betere resultaten en vorm van italië in die groepsfase.
In de groep worden de prijzen niet verdeeld he. Frankrijk versloeg nu achtereenvolgens Spanje, Brazilië en Portugal dus staat zeker verdiend in de finale.
Originally posted by djcresto
In de groep worden de prijzen niet verdeeld he. Frankrijk versloeg nu achtereenvolgens Spanje, Brazilië en Portugal dus staat zeker verdiend in de finale.
Alhoewel ze het voor mij persoonlijk niet verdienen omdat ze de laatste 2 matchen niets anders gedaan hebben dan verdedigen (+groepsfase), is het objectief gezien mss wel enigszins verdiend. Maar m'n punt was dat Fra niet kampioen waardig gespeeld heeft en als ik moet kiezen tussen de finalisten, Italië dan toch een stuk meer.
Jul-06-2006 10:33
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Originally posted by The_G0dfather
Alhoewel ze het voor mij persoonlijk niet verdienen omdat ze de laatste 2 matchen niets anders gedaan hebben dan verdedigen (+groepsfase), is het objectief gezien mss wel enigszins verdiend. Maar m'n punt was dat Fra niet kampioen waardig gespeeld heeft en als ik moet kiezen tussen de finalisten, Italië dan toch een stuk meer.
Hoe vaak speelt een kampioen kampioenwaardig? Als je Spanje, Brazilië en Portugal eruit wipt dan sta je verdient in de finale. Punt.
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-06-2006 10:58
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Alhoewel ze het voor mij persoonlijk niet verdienen omdat ze de laatste 2 matchen niets anders gedaan hebben dan verdedigen (+groepsfase)
In de groepsfase was Frankrijk zeker niet goed. Maar ze hebben daar wel meer gedaan dan verdedigen hoor. In alle groepswedstrijden hadden ze bijvoorbeeld meer schoten op doel dan hun tegenstander.
In de 1/8e finale schakelen ze Spanje uit. De ploeg die samen met Argentinië misschien wel het meeste indruk maakte in de poules. En ze lagen in die wedstrijd zeker niet onder. Tegen Brazilië was Frankrijk gewoon beter. En tegen Portugal hoefde het na die 1-0 niet meer. Italië speelde zeer goed tegen Duitsland, maar daarvoor was het ook verre van fantastisch.
Na elk WK wordt de beste speler beloond met een Gouden Bal.
Gouden Bal
De FIFA maakt eerst tien genomineerden bekend. Daaruit mogen de aanwezige voetbaljournalisten in Duitsland nu hun keuze maken.
Opvallend: onder de genomineerden zijn zeven spelers die zondag nog aantreden in de finale.
Ook de drie overige genomineerden spelen nog, zaterdag in de troosting.
heel objectief zijn die nominaties wel niet imo. Zijn echt enkel de grote namen van de ploeg die ertussen staan. Viera was echt wel heel slecht in de eerste ronde. Bij Duitsland was zeker Lahn indrukwekkend.
Tzal wel Buffon, Zidane of Klose worden. Als Frankrijk de finale wint zal het quasi zeker Zidane zijn
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Jul-06-2006 13:40
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
ne verdediger zou hem moeten krijgen; Cannavaro of Sagnol
Jul-06-2006 14:11
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Cannavaro lijkt me inderdaad ook een goeie keuze.
Niet al te opvallend, maar das voor een verdediger sowieso al moeilijker. Pirlo speelt ook heerlijk, en Buffon is met stip toch de beste doelman van dit WK. Dus ja, één van die 3 verdient het wel volgens mij. Zidane is uiteindelijk maar 2 matchen echt indrukwekkend geweest, voor de rest heeft hij niet veel laten zien vind ik. Idem voor Henry...
Originally posted by Nabistai
Hoe vaak speelt een kampioen kampioenwaardig? Als je Spanje, Brazilië en Portugal eruit wipt dan sta je verdient in de finale. Punt.
En bij Italië's catenaccio schreeuwde iedereen moord en brand...
Jul-06-2006 16:20
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Transfusion
Maar ze scoorden niet... en bij voetbal moet je scoren om te winnen.
En portugal voetbalde, maar zorgde niet voor uitgesproken kansen dus ga dan niet liggen zeiken dat ze onverdiend verloren zijn.
Geen van beide verdiende het echt om te winnen, maar frankrijk heeft een doelpunt gemaakt.
als ge probeert te voetballen en te gaan voor een goal, verliest ge idd verdient en als ge met 10 man achter nen bal kruipt na een cadeaugoal hebt ge idd verdient gewonnen.
Manmanman, aan u is nen analyst verloren gegaan joeng !!