Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by The_G0dfather
iemand die weet hoe te booten via usb ?

geen diskette op laptop

nergens vind ik gewoon de nodige bestanden om op stick te zetten, altijd bestanden om 6 diskettes aan te maken

boot via uw win xp cd?

Old Post Jul-16-2007 21:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

'k wil een checkdisk doen van m'n HD en blijkbaar moet je daarvoor via een soort van bootdisk werken, in mijn geval dus bootstick.

Laptop start niet meer op, daarom. Zels niet lang genoeg om in DOS te geraken.

Fucking eh, 'k vin 't maar niet hé om da via usb te doen, al uren ah zoeken. Net prog gevonden om de bootsectoren van een opstartdiskette te kopieren op stcik maar hij zegt dat disk FAT is en stick FAT16 en hij 't dus ni kan kopieren... Nochtans allebei geformatteerd als FAT.

Old Post Jul-16-2007 22:02  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by The_G0dfather
'k wil een checkdisk doen van m'n HD en blijkbaar moet je daarvoor via een soort van bootdisk werken, in mijn geval dus bootstick.

Laptop start niet meer op, daarom. Zels niet lang genoeg om in DOS te geraken.

Als je boot via je xp cd, kan je daarna kiezen voor "repair" of iets dergelijks en kom je in de dosprompt-achtige omgeving terecht. Als je daar dan eens de help oproept kan je vinden hoe je chkdsk enzo uitvoert...
En anders F8 al eens getest?

Old Post Jul-17-2007 16:18  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

Afgelopen weekend is mn laptop volledig gecrasht (is ook al van 2003) dus maandag laten fixen bij MyCom maar echt soepeltjes werkt het niet meer
Maandagavond dus volledige backup gemaakt op m'n externe HD in case het lappie het zometeen helemaal begeeft.
Nu dus me aan het orienteren op het huidige aanbod.
Toshiba (hoe tevreden ik tnt ook ben) valt af omdat bij de nwe uitvoeringen diverse aansluitingen aan de voorzijde zitten wat ik dus bijzonder onpraktisch vind...

Ik hoor erg goede verhalen over de ASUS laptops, vooral die met een AMD Turion processor (dual core uiteraard) aangezien die meer steady zouden draaien en in tegenstelling tot Intel minder snel warm worden (handig als je met de laptop op schoot wilt werken).
Een betaalbare uitvoering van de Vaio zou ook een optie zijn. De volgende merken vallen voor mij iig per definitie al af: Dell (relatief duur, geen winkel) en Acer (hoor ik enkel negatieve dingen over van gebruikers).
Iemand tips? Ben ook benieuwd wat de opvattingen zijn over AMD vs Intel processoren.

@ The Godfather: op I-net zijn genoeg sites waar boot disks te vinden zijn van diverse besturingssystemen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q...k+windows&meta=Gewoon even op een CDtje branden indien de install-CD van Windows niet bij je pc is geleverd (maar dus door de fabrikant al erop gezet is) en je repair CD van de fabrikant niet opstart...
Als het goed is zal je peecee de bootdisk "autorunnen" indien je de optie in je BIOS zo geconfigureerd hebt dat bij opstarten ook de CD-DVD drive meegepakt wordt. Anders ff direct tijdens opstarten F6+F8 in blijven toetsen en opstarten in de Safe Mode.. Vanuit daar verder aanpakken.

Last edited by Loraine on Jul-18-2007 at 20:26

Old Post Jul-18-2007 20:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

ik heb anders al behoorlijk goeie dingen over acer gehoord ook hoor...

op het vlak van defecte modellen en zo, zie ik het eigenlijk zo: uiteindelijk is al die electronica aan elkaar gewaagd, welk merk je ook koopt. je moet gewoon geluk hebben dat jouw model niet stuk gaat, ongeacht het gekochte merk.

Old Post Jul-18-2007 21:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by Dj LPG
Als je boot via je xp cd, kan je daarna kiezen voor "repair" of iets dergelijks en kom je in de dosprompt-achtige omgeving terecht. Als je daar dan eens de help oproept kan je vinden hoe je chkdsk enzo uitvoert...
En anders F8 al eens getest?

via die repair ging 't ook niet

ben er ondertss in geraakt, via ander progje dat bootsector op usb stick kan plaatsen

checkdisk werkt echter niet, vreemd genoeg, noch via de command in dos nog via de file die 'k op m'n usb stick gezet heb...

en voor alle duidelijkheid, via F8 kon 'k ook niet in dos raken

Old Post Jul-19-2007 21:04  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BZRK
headcase

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Real
n�g

Zijn er hier nog mensen die met Firefox surfen en sinds een tijdje rare zwarte vierkantjes met vraagtekens erin zien verschijnen? Telkens er een speciaal karatker als ò of ó gebruikt wordt. Vreemd genoeg zie ik ze in mijn eigen posts wel correct, maar bij bvb Real zijn post niet.
En nog beter, heeft er iemand een oplossing voor?

Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)

Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track

Old Post Aug-06-2007 20:18  Belgium
Click Here to See the Profile for BZRK Click here to Send BZRK a Private Message Visit BZRK's homepage! Add BZRK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
diddi
Trance 4 ever

Registered: Aug 2003

Kent er iemand een Image writer die echt een volledige image maakt van een schijfje. Heb geprobeerd met Nero, maar die skipt 200 mb, hetzelfde verhaal met MagicISO

Old Post Aug-13-2007 07:59  Belgium
Click Here to See the Profile for diddi Click here to Send diddi a Private Message Add diddi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by diddi
Kent er iemand een Image writer die echt een volledige image maakt van een schijfje. Heb geprobeerd met Nero, maar die skipt 200 mb, hetzelfde verhaal met MagicISO

Ik heb nog nooit problemen gehad met IsoBuster, zelfs niet met beschadigde cd's.

Old Post Aug-13-2007 10:03 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj LPG
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

iemand een idee waarom ik met m'n MIDI-controller in reason wel klanken hoor, maar het toch onmogelijk is om een melodietje op te nemen?

Old Post Aug-13-2007 15:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Dj LPG Click here to Send Dj LPG a Private Message Visit Dj LPG's homepage! Add Dj LPG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Loraine
Afgelopen weekend is mn laptop volledig gecrasht (is ook al van 2003) dus maandag laten fixen bij MyCom maar echt soepeltjes werkt het niet meer
Maandagavond dus volledige backup gemaakt op m'n externe HD in case het lappie het zometeen helemaal begeeft.
Nu dus me aan het orienteren op het huidige aanbod.
Toshiba (hoe tevreden ik tnt ook ben) valt af omdat bij de nwe uitvoeringen diverse aansluitingen aan de voorzijde zitten wat ik dus bijzonder onpraktisch vind...

Ik hoor erg goede verhalen over de ASUS laptops, vooral die met een AMD Turion processor (dual core uiteraard) aangezien die meer steady zouden draaien en in tegenstelling tot Intel minder snel warm worden (handig als je met de laptop op schoot wilt werken).
Een betaalbare uitvoering van de Vaio zou ook een optie zijn. De volgende merken vallen voor mij iig per definitie al af: Dell (relatief duur, geen winkel) en Acer (hoor ik enkel negatieve dingen over van gebruikers).
Iemand tips? Ben ook benieuwd wat de opvattingen zijn over AMD vs Intel processoren.

@ The Godfather: op I-net zijn genoeg sites waar boot disks te vinden zijn van diverse besturingssystemen.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q...k+windows&meta=Gewoon even op een CDtje branden indien de install-CD van Windows niet bij je pc is geleverd (maar dus door de fabrikant al erop gezet is) en je repair CD van de fabrikant niet opstart...
Als het goed is zal je peecee de bootdisk "autorunnen" indien je de optie in je BIOS zo geconfigureerd hebt dat bij opstarten ook de CD-DVD drive meegepakt wordt. Anders ff direct tijdens opstarten F6+F8 in blijven toetsen en opstarten in de Safe Mode.. Vanuit daar verder aanpakken.

APPLE! Heb er zelf ook een Macbook en bevalt echt prima

Old Post Aug-13-2007 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

"Je hebt het maandelijks basisvolume van je verbinding overschreden. Het volume dat je verder verbruikt tot 18 augustus 2007 wordt niet aangerekend.
Op 18 augustus 2007 wordt de snelheid van je verbinding hersteld.
Dan wordt je verbruik terug op nul gezet."

En ik zit blijkbaar toch nog op volle snelheid. Tot den 18de download ik dus gratis! goe bezig telenet =>.
en maar sets van CC downloade

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Aug-16-2007 13:36  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > de pc-problemen thread 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (55): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrunchy dirtiness off a Fergie set (a well known track to many I'm sure) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHammer House - The Jumper [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:04.

Forum Rules: