verdoeme, wil écht wel gaan, hoewel de line-up beter kon... Maja, al mijn kameraden zijn niet echt trance-minded en 40€ is te veel voor hen, altijd tzelfde
Mar-29-2005 17:56
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
--- tha List ---
Ben ook nog aant twijfelen, tfeit dat onze fuif is, dak moet draaien en dak ni ineens tegen 1uur (na Jan zen setje) het af wil bollen en iedereen 'in de steek laten'.
Zouden er nog tickets aan de kassa beschikbaar zijn (zouden tegen 2uur daar aankomen dan :/)
shit hé !
Mar-29-2005 21:26
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Stel dat het niet uitverkocht is stuur je best een mailtje.
Mar-29-2005 22:20
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Las juist op D4M dat het mogelijk uitverkocht is :/
Maja kan geen risicos nemen he, 40€ blijft veel geld (4 platen!)
Riskant wel, zonder ticket aankomen :/
Mar-29-2005 22:23
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Shit ik heb men ticket nog ni . Staat niks op de site hoor zal wel niet kloppen. Ga er morgen zeker achter dan gaan. Aan de andere kant als je een ticket koopt en besluit niet te gaan , denk niet dat het moeilijk is te verkopen ...
Mar-29-2005 22:27
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
fuck it. Afwachten dan maar.
we shall see
Mar-29-2005 22:34
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
quote:
Originally posted by lemon squash
verdoeme, wil écht wel gaan, hoewel de line-up beter kon... Maja, al mijn kameraden zijn niet echt trance-minded en 40€ is te veel voor hen, altijd tzelfde
awel, ik heb da probleem dus voortdurend; maar ik probeer dan toch met iemand van het forum mee te kunnen, ook al ken ik die totaal nie (mijn vrienden verklaren mij dan gek); maar ik vind da ge u beter nu kunt gaan amuseren, dan altijd die trancefeesten laat passeren (hey da rijmt ); daar gaat ge toch altijd spijt van hebben; en over een paar jaar bent ge al te oud om nog naar zo'n feesten te gaan
dus ik zou zeggen 'kom gewoon mee'; ik ken ook bijna niemand