later was't van da! en wij compleet stom onnozel aan het flippen . Plastic Boy - From Here To Nowhere zat er ook tussen... echt kippelvel! Voor de rest kan'k me weinig herinneren.
Na Mike waren het de Filterheadz, maar die vond ik maar niets. Te techno-achtig voor mij. Voor de rest zijn er hier al genoeg reviews te vinden :wink:
Btw: guys, tof jullie es (kort) ontmoet te hebben! Ik kijk al uit naar de volgende ontmoeting . TOR, thanks om me effe te redden en eventjes goe West-Vlaams te kunnen spreken . Jasper & Zehra tof koppel!! En de rest: vooral grote party-zwijnen dadde!