|
| quote: | Originally posted by Disney
Damn die is wel heel er snel leeg geleeched... |
Dat zeg ik... d'r zitten een HEEL STEL EIKELS HIER (eikels ja, je leest het goed) die hier niet speciaal op TA zitten, wel meelezen, en hier alleen maar komen om even fijn alles leeg te leechen. Het wordt steeds erger. Wie het zijn? Geen idee, maar 100% zeker een aantal van Clubcharts (nee ik noem geen namen) die dat doen.
Dus...we zullen iets anders moeten verzinnen. Het forum van Jerry dan maar? Daar zit 80% van de mensen die hier posten al, plus ze hebben daar een forum waar je alleen kan komen met een bepaald aantal posts.
Just an idea... Of we meoten een aparte pagina zelf maken. Maar dat is ook weer zoveel moeite.
___________________
"Life is all about choices & respect"
|